Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okres Litoměřice Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektu„Zlepšení kvality vzdělávání.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
AutorMgr. Ludmila Eisová Vytvořeno dne20. března 2012 Odpilotováno dne26. března 2012ve tříděIII.A Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací oborPrvouka.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Společenstva polí Živočichové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
VY_32_INOVACE_199 Tomáš Nový osmý Kraje ČR
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Světlo a jeho šíření VY_32_INOVACE_12_240
zpracovaný v rámci projektu
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Transkript prezentace:

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/21.3095 ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, 403 31 Tel.: 472731819, 472731253 Tel. řed./fax: 472731480, e-mail: skola@zsmojzir.cz VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/21.3095

Číslo klíčové aktivity: III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Autor: Radka Krausová L2 VY_32_INOVACE_11 Vytvořeno: 17. 10. 2013 Ročník: 4. ročník Vzdělávací oblast: Člověk a společnost – Přírodověda – Společenstva pole - Riskuj Anotace: Tento materiál slouží k opakování látky o společenstvech pole.

Společenstva lesa Riskuj

Vše o poli 1 000 2 000 3 000 4 000 5 000 Živočichové Obilniny Plodiny Skrývačky

Co se sklízí na poli, když jsou žně? Vše o poli– 1 000 Co se sklízí na poli, když jsou žně?

Jak se jmenuje stroj, který sklízí obilí? Vše o poli – 2 000 Jak se jmenuje stroj, který sklízí obilí?

Vyjmenujte tři skupiny rostlin, které pěstujeme na poli. Vše o poli – 3 000 Vyjmenujte tři skupiny rostlin, které pěstujeme na poli.

Jakou barvu má půda na chmelnici? Černou, červenou nebo zelenou? Vše o poli – 4 000 Jakou barvu má půda na chmelnici? Černou, červenou nebo zelenou?

Vše o poli – 5 000 Která plodina je v České republice nejvíce pěstovaná na polích? Máš dva pokusy.

Které jsem zvířátko? Mám uši větší než tělo a jsem rychlý skokan. Živočichové – 1 000 Které jsem zvířátko? Mám uši větší než tělo a jsem rychlý skokan.

Živočichové – 2 000 Které jsem zvířátko? Jsem velká myš a mé jméno mi dali proto, že rád hrabu.

Živočichové – 3 000 Které jsem zvířátko? Jsem velmi oblíbený pták mezi lovci, velmi rádi mě vidí i na talíři jako lahodnou pochoutku.

Živočichové – 4 000

Živočichové – 5 000 Které jsem zvířátko? Jsem pták, o kterém si můžete myslet, že nosí poštu, protože se toto slovo objevuje i v mém názvu.

Obilniny– 1 000 Která jsem plodina? V písni „Já mám koně…“ koníci skáčou „hopsa“ po určitém druhu obilniny. Po jakém?

Která jsem obilnina? V kinech ze mě vyrábí popcorn. Obilniny– 2 000 Která jsem obilnina? V kinech ze mě vyrábí popcorn.

Obilniny– 3 000

Která jsem plodina? Doplň obilninu do rčení: Byl bit jako…! Obilniny – 4 000 Která jsem plodina? Doplň obilninu do rčení: Byl bit jako…!

obilniny– 5 000 Která jsem plodina? Jedna obilnina pochází z daleké Číny. Číňané ji dokonce jedí pouze hůlkami.

Plodiny – 1 000 Která jsem plodina? Přivezli mě sem z Ameriky. Mé plody se skrývají pod zemí a jsem jedna z oblíbených příloh k masu.

plodiny – 2 000

plodiny– 3 000 Která jsem plodina? Jsem plodina, která se otáčí celý den za sluncem a musím říct, že se mu i dost podobám.

plodiny – 4 000 Která jsem plodina? Z jaké polní plodiny si krteček v pohádce nechal vyrobit kalhotky s kapsami.

plodiny– 5 000 Která jsem plodina? Jsem malá zelená kulička a s rodinou spíme ve společném spacáku.

Děti běhaly po lese a sbíraly houby. Skrývačky – 1 000 Děti běhaly po lese a sbíraly houby.

