Projekt 1 Databázové systémy I

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Raichová. Materiál je publikován pod licencí Creative Commons. ze sady:3tematický.
Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Počítačové sítě 8. Využití sítí © Milan Keršlágerhttp:// Obsah: ● sdílení v sítích.
Základní charakteristika společnosti - Společnost, za jejíž dluhy ručí společníci společně a nerozdílně do výše, v níž nesplnili vkladové povinnosti podle.
Rok v jeho proměnách a slavnostech Kalendář. Kalendář Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_26_Státní rozpočet Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Management počítačových sítí Počítačové sítě VUT v Brně Fakulta podnikatelská Lekce 4 – Management síťové vrstvyIng. Viktor Ondrák, Ph.D.strana 1 Lekce.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Aleš Hladík Název: VY_32_INOVACE_6A_5_Procvičování pravopisu vlastních jmen.
Databáze © Mgr. Petr Loskot
Věcné autority v roce 2016
Postup při zřizování obchodní společnosti
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Grafická úprava prezentace
Pojem přeměna obchodní společnosti
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Číselné množiny - přehled
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Práce se sloupkovými diagramy
VY_32_INOVACE_ Snímače tlaku
Uživatelem definované datové typy
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
TÉMA: Počítačové systémy
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Databáze MS ACCESS 2010.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Formální úprava rešerše
Novinky v Záznamníku učitele
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Významné normy Bibliografické citace - obsah, forma, struktura ČSN ISO 690 Úprava písemností psaných strojem nebo zpracovávaných textovými editory ČSN.
Informatika pro ekonomy přednáška 8
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Uživatelská příručka DuoTrainin
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Cisco Networking Academy
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Základní statistické pojmy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Matriční úřad.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Náhradní formy rodiny.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
UA104 – Didaktika informatiky I
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Informatika pro ekonomy přednáška 8
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Projekt 1 Databázové systémy I Kristína Hasprová Marek Jemelka Brno, 2017

Zadání Taneční studio nabízí kurzy, které jsou rozděleny podle tématu a obtížnosti. Pro jednotlivé kurzy jsou určeny tance, které se skládají z tanečních prvků podle obtížnosti. Za jednotlivé kurzy jsou zodpovědní dva lektoři opačného pohlaví. Kurz obsahuje informace o datu začátku, datu konce, ceně, počtu lekcí a dnu v týdnu, ve kterém se kurz vyučuje. O tanečnících známe jméno, příjmení, e-mail, pohlaví a u některých i datum narození. