Seznámení s IT aplikacemi E.ON pro dodavatele PD Miroslav Placer / Josef Plojhar Seznámení s IT aplikacemi E.ON pro dodavatele PD
Doručení poptávkového protokolu Poptávkový protokol je dodavateli doručen prostřednictvím aplikace cFolder. O založení / předání nové poptávky je dodavatel informován zaslaným e-mailem.
Doručení poptávkového protokolu Po přihlášení do cFolder / použitím odkazu z doručeného e-mailu lze zobrazit podrobnosti poptávkového protokolu – data tzv. objektu Spolupráce a přiložené dokumenty.
Doručení poptávkového protokolu Zobrazení přiložených dokumentů. Po kontrole dat a předaných dokumentů provede dodavatel jednu z následujících činností: Odsouhlasení, Požadavek na změny poptávkového protokolu, Odmítnutí
Odsouhlasení poptávkového protokolu Odsouhlasení Dodavatel provede změnou statusu Spolupráce na „Schválení návrhu“. Změna statusu je automaticky e-mailem notifikována objednateli.
Požadavek na dodatečné změny poptávkového protokolu Požadavek na dodatečné změny Dodavatel provede změnou statusu Spolupráce na „Vráceno k doplnění“. Změna statusu je automaticky e-mailem notifikována Objednateli. Pokud Ojednatel doplní / změní poptávkový protokol, tak na objektu Spolupráce opět nastaví status „Nový“.
Odmítnutí poptávkového protokolu Odmítnutí Dodavatel provede změnou statusu na „Odmítnutí návrhu“.
Odmítnutí poptávkového protokolu Při „Odmítnutí návrhu“ se uživateli zobrazuje dialogové okno ve kterém má možnost uvést důvod odmítnutí poptávky.
Doručení dílčí objednávky Po odsouhlasení poptávkového protokolu vytvoří Objednatel dílčí objednávku. Dílčí objednávka je Dodavateli předána elektronicky (e-mailem)
Doručení dílčí objednávky Založením / odesláním dílčí objednávky dojde automaticky ke změně stavu objektu Spolupráce na „Nová objednávka“. Změna statusu je notifikována e-mailem.
Potvrzení přijetí dílčí objednávky Potvrzení přijetí objednávky provede Dodavatel změnou statusu objektu Spolupráce na „Schválení objednávky“.
Předání dokumentů objednateli Dodavatel předává dokumenty Objednateli elektronicky pomocí cFolder.
Provedení výkazu provedených prací Výkaz provedených prací provádí Dodavatel prostřednictvím aplikace Extranet. Ke každé dílčí objednávce může založit jeden nebo více výkazů výměr. Pokud v průběhu zpracování PD nedošlo k odchylkám od objednávky, vykáže dodavatel výkony podle objednávky. Pokud došlo ke změnám, vykáže dodavatel výkony dle skutečnosti (skutečný počet projednaných SBVB, skutečnou výši poplatků, …). Pokud pro provedení díla bylo nezbytné provést výkon, který nebyl v objednávce (ale je součástí rámcové smlouvy), vykáže dodavatel i tento výkon. Geodetické práce pro zpracování PD budou v odvolávce objednány jedním souhrnným výkonem. Vykázání provedených GEO prací provede Dodavatel vykázáním dílčích výkonů (ÚMPS, vytýčení hranic parcel, podélný profil,…) a výkon z objednávky vykazovat nebude. Založené výkazy se objednateli zobrazují ke schválení.
Výkaz dílčího plnění Výkaz dílčího plnění lze provést např. pro vykázání geodetických prací pro PD.
Výkaz skutečného plnění plnění Při vykázání skutečně provedených výkonů je možné vybrat libovolný výkon z kontraktu. Objednané výkony
Uzavření objektu Spolupráce Po dokončení PD, po vykázání výkonů a po připojení dokumentů do cFolder označí dodavatel objekt Spolupráce stavem „Výkaz výměr vytvořený zhotovitelem“. Změna stavu je e-mailem notifikována Dodavateli.
Kontrola a schválení objednatelem Objednatel provede kontrolu převzaté PD. Mimo jiné provede kontrolu a schválení zadaného výkazu výměr. V cFolder provede kontrolu elektronicky předaných dokumentů. Pokud je vše v pořádku, nastaví Objednatel stav Spolupráce na „Finální výkaz výměr schválený zadavatelem“. Změna stavu Spolupráce je Dodavateli notifikována e-mailem. Objekt Spolupráce je v cFolder přesunut do archivu.