MĚŘENÍ PRAŠNOSTI OVZDUŠÍ POMOCÍ KRÉMU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KOSTELY A KAPLE V MĚSTSKÝCH ČÁSTECH BRNĚ
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany
Přirozené číslo v didaktickém systému primární školy
Letecký pohled na část města ZAJÍMAVÉ OBJEKTY a PAMÁTKY ve Velké Bíteši Snímky Vladimír Hudec Srpen 2011 Grafická úprava Antonín Jirušek.
OBLAST 3: KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ VÝMĚNA MLADÝCH EVROPANŮ Mgr. Pavel Černuška, Ph.D. Cyrilometodějská teologická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci.
Národní divadlo OBRÁZEK Č. 1 Orloj Obrázek č. 2.
SSPŠ a OA Kladno studentky třídy E2
Školní výlet – Praha 2013/14.
KOSTELY A KAPLE V MĚSTSKÝCH ČÁSTECH BRNA Foto grafie pořízeny v roce 2012 První část-střed města.
ZAJÍMAVÉ OBJEKTY a PAMÁTKY ve Velké Bíteši Srpen 2011.
Laboratorní práce č. 1 Filtrace Mgr. Helena Roubalová
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Český Krumlov PAMÁTKY UNESCO v ČR neporušena další výstavbou
Z ajímavé BUDOVY a OBJEKTY v BRNĚ První část SOUČASNOST zpracováno - rok 2013.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany.
Benchmarking rozšířené působnosti obcí 3. typu Jana Voldánová, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
OBEC Obec je základní (nejmenší) samosprávnou jednotkou, kterou tvoří – obytná (vnitřní) část – domy, silnice, parky apod. volná krajina (vnější) část.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Úvod Kroměříž je okresní město ve Zlínském kraji. Leží na řece Moravě. V městě žije tisíc obyvatel. V roce 1997 byla Kroměříž vyhlášena nejkrásnějším.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Vzpomínka k mezinárodnímu dni BOZP a informace k aktivitám Evropské agentury pro BOZP v roce 2007 RNDr. Sedlák, ředitel odboru bezpečnosti práce a pracovního.
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Praha kdysi a dnes K posunu užijte myšku !!! hudba: Praha je Praha
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
KLIMA ŠKOLY ALEŠ STUPKA.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
SBĚR PAPÍRU. Celý týden od se sbíral starý papír. Žáci nosili svázaný papír na školní dvůr u jídelny. Kde ho vybírala třída 8.B.
ASOCIACE MEZI VOLNĚ ŽÍJÍCÍMI ŠIMPANZI (Pan troglodytes schweinfurthii) rozdíly ve spolupráci mezi samci a samicemi Petra Kotlárová 2008.
jak ji nepamatují ani pamětníci
PRAHA jak jí nepamatují ani pamětníci
Kvantitativní směrové šetření pohybu osob, výpadovky - Olomouc Olomouc květen 2010.
B EZPEČNÉ CESTY DO ŠKOLY FZŠ Táborská Praha 4. Výsledky školního mapování Rozdáno/ vráceno dotazníků: 321/ % návratnost Mapování proběhlo v termínu:
Něco málo leteckých fotek naší Prahy Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany.
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
Stanovení dávky radiochromními dozimetry ( miniprojekt na Fyzikálním týdnu 2007 ) Lukáš Stabrava Gymnázium Komenského, Jeseník.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ Projekt „Modernizace a obnova přístrojového vybavení KC Nemocnice Jihlava“je spolufinancován Evropskou unií z Evropského.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Projekt Zelené profese. Obnova lesa rešerše Návštěva lesa m n.m. Toho musím mít.
OVĚŘENÍ EFEKTIVITY FIE U ROMSKÝCH DĚTÍ PhDr. Anna Páchová, Ph.D. Katedra psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-06 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
HLAVNÍ PAMÁTKY ČESKÉ REPUBLIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_312 _Praha Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
OVZDUŠÍ BEZ HRANIC Projekt měření ovzduší na školách
Aktuální informace k Integrovanému regionálnímu operačnímu programu
Snímky pořízeny v letech 2014 a 2015
Arcibiskupské gymnázium (RNDr. Irena Chlebounová)
Projekt Mikroklima v okolí školy
SPOLEČNÉ MEZIOKRSKOVÉ SETKÁNÍ SBORŮ V ČESKÉM RÁJI
JIHOČESKÝ KRAJ.
VLHKOST A TEPLOTA VZDUCHU
Letecké foto Prahy.
POSOUZENÍ KVALITY VODY
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Vyhodnocení měření kvality ovzduší v Jihlavě
VLOZ0241c: Ochrana a podpora zdraví I – cvičení Životní prostředí v ČR
HODNOCENÍ VODNÍCH PRVKŮ
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Horoskopy Markéta Vokurková.
MIKROKLIMA OKOLÍ ŠKOLY (PROBLEMATICKÉ LOKALITY)
Statistika nehodovosti na území hl. m. Prahy v roce 2012
VÁNOCE v BRNĚ 2017.
Něco málo leteckých fotek naší Prahy.
Něco málo leteckých fotek naší Prahy
ŽIVOTNÍ SPOKOJENOST U VYBRANÝCH POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ
Transkript prezentace:

MĚŘENÍ PRAŠNOSTI OVZDUŠÍ POMOCÍ KRÉMU RNDr. Irena Chlebounová MĚŘENÍ PRAŠNOSTI OVZDUŠÍ POMOCÍ KRÉMU

ARCIBISKUPSKÉ GYMNÁZIUM Harmonogram měření prašnosti 21. 1. 2016 instalace Petriho misek s bílým krémem třídou 6. A 27. 1. 2016 sběr misek a jejich vyhodnocení skupinou 19 v rámci projektového týdne AG Porovnávané lokality: Náměstí Míru – střední hodnoty prachu I. P. Pavlova – v miskách nejvíc polétavého prachu Vyšehrad – nejčistší miska, u magistrály (Kongresové centrum) mnohem špinavější

Umístění misky na Náměstí Míru

Sběr misky z Náměstí Míru

Zastávka tramvaje I. P. Pavlova

Hledání misek na I. P. Pavlova

Magistrála u Kongresového centra

Umístění misky na Vyšehradě

Sběr misky z Vyšehradu

Na Náměstí Míru před školou

Náměstí Míru

Neseme misky z Vyšehradu Závěr: Potvrdili jsme hypotézu, že nejvíce polétavého prachu je na I. P. Pavlova a nejméně na Vyšehradě, i když některé misky zmizely. Na každé lokalitě jsme jich rozmístili 5. Rozdíl byl vidět i na miskách ve škole, na straně u silnice bylo prachu víc než na straně do dvora.