ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_III_23_05_Lidské tělo- smysly Šablona číslo: III Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 05 Autor: Mgr. Mirka Cedidlová
Anotace: Žák aktualizuje části lidského těla- zaměřuje se na 5 smyslů Očekávaný výstup: Žák umí vyjmenovat 5 smyslů a zná zásady zdravé výživy. Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 8 – 9 let Klíčová slova: smysly, zrak- oko, čich- nos, sluch- oko, chuť- jazyk, hmat- ruce,zdravá výživa, zdravé stravování Pomůcky a materiál: interaktivní tabule Potřebný čas pro výuku DUM: 30min Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Žáci pracují dle interaktivní tabule a plní úkoly společně na tabuli nebo samostatně do pracovních listů. Práci vždy kontrolují na tabuli. Snímky lze vytisknout jako pracovní listy.
Lidské tělo - smysly Člověk poznává svět smysly. Každý z nás má pět smyslů.
Lidské tělo – smysly Kontrola Člověk poznává svět smysly. Každý z nás má pět smyslů. zrak hmat čich sluch chuť
Smysly Úkol: napiš jméno orgánu a smysl Orgán: Smysl: ……………………….. ………………………….
Smysly Úkol: napiš jméno orgánu a smysl Orgán: Smysl: ……………………….. ………………………….
Smysly Úkol: napiš jméno orgánu a smysl Orgán: Smysl: ………………………..
Další úkoly….. Zapiš, jakým orgánem vnímáš. Světlo:………………………………………………………………………………… Teplo:………………………………………………………………………………… Ticho:………………………………………………………………………………… Pach:…………………………………………………………………………………… Chuť:……………………………………………………………………………………
O své tělo musíme pečovat. Co je zdravé? Úkol: zakroužkuj zdravé potraviny, nezdravé škrtni. minerálka smažený řízek párek limonáda šlehačka mléko jogurt sýr
Hra na pravdu….. Na obrázcích podtrhni, co máš opravdu rád! Odpovídej podle pravdy
Zdroje: Čerpáno z galerie Microsoft Office www.microsoft.office.com