MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pro začátek něco lehčího
Advertisements

MS ACCESS - DOTAZY DATABÁZOVÉ SYSTÉMY.
Programování v C jazyku - SEMINÁŘ
Počítače a programování 1 Přednáška 13 Jiří Šebesta.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Karta Domů, skupina Odstavec
Digitální učební materiál
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Grafická úprava prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Přehled pro vytvoření formuláře
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - dotazy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Ukazatele a pole 10 Verze
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Tvorba tabulek Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Práce se šablonami v MS Word 2007
Zásady správné prezentace
Gymnázium prof. Jana Patočky Jindřišská Praha 1 „Praha & EU: Investujeme do vaší.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
WORD - Tabulky 2. března 2013VY_32_INOVACE_080115_Word_Tabulky_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Satková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Windows 7 Popis a ovládání Plocha II. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Ukazatele, řetězce Přednáška č. 3. Ukazatele  Ukazatel (pointer) – typ o velikosti 4 bajty (v 32bit. systémech) pro uložení adresy objektu na který ukazuje.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Práce s biografií a komunikace
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Přehled pro vytvoření formuláře
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Textový editor Lada Juráňová.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Programování ENUM, SWITCH,pole jednorozměrná a vícerozměrná, deklarace, inicializace, kopírování, porovnání Erik Král.
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
2D/3D motion analysis Martin Sebera
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Oblast platnosti identifikátoru (1)
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
Badminton zajímavé ukázky
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Shromáždění Školního parlamentu
Název školicí prezentace
Název školicí prezentace
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA JAZYK C – JAK SE VYHNOUT TYPICKÝM CHYBÁM Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky.

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0808 Označení materiálu VY_52_INOVACE_09_22 Šablona V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Tematická oblast MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA Škola Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace Autor Ing. Marek Pospíchal Téma hodiny Jazyk C – jak se vyhnout typických chybám Předmět, ročník MIT, 3.-4.ročník Anotace Blokové schéma architektury výpočetního systému a základní vlastnosti.

Jak se vyhnout typickým chybám Pravidlo závorek – Závorky jednoznačně určují prioritu operátorů. Zvyšují čitelnost. Nevytvářejí žádný kód navíc. Pozor: = se nerovná == - == se používá pro porovnání, = pro přiřazení. Použít = v podmínce není z hlediska jazyka C syntakticky chybné! Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Znakové řetězce zakončujte \0 – Délka řetězce v jazyce C je vždy větší o ukončující znak, jehož ascii hodnota je rovna 0. Pole (array) začíná prvkem [0] a končí prvkem [N-1] – index prvního prvku je vždy 0 Pozor na osmičková (oktalová) čísla – desítková čísla začínající 0 se chápou jako čísla v osmičkové soustavě Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Nezapomínejte na break v konstrukcích switch/case – V případě opomenutí break se provedou i všechny následující větve case Argumenty maker bezpodmínečně uzavírejte do závorek – Při vkládání do kódu může dojít k chybné interpretaci vzhledem k prioritě operátorů. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Argument makra s nesprávným znakem – Použití nesprávného znaku v makru může vést k obtížně vyhledatelným syntaktickým chybám Žádné předání ukazatele u auto-proměnných – Hodnoty lokálních nebo registrových proměnných mohou být po úseku platnosti kdykoliv přepsány. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Neinicializovaný ukazatel – před prvním použitím ukazatele je nutné mu přidělit adresu. Buď dynamicky nebo existující proměnné. NULL – pointer – Neinicializovaný ukazatel by měl mít jednoznačnou hodnotu, podle které se pozná, že nemá přidělenou paměť. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Předávání ukazatelů – Má-li být ve funkci měněn obsah ukazatele, je nutné při definici vstupního parametru použít **. Preprocesor – Pomocí preprocesoru je možné určit, které části mají být zahrnuty ve výsledném programu. Odsazování – Odsazování bloků i podmíněných příkazů zvyšuje čitelnost zdrojového kódu. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Jak se vyhnout typickým chybám Přísné prototypy – Použití pojmenovaných typů při předávání parametrů podprogramům snižuje možnost jejich záměny. strlen() – Funkce pro zjištění délky řetězce vrací délku bez ukončovacího znaku. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Microsoft Konstrukční dokonalost Děkuji za pozornost Důvěrné informace společnosti Microsoft

Použité zdroje [1] MANN, Burkhard. C pro mikrokontroléry: ANSI-C, kompilátory C, spojovací programy - linkery, práce s ATMEL AVR a MSC-51, příklady programování v jazyce C, nástroje pro programování, tipy a triky. Vyd. 1. Praha: BEN, 2003. ISBN 80-730-0077-6. Shrňte obsah prezentace zopakováním důležitých bodů z lekcí. Co si mají posluchači zapamatovat po skončení vaší prezentace? Uložte prezentaci jako video, což usnadní její distribuci. (Chcete-li vytvořit video, klikněte na kartu Soubor a na položku Sdílet. V poli Typy souborů klikněte na položku Vytvořit video.)