Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Advertisements

Dobrovolnictví v Soběslavi Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci - jak na to?“ podpořeného finančními prostředky z.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
1. krok Vyplňte přihlašovací údaje. Formulář vyplňujte nejlépe v prohlížeci Google Chrom.
Poslání, principy a metoda skautingu
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
1 Roverský mikulášský víkend 2005 © Einstein, fotografie ©Nick.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Seminář Komunikace & Média 15. až 17. října 2010 Praha Regionální mediální manažer Ondřej Peřina – Jerry
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Propagace studentských komunitních projektů Malá Skála, 5. říjen 2012.
Krajská rada Junáka Libereckého kraje Afrooting - krajské roverské setkání 2007 Mníšek u Liberce, 19. až 21. října 2007.
Zpráva o činnosti sekretariátu MAS – medializace a propagace (bod 8 programu) Valné shromáždění Chotěvice, Evropský zemědělský fond pro rozvoj.
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Středisko náhradní rodinné péče Projekt Náhradní rodina + dítě + odborník jako partneři (Metodické centrum pro NRP) doba trvání projektu
Družina = parta a tým.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Španělsko, Málaga 2008 Helena Kubrová.  Agentura zajišťující hostesky  Marketingové poradenství  Průzkum trhu  Grafické návrhy, tvorba www. stránek...
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Všechno v mém životě souvisí
ČESKO-POLSKÝ INOVAČNÍ PORTÁL CZESKO-POLSKI PORTAL INNOWACYJNY Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007 – 2013 –Prioritní.
Výsledky činnosti neprofesionálních knihoven okresu Brno-venkov 2009 Modřice M. Kubíková.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
Elektronická publikace
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE projekt ROZHLASOVÉ POSVÍCENÍ Ing. Martin Kolovratník – ředitel stanice.
PR a komunikace ČK Fortis,
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Naučná stezka Petrovské studánky realizováno v rámci 2. výzvy MAS Šumperský venkov Fiche č.2: Vítá Vás vstupní brána Jeseníků II realizátor projektu: o.s.
Informace o aktualizaci Politiky územního rozvoje ČR Ing. Filip Novosád, OÚP MMR 14. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
21. října 2009 expozice 21. budovy Zlínského kraje.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Zdravé město V S E T Í N Fórum, 26. března Jak vidí lidé místní situaci? Nejdůležitější zlepšení = "10P" ? ZDRAVÍ KVALITA ŽIVOTA UDRŽITELNÝ ROZVOJ..
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Český výrobce dřevěných ozdob a dekorací svítící dekorace nádobí z masivu ozdoby a dekorace 3D dekorace novoročenky a pozvánky
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Informace za volební období sněm okresu
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Jak na PR (absolutní základ)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
POZVÁNKA Mgr. Alena Ščuková
Média - jak s nimi a jak na ně?
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Přehled o esperantu v českých médiích
Publicita v projektech
Potřebují knihovny LOGO?
Městská knihovna jevišovice
Piktogram reklama logo
20. oddíl GINKGO středisko Walden - České Budějovice
Název a termín akce Žadatel
Transkript prezentace:

Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča

Na čem dělám? zajišťování mediální prezentace vybraných okresních akcí k tomu umím tiskové zprávy včetně fotografií a komunikovat s redaktory vytvoření a udržování adresáře a sítě kontaktů s novináři monitoring tisku spolupracovat na udržování a rozšiřování databáze fotek

¨ Protože, když si o nás budou lidi myslet, že jsme dobří, tak... zvýšení veřejného povědomí o skautech na Hodonínsku a nastolení tématu „skauting“ vytváříme dobrý mediální obraz u veřejnosti nepřímo promlouváme k potencionálním sponzorů, rodičům dětí, dobrovolníkům, obcím… Junák jako součást veřejného života v regionu

Média a střediska funkční a aktualizované webové stránky, příp. sociální sítě spolupracovat s obecními zpravodaji mít mediálního zpravodaje, člověka s foťákem a grafickou gramotností nebojte se použít tahák "Parta a příležitost„ nebojte se ničeho

….třeba takto

Máme nové logo Junáka! A taky grafický manuál!

… nové logo stalo se to letos v červnu, protože jdeme s dobou prima písmo SKAUT Bold ...ale pozor! Logo není znak a znak není logo! znak užíváme pro slavnostní příležitosti, vlajky, vyznamenání, pamětní desky... Není k němu připojený žádný text a existuje pouze po jedné plnobarevné, jednobarevné a černobílé variantě logo pak máme na propagační účely generátor loga generator.skaut.cz to umí za nás

A jak to vidím dál? lépe a více komunikujme před akcemi publikujme v místních zpravodajích jak o dušu chcete se přidat? Výborně! jsem tady pro vás, kontaktujte mě  poznámky, připomínky, návrhy uvítám

Tož to je vše. Díky za pozornost!