Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití potenciálu mobilního kanálu
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Marketingová komunikace v kultuře
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Mycroft Mind Sémantický a vizualizační engine nejen pro novou generaci eShopů InterSystems Sympozium
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Byznys rychlostí myšlenky
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Marketing sociálních sítí Přeji hezký den Jana Látalová.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK #strategyleadership Digitální trendy?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Sára nováková 5c. Kolik je na klávesnici čísel  
Destinační management TO Těšínské Slezsko
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Bc. Michaela Drozdová Regionální značení a regionální produkty.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
turistická oblast v srdci Čech
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Autor práce: Michaela Janová
Marketing farmářských produktů
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin Tomáš Petřík, DiS.

O lidech Pro lidi Tvořený lidmi Internet

Sociální sítě

Sociální sítě Budování vztahů, tvorba komunit Péče o zákazníky Ústup od masové jednosměrné komunikace Interakce Lidé chtějí sdílet zážitky, vyjádřit se, jsou zvědaví Zobrazování příspěvků ze sociálních sítí v přirozeném vyhledávání Důležitou součástí internetového marketingu Sociální sítě

Facebook Facebook je nástroj na budování loajálních fanoušků (zákazníků). Zajímají se o aktuality, novinky. Ve chvíli, kdy budou potřebovat produkt, je pravděpodobnější, že nakoupí produkt u vás než u konkurence.

Sociální sítě - Facebook Jak na to? Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě – Facebook (informace)

Sociální sítě – Facebook (fotky)

Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě – Facebook (nejsme v tom sami)

Sociální sítě – Facebook (propagace)

Sociální sítě – Facebook (propagace)

Sociální sítě – Facebook (za kolik)

Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin Staňte se součástí internetu Budujte svou značku online Komunikujte se zákazníky Propagujte Prodávejte Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin

Děkuji Vám za pozornost. Tomáš Petřík, DiS.