Rozvoj klíčových kompetencí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora uměleckého vzdělávání CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
Smlouva o realizaci grantového projektu v rámci globálního grantu CZ.1.07/ Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Středočeském kraji Operačního programu.
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
1. Jaká radost žít, | mohu-li jen mít | v světě tom přítelem Ježíše! | I když opuštěn slzy roním jen, | nahradí blízkostí svou mi vše. Jaká radost žít.
Osvícenství.
Z franc. romantique = jako v románu
OSVÍCENSTVÍ 18. století bylo dobou, kdy si společnost uvědomila vědecký přínos 16. a 17. století. Konečně.
MEZI TŘICETILETOU VÁLKOU A FRANCOUZSKOU REVOLUCÍ
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Vím, že Pán můj o mě péči má, je dobrý k nám, je dobrý k nám. Na všech cestách on mě chrání sám, on též mé srdce zná.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_309_Romantismus AUTOR: Ilona Kozubová ROČNÍK, DATUM: 8., 24.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRIORITY ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ LIBERECKÉHO KRAJE v návaznosti na globální granty RNDr. Robert Gamba vedoucí odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu.
Realizátorem projektu je Střední odborná škola ekologická a potravinářská, Veselí nad Lužnicí, Blatské sídliště 600/I Název projektu: Zkvalitnění vzdělávání.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
1. Proč se svět marností, bohatstvím honosí? | Vždyť jeho sláva, lesk skončí vždy v bezmoci. | Co stavě s námahou, za chvíli pomine, | jak suchá tráva.
1. Přijď, Spasiteli! | Z našich pout jen ty sám | nás můžeš vytrhnout, | tak jako kdysi Izrael, když k Bohu jeho nářek zněl. | Ať zní, ať zni, ať zní do.
Český jazyk a literatura Poezie českých autorů 1. poloviny 20. století – Vítězslav Nezval 3 Pavel Šupka
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá.
Katedra historie FP TUL
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
1. Buď počátkem to Slovo nám, | jímž učiněn svět! | Nic bez něho | je život v něm, | jas do zemských běd. | A to světlo svítí | do všech temnot žití, |
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
VY_32_INOVACE_210_Romantismus Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma:
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Immanuel Kant Kritik čistého rozumu.
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Vzdělávací oblast: Teoretické vzdělávání Tematická oblast:
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Tato prezentace byla vytvořena
Rytířská hrdinská epika
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor regionálního rozvoje/odd. evropských dotací.
Vzdělávací oblast: Teoretické vzdělávání Tematická oblast:
Modulová výuka a digitalizace
ROMANTISMUS VE SVĚTOVÉ LITERATUŘE
VY_32_INOVACE_01_Literatura 19. století Romantismus
VY_32_INOVACE_22 ROMANTISMUS obecný úvod. VY_32_INOVACE_22 ROMANTISMUS obecný úvod.
Transkript prezentace:

Rozvoj klíčových kompetencí Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/01.0009 Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

OD VÍRY K ROZUMU Autor: Karel Milička Fotodokumentace: www.wikipedia.com OD VÍRY K ROZUMU MULTIMEDIÁLNÍ PŘÍLOHA K MODULU Č. 6 SVĚTOVÁ LITERATURA NAPŘÍČ STALETÍMI A CIVILIZACEMI

OBSAH OD VÍRY K ROZUMU OSVÍCENÉ STOLETÍ ROMANTISMUS

OD VÍRY K ROZUMU SLOVESNÁ TVORBA V DOBĚ BAROKA V ZAJETÍ ŘÁDU KLASICISMU

OSVÍCENÉ STOLETÍ LITERÁRNÍ TVORBA V OSVÍCENSTVÍ SENTIMENTALISMUS A PREROMATISMUS

ROMANTISMUS KOLÉBKY ROMANTISMU REBELOVÉ A BUŘIČI POZDNĚ ROMANTICKÉ IDEÁLY

SLOVESNÁ TVORBA V DOBĚ BAROKA Láska a pravda je Bůh Neklidná Evropa za třicetileté války Vzdělanost a víra Baroko Zřít světlo v temnotách K příslibům milostným Svět ještě neumřel V obavách a nadějích Divadlo Svět

V ZAJETÍ ŘÁDU KLASICISMU V dobách krále Slunce Duchaplnosti salonů Jen konat povinnost Smíchem proti zlobě

LITERÁRNÍ TVORBA V OSVÍCENSTVÍ Věděním proti tmářství Svět očima z ostrovní říše Za svobodu a volnost Mimo osvícenská centra

SENTIMENTALISMUS A PREROMATISMUS Slova prostoupená slzami Příběhy vášně a něžnosti Cesty Molierových dědiců V lyrických bouřích Komnaty milosti a hanby

KOLÉBKY ROMANTISMU Doteky něhy a bolesti Hledání modrého květu Milenci smrti

REBELOVÉ A BUŘIČI Vyhnanci z Albionu Vzpoury neklidných srdcí Smutkem nemocné století

POZDNĚ ROMANTICKÉ IDEÁLY Na sklonku slávy Hrdí a nesmlouvaví V boji za národní ideály Romantikové Nového světa