Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
11.1 Zeit und Zeitangaben der Frühling der Sommer der Herbst
Advertisements

Časové údaje die Zeitangaben
der Jahreskalender Anotace
KALENDER UND ZEITBEGRIFFE
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Zeitangaben Střední průmyslová škola Otrokovice
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
 Autor  Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr.  Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace  Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_102.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Opozita – podstatná jména Bogdan Nogol Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bogdan Nogol. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_meine_woche Datum : Ročník : osmý Vzdělávací.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_445 Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_148_ Mein Tag Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_13 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento výukový materiál slouží k výuce německého jazyka na základní škole. Může být použit.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_berlin_reisebericht Datum : Ročník :
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Převody čísel. soustav - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Geometrická posloupnost - součet
Geometrická posloupnost
Kladná a záporná odpověď
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Sloveso sein v přítomném čase
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Přídavné jméno v přísudku
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Způsobové sloveso mögen
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kvadratické rovnice - kořeny rovnic
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Prezentaci by měl proběhnout řízený rozhovor (beseda) s dětmi
ČASOVÉ ÚDAJE.
Aritmetická posloupnost - součet
WOCHENTAGE Název školy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Vzdálenost bodu od přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
Aritmetická posloupnost jednoduché příklady
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Označování času v němčině
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
pedagogických pracovníků (NÚV).
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Předmět: Německý jazyk Ročník: 1. učebních oborů Autor: Mgr. Hana Köszegiová Dny v týdnu Anotace: Seznámení s názvy jednotlivých dní v týdnu a jejich částí Klíčová slova: Němčina, slovní zásoba, podstatná jména, příslovce určování času Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Köszegiová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. 1

Digitální učební pomůcka Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0086 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Sada: 45 Číslo materiálu: VY_22_INOVACE_NJKD1_22 2

Dny v týdnu a jejich části

Dny v týdnu (die Wochentage) der Montag (Mo) pondělí der Dienstag (Di) úterý der Mittwoch (Mi) středa der Donnerstag (Do) čtvrtek der Freitag (Fr) pátek der Samstag (Sa) sobota der Sonnabend sobota der Sonntag (So) neděle

Wann? Kdy? Na otázku Wann? Kdy? odpovídáme s použitím předložky am: am Montag v pondělí am Dienstag v úterý am Mittwoch ve středu am Donnerstag ve čtvrtek am Freitag v pátek am Samstag v sobotu am Sonntag v neděli

Wann? Kdy? Lze použít i tvaru bez uvedení předložky, pokud se jedná o činnost, která se pravidelně opakuje. Název dne pak má koncovku - s a píše se s malým písmenem: Wann? Kdy? montags v pondělí dienstags v úterý mittwochs ve středu donnerstags ve čtvrtek freitags v pátek samstags v sobotu sonntags v neděli

Části dne der Morgen ráno der Vormittag dopoledne der Mittag poledne der Nachmittag odpoledne der Abend večer die Nacht noc die Mitternacht půlnoc

Wann? Kdy? Odpovídáme buď s předložkou am, nebo pomocí příslovce: am Morgen morgen ráno am Vormittag vormittag dopoledne am Mittag mittag v poledne am Nachmittag nachmittag odpoledne am Abend abend večer in der Nacht v noci um Mitternacht o půlnoci

Wann? Kdy? Pokud se jedná o činnost, která se pravidelně opakuje, název dané části dne pak má koncovku - s. Wann? Kdy? morgens ráno vormittags dopoledne mittags v poledne nachmittags odpoledne abends večer nachts v noci mitternachts o půlnoci

Vyjádření posloupnosti: vorgestern předevčírem gestern včera heute dnes morgen zítra übermorgen pozítří

Viel Glück beim Lernen!

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Použité zdroje Vlastní zdroje KETTNEROVÁ, Drahomíra. Německy od Adama: Učebnice pro jazykové a střední školy. 2. vyd. Plzeň: Fraus. ISBN 80-723-8033-8. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Köszegiová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. 12