Psychologie ceny a cenové triky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMirka Vlažná Název šablonyVI/2 – Inovace a zkvalitnění.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
STOJAN TEREZA NA CD/DVD/mini DV
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ7 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV54 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP50 Název školy.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV40 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_ADP52 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV50 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO10 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP48 Název školy.
Ing.Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV57 Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV55 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV59 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Kontrolní pokladna pokladní systémy II.. STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, MOST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV34 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV39 Název školy.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV32 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV41 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV35 Název školy.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV56 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Cenové triky.
Drogerie – osobní hygiena I
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Prací prostředky - rozdělení
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Úklidové čistící prostředky I.
Evidence pracovních úrazů a další evidence
Finanční gramotnost Ekonomické dovednosti, úlohy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
„Hazard Analys and Critical Control Points „
Cenová politika – klíčová slova
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Prací prostředky – složení
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
BALÍME DÁRKOVĚ.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Evidence peněžních prostředků
Čistící úklidové prostředky II
Česká zemědělská a potravinářská inspekce
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Psychologie ceny a cenové triky Ing. Lenka Bombera Piskačová

CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR39 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Psychologie ceny a cenové triky Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 4.11.2012 Anotace Žáci se seznámí s psychologií ceny a cenovými triky.

Psychologie ceny a cenové triky 1.) prestižní cena – vysoká cena navozuje pocit kvality, výjimečnosti, exkluzivnosti apod. 2.) ceny končící číslicí 9 – vypadají opticky nižší 99,- 959,- 1999,- 3.) cenové řady – zboží se prodává např. ve třech cenových hladinách

4.) procentní sleva – při koupi se rovnou odečte procentní sleva ( např. 5% z ceny ) 5.) umělá cena – cena se uměle zvýší, aby se posléze snížila ( např. z 467,- Kč na 659,- Kč, a pak na 459,- Kč ) 6.) cena zahrnující dva výrobky – např. 125,- Kč za šampon + krém v hodnotě 30,- Kč zdarma

7.) množstevní slevy – např. tzv. ekonomická balení 8.) sezonní výprodeje – př. výprodej plavek v průběhu a na konci sezony 9.) cena včetně kuponu na slevu u dalšího nákupu