Kuře parohy rozhodně nemá. Skrývačky – 2 000 Kuře parohy rozhodně nemá.

Osmáci dnes dělali lekníny z papíru. Skrývačky – 3 000 Osmáci dnes dělali lekníny z papíru.

Jedle nemají šišky směrem dolů. Skrývačky – 4 000 Jedle nemají šišky směrem dolů.

V rozkvetlé zeleni najdete i uschlé lístky. Skrývačky –5 000 V rozkvetlé zeleni najdete i uschlé lístky.

Vše o poli – 1 000 - odpověď sklízí se obilí

Vše o poli – 2 000 - odpověď kombajn

Vše o poli– 3 000 - odpověď okopaniny, obilniny, luskoviny, olejniny, pícniny, zelenina, průmyslové rostliny, jeteloviny

Vše o poli – 4 000 - odpověď červenou

Nejvíce rozšířené jsou obiloviny, hned poté je řepka olejka. Vše o poli – 5 000 - odpověď Nejvíce rozšířené jsou obiloviny, hned poté je řepka olejka.

Živočichové – 1 000 - odpověď zajíc polní

Živočichové – 2 000 - odpověď hraboš polní

Živočichové – 3 000 - odpověď bažant obecný

Živočichové – 5 000 - odpověď poštolka obecná

obilniny– 1 000 - odpověď …když já jim dám ovsa.

Obilniny– 2 000 - odpověď kukuřice setá

obilniny– 4 000 - odpověď žito seté

obilniny– 5 000 - odpověď rýže

plodiny– 1 000 - odpověď lilek brambor

plodiny – 3 000 - odpověď slunečnice roční

plodiny– 4 000 - odpověď len setý

plodiny – 5 000 - odpověď hrách setý

Děti běhaly po lese a sbíraly houby. Skrývačky – 1 000 - odpověď Děti běhaly po lese a sbíraly houby.

Kuře parohy rozhodně nemá. Skrývačky – 2 000 - odpověď Kuře parohy rozhodně nemá.

Osmáci dnes dělali lekníny z papíru. Skrývačky – 3 000 - odpověď Osmáci dnes dělali lekníny z papíru.

Jedle nemají šišky směrem dolů. Skrývačky – 4 000 - odpověď Jedle nemají šišky směrem dolů.

V rozkvetlé zeleni najdete i uschlé lístky. Skrývačky – 5 000 - odpověď V rozkvetlé zeleni najdete i uschlé lístky.

Použité zdroje: Hraboš: FACTUMQUINTUS. Wikipedia [online]. [cit. 17. 10. 2013]. Dostupný pod licencí GNU Free Documentation License, version 1.2 na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Feldmaus_Microtus_arvalis.jpg Poštolka: MPF. Wikipedia [online]. [cit. 17.10.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Americankestrel65.jpg Oves: MEROPS. Wikipedia [online]. [cit. 17.10.2013]. Dostupný pod licencí 2.5 Generic (CC BY-SA 2.5) na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Avena-sativa.jpg Žito: FIR0002. Wikipedia [online]. [cit. 17.10.2013]. Dostupný pod licencí GNU Free Documentation License, version 1.2 na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Wild_rye.jpg Len: GREATPATTON. Wikipedia [online]. [cit. 17.10.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Linum_usitatissimum_L_ag1.jpg www.office.microsoft.com

Metodika práce: Rozdělte třídu na skupiny. Můžete si již na počátku zvolit pomocníka, který Vám bude pomáhat u IT. První skupina si zvolí oblast a otázku (hodnotu). Pokud ji stejná skupina zodpoví, volí si další otázku, pokud ne, volí otázku ta skupina, která odpověděla správně. Pokud skupina otázku nezodpoví správně, zvolená suma se jim odečítá a pokud správně, suma se jim přičítá. Pokud na zvolenou otázku neodpoví nikdo správně, volí otázku ti, co byli poslední na řadě. Pokud žáci narazí na zlaté cihly, jsou jim automaticky přičítány body. Skupina, která má nakonec nejvíce bodů si zaslouží 1.