Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Technická univerzita v Liberci Fakulta textilní Personální management
Vztahy mezi lidmi 7. ročník - září.
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Komunikační dovednosti
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ON ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_3.1.1.
Tazatelská síť.
KOMUNIKACE A JEJÍ VYUŽITÍ V ŘÍZENÍ
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_248 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Motivačně aktivační poradenský program varianta pro pilotáž.
KOMUNIKACE OLGA BÜRGEROVÁ. CÍLE:  VÝZNAM PRVNÍHO DOJMU  UMĚT NAVÁZAT KONTAKT.
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
KOMUNIKACE V..
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_222 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Petr Křížek PředmětChemie.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_235 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
KOMUNIKACE OLGA BÜRGEROVÁ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_232 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_234 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_KOMUNIKOVÁNÍ_P2.
ZÁKLADY MEZILIDSKÉ KOMUNIKACE
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE. Vymezení pojmu komunikace Nejen řeč, nýbrž všechno chování je komunikací – a každá komunikace ovlivňuje chování (Watzlavik 1969).
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_226 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Pedagogická komunikace
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
DRAMATERAPIE VY_52_INOVACE_ února 2014
Dekódování, zpětná vazba Sdělení dekódujeme smyslovým vnímáním. Nejen systémem znaků, ale snažíme se porozumět sdělení jako celku. Proces dekódování.
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Dárcovství času a expertní dobrovolnictví Miriam Zábrženská.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_7_ŘEČ PŘÍMÁ, NEPŘÍMÁ, POLOPŘÍMÁ Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_184_Determinanty lidského vývoje Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Jméno autora: Ing. Juraszková Marcela Datum vytvoření:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Komunikace Mgr. Vladimír Velešík.
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Metody psychologie Mgr. Jiřina Boušková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-01
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
  Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0028 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_266 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Miloslava Morgensteinová Předmět Základy společenských věd Ročník 4. Datum vytvoření 24.08.2012 Anotace Výklad nové látky s problémovými otázkami - Prezentace - rozhovor Metodický pokyn prezentace je určena jako výklad do hodiny i jako materiál k samostudiu Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

KOMUNIKACE VERBÁLNÍ ROZHOVOR (INTERVIEW)

Doložte příklady rozhovorů. Výběrové Poradní Informativní Přesvědčovací Dealeři Základní informace Dotazování na názor ve firmě a ve společnosti Vstupní pohovor 1. D, 2. C, 3. B, 4. A 1) Kde se můžeme s rozhovory setkat? 2) V čem je význam rozhovorů? Noviny, TV, osobní kontakty… Komunikace mezi lidmi, předávání informací, spolupráce…

Předávání informací Záměr odesilatele Kód sdělení Efekt příjemce Zpětná vazba

Co může ovlivnit komunikační dovednosti? Jak může prostředí pomoci rozvoji komunikačních dovedností u malého dítěte? Jak mohou rodiče tyto dovednosti ovlivnit? Osobnost, výchova, vzdělání, kultura, paměť, temperament, zájmy… Zdravení, stolování, čtení knih, vyprávění o lidech, událostech, hraní si s dětmi…

2) Utvořte vlastní závěr. 1) Doplňte text. Některé děti žily v extrémních podmínkách sociální izolace. Nemohly proto rozvinout komunikační dovednosti. Říkáme jim podle Amaly a Kamaly. Děti, které byly v raném věku po dobu několika let fyzicky i psychologicky týrány a drženy v izolaci od okolí, nebyly schopny ve školním věku komunikovat jinak než za pomoci mimiky a gestikulace. Vlčí děti 2) Utvořte vlastní závěr.

Která sociální skupina se nejvíce podílí na rozvoji komunikačních dovedností u dětí? 1. 2. 3. 4. 5. 6. Prostor pro zápasy Prostor v blízkosti něčeho Úžas Přítel člověka Žena, která se provinila Drobný papoušek

Doplňte. Účastník komunikace, který vytváří sdělení = Ten, komu je sdělení určeno = Porozumění sdělení zajišťuje = Produktor - odesilatel Příjemce Komunikační kanál

Řešení A R E N O K L Í Ú D I V H C U