Úvodní lekce. Vstup do předmětu Sportovní hry I - basketbalu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Vendula Babou č ková. ORGANIZA Č NÍ FORMA „ vn ě jší uspo ř ádání organiza č ních a didaktických podmínek vyu č ování, v nich ž se realizuje výchovn.
Advertisements

Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Organizace výuky a výukové strategie Školní pedagogika - Teorie vyučování (didaktika) KPP 2015.
Teorie sportovní přípravy Školení trenérů baseballu II.tř. Nymburk 2010.
Kulatý stůl k projektovému záměru IPn Pohyb a výživa – změna výuky TV a výživy na 1. stupni ZŠ MŠMT, Kulatý stůl,
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Didaktika TV jako součást kinantropologie Kinantropologie = vědní obor, jehož předmětem zkoumání je lidská pohybová činnost ve všech souvislostech. Má.
Plánování ve školní TV Zpracoval: Ondřej Šimko. Plánování ve školní TV je záměrná a cílevědomá činnost učitele k stanovení co nejracionálnějšího způsobu.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Úvodní lekce – vstup do studia teorie a didaktiky basketbalu (90 minut - teorie, praxe) Tento projekt.
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_20 Jednoduchý elektrický obvod Šablona číslo: VIII. Sada číslo: 3.Pořadové číslo DUM:20. Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní.
Volejbal doc. PaedDr. Jan Štumbauer, CSc. Projekt: Cizí jazyky v kinantropologii, reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Cvičení na trampolíně (skoky) - I. díl Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_153_Cvičení.
VI. Vyučovací lekce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního města Prahy.
Podmínky TV – Právní podmínky Řízení školy jako státní instituce je zajištěno zákony s celostátní platností, výnosy a směrnicemi Ministerstva školství,
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Házená Házená je kolektivní míčový sport, ve kterém proti sobě.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Kriminalistická charakteristika trestného činu
Základy automatického řízení 1
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Pravopisná cvičení 1 Autor: Mgr. Ivana Tesařová
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
OBVOD OBDÉLNÍKU VY_32_INOVACE_D12
Plánování ve školní tělesné výchově
Mimoškolní aktivity dětí
Didaktické metody Androdidaktika.
Podmínky školní TV Bezpečnost v TV
Od skupiny ke kooperaci
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Techniky práce s mentálně postiženými
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Mgr. Kateřina Gajdošová
Didaktika sportovních činností
Význam utkání v sportovních hrách
Tenis Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Aktuální formy a metody sportovních her
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Číslicová technika.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rešerše.
OBSAH prezentace: Zásady bezpečnosti v pohybových volnočasových aktivitách Didaktické metody Hlavní didaktické zásady výchovy ve volnočasových aktivitách.
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Mgr. Kateřina Gajdošová
Zásady fair-play Jan Šípek.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Tělesná výchova na ZŠ praktické
SPORTOVNÍ HRY I - BASKETBAL
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
seminář k Teorii a metodice výchovy
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola zárubova v praze 12
Útočné činnosti jednotlivce vztahového typu
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
PERIODIZACE Michal Lehnert.
Konference trenérů Praha, 12. května 2018
PŘEDZÁVODNÍ OBDOBÍ KATEGORIE ML. DOROST, ST. DOROST A JUNIOŘI
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Zapojování rezistorů SÉRIOVÉ PARALELNÍ ELEKTRICKÝ PROUD STEJNÝ
Transkript prezentace:

Úvodní lekce. Vstup do předmětu Sportovní hry I - basketbalu Charakteristika sportovní hry; Didaktické pojetí učiva sportovní hry jako koncepční rys výuky; Didaktické zásady (integrace utkání a tréninkového procesu, přehlednost učiva, záměrnost, aplikace MOF); Pravidla sportovní hry, interpretace tzv. základních pravidel; Utkání jako diagnostický zdroj při ověřování úrovně herní způsobilosti a jako názorná ukázka rozhodování; Zásady pro rozhodování.

Didaktické pojetí učiva sportovní hry jako koncepční rys výuky Didaktika basketbalu ve školní tělesné výchově, případně v řízených zájmově rekreačních útvarech. Význam utkání (U), význam tréninkového procesu (TP); příklad uspořádání tématického bloku ve školní TV (viz schéma) na příkladu 15 vyučovacích jednotek (VJ). Obdoba aplikace v předmětu Sportovní hry I – basketbal (dvě části VJ – první TP, druhá U)).

Didaktické zásady : Přehlednost učiva sportovní hry (viz příklad); Záměrnost aplikace učiva; Aplikace všech MOF (respektování herních podmínek při učení sportovní hře). Systém osobní obrany Jednoduchý útočný systém Herní kombinace založené na akci „hoď a běž“ obranné činnosti proti ní Herní činnosti jednotlivce se zaměřením na řešení situace 1 - 1 Herní činnosti jednotlivce se zaměřením na řešení situace 2 – 2, 3 - 3 U t k á n í