V čem se liší následující ukázky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Florbal Ročník: Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: S portovní hry Téma: Florbal – základní pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Využití v praxi Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Systémy moderních elektroinstalací.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
Svržení atomových bomb na japonská města v srpnu 1945 Druhá světová válka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
E KOLOGIE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_19_Ekologie Téma: Člověk a příroda Číslo.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Popis principu elektromotoru, princip činnosti elektromotoru s komutátorem,
2 Marketingové koncepce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Time Management Lubomir Pelc ČIŽP – Brno
Velikonoce Mgr. Blanka Andrýsková.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Doporučený vzor individuální prezentace
Úvod do tržní hodnoty a hromadného oceňování
PŘÍPRAVA NA TLUMOČENÍ Ina Maertens Mladý Jeroným 2017
Knihovna KTF: současnost a budoucnost
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Elektromotor a jeho využití
Zpráva o činnosti za rok 2007
Oborový seminář – interaktivní aktivita
Postnatální období–předškolní věk
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
BASKETBAL DÍVKY
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Základní jednorozměrné geometrické útvary
Komunikace a interakce
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Jaklová
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace O PERNÍKOVÉ CHALOUPCE Název : VY_32_inovace_13 - ČJ – O perníkové.
KINETICKÁ TEORIE STAVBY LÁTEK.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Vykazování postupu nebo stavu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Kvadratické nerovnice
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
VYBER SPRÁVNÉ PŘÍSLOVÍ
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
POPIS Shrnutí učiva.
Děti jsou naše budoucnost
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název firemní schůzky Prezentující.
Části obchodního dopisu, osnova
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Algebraické výrazy: lomené výrazy
Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Rozoluiční princip.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Matematika + opakování a upevňování učiva
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Písemná práce Dílčí zkouška MZ z CJ - Ústní zkouška
Tření – pokračování. Valivé tření Při valivém tření je třecí síla mnohem menší než při tření smykovém. (kolo – významný vynález) Klidové tření Třecí síla.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Transkript prezentace:

V čem se liší následující ukázky

Mladík čekal na rušné ulici. Z protějšího domu vyšla dívka Mladík čekal na rušné ulici. Z protějšího domu vyšla dívka. Mladík si jí všiml. Byl do ní po uši zamilovaný. Vydal se za ní. Tančil a snažil se dívku zaujmout.

Mladík čekal na rušné ulici Mladík čekal na rušné ulici. Z protějšího domu náhle vyšla dívka, do které je zamilovaný. Okamžitě si jí všimnul a vydal se za ní a dal se do tance. Chtěl zaujmout její pozornost.

Z domu vyšla dívka. Na protější straně si ji všiml mladík Z domu vyšla dívka. Na protější straně si ji všiml mladík. Začal ji sledovat a pustil se do tance, aby zaujal její pozornost. Byl do ní po uši zamilovaný.

Mladík byl po uši zamilovaný do dívky. Toužil upoutat její pozornost Mladík byl po uši zamilovaný do dívky. Toužil upoutat její pozornost. Čekal na ni na rušné ulici. Když vyšla z protějšího domu, okamžitě si jí všiml, vydal se za ní a pustil se do tance.

Mladík na rušné ulici tančil Mladík na rušné ulici tančil. Chtěl zaujmout pozornost dívky, do které byl po uši zamilovaný. Sledoval ji od chvíle, kdy si všiml, že vychází z protějšího domu.

Struktura textu pouhá změna uspořádání informací zásadně změní sdělení textu uspořádání textu je vždy projevem subjektivní interpretace faktů struktura vždy vyžaduje výběr a kompromis – klíčová je schopnost něco vynechat jako nejvýznamnější čtenář vnímá to, co je na konci textu to hlavní, co chceme sdělit, dáváme do závěru (pointy) struktura textu vzniká „odzadu“ – nejdřív musím vědět, co chci říct, na co klást důraz ostatní informace řadíme tak, že je jasná jejich vzájemná souvislost – volné řazení faktů je chyba, text musí zachycovat, co je příčina a důsledek, co rozpor všechny body platí pro ucelenou část textu (odstavec) i text jako celek