IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá zvětšováním a zmenšováním v daném poměru. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zvětšují či zmenšují.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají lomené výrazy. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá smíšenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci převádí smíšená čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafem funkce. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci tvoří grafy. Speciální vzdělávací potřebyNe.
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením a dělením racionálních čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí a dělí zlomky.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá sčítáním a odčítáním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají a odčítají.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
VY_32_INOVACE_
Identifikátor materiálu: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Volně žijící zvířata – rybník, potok
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
Lomené výrazy (8) Dělení
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 20 - 10 Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním a odčítáním zlomků se stejným jmenovatelem. Autor Mgr. Václav Simandl Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci sčítají a odčítají zlomky. Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Zlomek, sčítání, odčítání Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Výklad Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 210 kB soubor .doc (MS PowerPoint) / září - 2011

Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem. Zlomky Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem.

Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem úvahou 1 + 2 3 4 4 4 Zvýrazněte shodné jmenovatele a sečtěte čitatele u vlastních zlomků. Obr. 1 © Václav Simandl

Odčítání zlomků se stejným jmenovatelem úvahou 3 - 2 1 4 4 4 Zvýrazněte shodné jmenovatele a odečtěte čitatele u vlastních zlomků. Obr. 2 © Václav Simandl

Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem Postupujeme takto: Sečteme čitatele a výsledek napíšeme do výsledného čitatele, Jmenovatele pouze opíšeme do výsledného jmenovatele. 4 + 1 3 3 4 + 1 4 + 1 5 3 3 3 3

Odčítání zlomků se stejným jmenovatelem Postupujeme takto: Odečteme čitatele a výsledek napíšeme do výsledného čitatele, Jmenovatele pouze opíšeme do výsledného jmenovatele. 4 - 2 3 3 4 - 2 4 - 2 2 3 3 3 3 Postup stejný jako u sčítání.

Příklady Vypočítej, podtrhni čitatele a proveď zkoušku. 2 + 5 15 - 9 3 3 7 7 2 + 5 7 15 – 9 6 3 3 3 7 7 7 2 + 5 +15 52 – 9 - 30 4 4 4 7 7 7 2+5+15 22 52–9–30 13 4 4 4 4 7 7 7 7 0 + 0 31– 0 + 3 6 6 17 17 17 0 + 0 0 31– 0 +3 34 6 6 6 17 17 17 17 13 – 13 11–3+1 5 5 8 8 8 13 – 13 0 11–3+1 9 5 5 5 8 8 8 8

Čerpáno Obr. 1 - 2. vlastní zdroje (© Václav Simandl) Copyright Václav Simandl, září 2011.

Metodický pokyn Pedagog se řídí pokynu autora v prezentaci. Seznámí postupně s látkou a poté kliknutím se ukáží vztahy, grafické znázornění, vzorce, postup, pokračování či výsledek. U jednotlivých listů probíhá myšlenková mapa, diskuse nebo vysvětlení či doplnění látky.