Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Hydraulické řízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti AUTOMOBILOVÁ MECHATRONIKA 2.cvičení SMAD Ing. Gunnar Künzel.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Pneumatické řízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, Cheb Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Karnaughovy mapy – tři proměnné
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, 350 11 Cheb Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0290 Číslo a název klíčové aktivity: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo DUM: VY_32_INOVACE_39Von2 Název DUM: Pneumatické ovládání 2 Jméno autora: Michaela Vonková Ročník: 3. ročník Vzdělávací oblast: Elektronika Vzdělávací obor: Mechanik opravář motorových vozidel Klíčová slova: Ventily, rozvaděče Anotace: Prezentace je zaměřená na seznámení se se základními pojmy a informacemi o pneumatickém ovládání Druh učebního materiálu: Prezentace Očekávaný výstup: Žák popíše prvky používané v pneumatickém ovládání Metodika učebního materiálu: Spustit klávesou F5

PNEUMATICKÉ OVLÁDÁNÍ 2

Druhy řízení – pneumatické ovládání Pneumatické zařízení zahrnuje výrobu a úpravu stlačeného vzduchu, rozvod stlačeného vzduchu, pneumatické pohony a pneumatické ovladače (ventily, rozvaděče)

Druhy řízení – pneumatické ovládání

Druhy řízení – pneumatické ovládání

Druhy řízení – pneumatické ovládání

Použitá literatura 1. SCHMID, D. a kol.: Řízení a regulace pro strojírenství a mechatroniku, SOBOTÁLES, Praha, 2005, 420 s, ISBN: 80-86706-10-9. 2. MARŠÍK, A.: Automatizační technika, SNTL, Praha, 1988, 198 s, ISBN: není uvedeno. 3. BRÝDL, Z.: Elektronická zařízení, Řídicí a měřící technika, SNTL, Praha, 1985, 350 s, ISBN: nepřiděleno. 4. ŠVARC, I.: Automatizace, Automatické řízení, CERM, Brno, 2002, 201 s, ISBN: 80-214-2087-1. 5. ŠMEJKAL, L.: PLC a automatizace, 1. základní pojmy, úvod do programování, BEN, Praha, 1999, 223 s, ISBN: 80-86056-58-9. 6. KUNZEL, G.: Automobilová mechatronika, ČZU, SMAD 7. KUNZEL, G. Základy automatizace, SOBOTÁLES, Ústí nad Orlicí, 1995, 58 s, ISBN: nepřiděleno. 8. NIXON, E. F. Principy soustav automatického řízení, SNTL, Praha, 1965, 318 s, ISBN: nepřiděleno. 9. Vlastní archiv.

Autorem materiálu u všech jeho součástí, není- li uvedeno jinak, je Michaela Vonková (Obrázky poskytl G. Kunzel)