TRADIČNÍ VERSUS MODERNÍ ZNAČKY OCELÍ A JEJICH TEPELNÉ ZPRACOVÁNÍ VE VAKUU Ing. Otakar PRIKNER.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh práce na Vysočině KDO MÁ DNES ZELENOU? Valeč, Hana Orgoňová, Branch manager.
Advertisements

Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
ELEKTROTECHNIKA Ing. Pavel Svoboda a Ing. Tomáš Mlčák Ph. D., Katedra elektrotechniky.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka.
Testy kvalita školy ročníky 9. ročníky Zpracovala Monika Margitičová.
ALGORITMIZACE Mgr. Milan Pastyřík IUVENTAS, s. r. o.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_F6-002 Předmět FYZIKA.ROČNÍK.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Průmyslová revoluce 11 Důsledky a změny. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_dej1_dkc13 Označení materiáludkc13_prum_rev_dusledky_zmeny.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada09 AnotaceVýznam.
Projekt: Škola pro život Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02-informatika 8. třída_021 Základní škola: Základní škola.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
APOS - AUTO Prezentace Pražská 7, č.p. 1602, Blansko.
model fungování a praxe
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
CO MÁ VĚDĚT KONSTRUKTÉR O TEPELNÉM ZPRACOVÁNÍ - materiál
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
NEROZEBÍRATELNÁ SPOJENÍ
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Papírové tašky na zakázku
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Číslo v digitálním archivu školy
Strojní zařízení – Zhutňování
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Edgecam.
Snížení nákladů na vytápění budov
VY_32_INOVACE_10_4_07.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Praha 7 bez odpadu Ing. Soňa Jonášová
Strojní zařízení – Test 1
Specifika práce s mladými lidmi v nízkoprahových programech pro děti a mládež Proxima Sociale o.p.s.​ Pavlína Mádlová mezinárodní konferencE v rámci PRojektu.
DRUHY ZÁVITŮ VY_32_INOVACE_30_613
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
VY_32_INOVACE_102_Fyzika_zvuk_I
Inf Vývojový diagram.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_03_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tolerování rozměru a geometrické tolerance
Měření v dílenské praxi
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Název projektu: Moderní škola
Skorkovský KPH Úvod PIS1(2) a RIOP Skorkovský KPH
Odpovědný pracovník: prof. Ing. Jiří Kraft, CSc.
Regulace inovativních zdravotnických technologií - jsme připraveni
RFID a vážení - řízení nákladů na svoz odpadů
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Ing. Jiří Šilhán ECM.
Hranice výrobních možností
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Váš spolehlivý dodavatel pohonných hmot!
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Setkání kariérových poradců Teplice –
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

TRADIČNÍ VERSUS MODERNÍ ZNAČKY OCELÍ A JEJICH TEPELNÉ ZPRACOVÁNÍ VE VAKUU Ing. Otakar PRIKNER

ZÁVĚR Tuzemské oceli pro vakuové TZ jsou na ústupu, nejvíce užívané značky ČSN jsou 19 312, 19 436, 19 552, 19 824 a 19 830. Budoucnost mají značky 1.2379, SVERKER 21 a 1.3343. Výrazný nástup PM ocelí

NEGATIVA Zaniklá vývojová základna Špatná kvalita ČSN nástrojových ocelí Znalosti konstruktérů a technologů o nových značkách jsou malé POZITIVA Zahraniční trh nabízí kvalitativně lepší značky s ověřením v praxi Trh nástrojových ocelí umožňuje komplexní řešení vakuovou technologií