Present by Leon and Andy Technical History Art Gallery © 2013

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Vztahy mezi velmocemi na přelomu století
BOŘEŇ Česko.
Rekonstrukce severních mostů
Bitvy první světové války
Nejposvátnější čínská hora
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
 Rozsáhlé pohoří na hranicích Česka, Rakouska a německého Bavorska.  Rozkládá se v nadmořské výšce mezi 600 m ( údolí Otavy u Rejštejna ) a 1378 m (
Aiguille du Midi Chamonix - Francia.
Napříč Andami ve výšce m n. m. Pak během 64 km sestup z hor do m n. m. do tropického údolí Yungas. Je považována za nejnebezpečnější na.
PRVNÍ SVĚTOVÁ VÁLKA 1918.
1. SVĚTOVÁ VÁLKA 1917.
Expedice Lago d´Idro ( Itálie ) –
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Dopravní a liniové stavby
Nýznerov – od kaple k vodopádům…
Strategický investiční plán ČEPS
Bezpečná cesta do školy ZŠ Meteorologická.
Cesta k 1. světové válce 1. část
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
VY_32_INOVACE_2D.9.09 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 9. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení s místním regionem, se vznikem.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
I. světová válka – první roky války
Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Koncentrační tábory Miloš Bečvář.
DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135
Městská část Brno BOSONOHY
zásady navrhování dopravních – silničních staveb
Úvod do pozemních komunikací
Lanovka byla postavena v roce 1955 a byla po dvě desetiletí nejvýše položenou lanovkou na světě. Stále je ale lanovkou překonávající největší převýšení.
Jižní Amerika-Kolumbie
zásady navrhování dopravních – železničních staveb
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, Louny.
I. SVĚTOVÁ VÁLKA  do počátku 20.století – nejstrašnější válečný konflikt  Předpoklady: bude krátká, rychlá (naopak)  1.sv. v. – končí NOVOVĚK,
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Mgr. Petra Brůzlová NÁZEV:První světová válka TÉMATICKÝ CELEK:Moderní.
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dynamika pohybu dopravního prostředku Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František.
Krkonoše. Sněžka Podle nových měření 1603 m n.m - je nejvyšší hora v Krkonoších a v České republice. Nachází se ve východní části Krkonoš na Hraničním.
Větrání podzemních staveb. Rozdělení větrání Během výstavby –přirozené –nucené foukací sací kombinované Během užívání podzemního díla –provozní přirozené.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Název projektu: Učíme obrazem
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Tabulky traťových poměrů
Prezentace Isabelle Masná
Navrhování tunelových staveb
Tanky 2. světové války Dominik Kolář.
Nejfantastičtější silnice světa
Údržba Jablunkovských šancí
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Uhádněte, ve kterých horách lyžař lyžuje dříve, než dorazí do cíle.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc
Druh učebního materiálu
Nejposvátnější čínská hora
Marie Rottrová
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
První světová válka 8. třída.
SVÉDSKO 1.
ČESKOSLOVENSKÉ LEGIE VE FRANCII A ITÁLII.
Lanové dráhy visuté pozemní.
Italská a srbská fronta
Transkript prezentace:

Present by Leon and Andy Technical History Art Gallery © 2013 Österreichisch-ungarischer Kriegs-Straßenbau Tovena—Trichiana im Frühjahr 1918 Italia Taliansko Cesta SP 635 – San Boldo

Nord 46.00497 ; Ost 12.16971;   Höhe: 706 m n. m.

v tunelech. Pozoruhodné je vedení silnice na jižním, Průsmyk San Boldo (italsky Passo San Boldo) je malý průsmyk v italské oblasti Benátska mezi obcemi Trichiana (329 m n. m.) a Tóvena (272 m n. m.). Průsmyk se nachází při samém jižním úpatí Alp a spojuje údolí Val Belluna s údolím Val Mareno v nadmořské výšce 706 m n. m.. Silnice je značena jako SP 635 a je průjezdná pouze v jednom směru, takže střídavý provoz je řízen semaforem. Rychlost je omezena na 30 km/h a výška vozidel na 3,20 m, jelikož docházelo ke vzpříčení autobusů v tunelech. Pozoruhodné je vedení silnice na jižním, téměř svisle stoupajícím svahu. Silnice stoupá do sedla přes pět úzkých ve skále vystřílených smyčkových tunelů a šest mostů.

Teprve za 1. světové války mezi únorem a červnem 1918 Již koncem 19. století se uvažovalo o výstavbě silnice strmým svahem přes průsmyk. Teprve za 1. světové války mezi únorem a červnem 1918 se podařilo ženistům Rakousko-uherské armády vybudovat tuto silnici v rekordní době 100 dní za účelem zásobování fronty na Piavě. Toto dílo bylo s ohledem na krátkou dobu výstavby označeno jako silnice 100 dní. Jako pracovní síly bylo využito válečných zajatců, starců, žen a dětí místního obyvatelstva. Při závěrečných pracích na tomto strategicky důležitém díle bylo nasazeno 1 400 pracovníků v trojsměnném režimu. Vzhledem k předpokládanému transportu dělostřelectva  a proviantu nesmělo stoupání vozovky přes extrémní topografické podmínky překročit 12 %. Ještě dnes je stavba považována za vrchol technického umění.

První světová...

A národ obořil se na národ s úmyslom vraždy, s běsem kazisvěta A národ obořil se na národ s úmyslom vraždy, s běsem kazisvěta. Výboje lítají z pušek, hřmí děla: zem sténá, piští vzduch, rvou se vlny vod, kde bleskem kmitá hrozná Astarot...

My jsme to budovali...