4 způsoby jak zvítězit v konkurenčním boji CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, 500 03 Hradec Králové 4 způsoby jak zvítězit v konkurenčním boji Hradec Králové 15. 4. 2013
Tento učební materiál vznikl za podpory OPVK 1.5 Název školy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Číslo projektu CZ 1.07/1.5.00/34.0314 Název projektu Moderní škola Číslo DUM CSA_OPVK15_048 Předmět Marketing Tematický celek Marketingové nástroje Název materiálu 4 Způsoby, jak zvítězit v konkurenčním boji Autor Ing. Iva Kovaříková Datum ověření, třída 18. 4. 2013, 3. A Časová dotace 45 min Pomůcky Projektor, internet Vzdělávací cíl Detailní objasnění moderních způsobů konkurenční ho boje, návaznost na řešení křížovky, jejíž tajenkou byl pojem TURBOMARKETING
4 Způsoby, jak zvítězit v konkurenčním boji
Lepší nabídka Odlišná nabídka Levnější nabídka Rychlejší nabídka
V dnešní turbulentní době řada firem sází na RYCHLOST tj. používá TURBOMARKETING a to ve 3 oblastech:
1) v inovacích výhoda „ prvního hybatele na trhu“ eliminace prodlevy při vývoji nových výrobků
2) v distribuci vývoj rychlejších zásobovacích systémů pružné výrobní systémy s výrobou „just in time“ zrychlování maloprodeje
3) v maloprodeji urychlování dodávek „do domu“ přeměna maloobchodních prodejen v„minitovárny“ – např. obchod s fotoaparáty nabízí rovněž výrobu fotoproduktů – fotky, fotoknihy, fotoobrazy atd.
Ukázka Turbomarketingu http://www.youtube.com/watch?v=J7tmmqr yaAw
Použité zdroje: KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 3., upr. a dopl. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, xxvii, 789, [7] s. ISBN 80-856-0508-2. Welcome to Turbo Marketing Solutions your Automotive Digital Marketing Partner. Youtube [online]. 24.1.2011 [cit. 2013-04- 12]. Dostupné z: http://www.youtube.com/watch?v=J7tmmqr yaAw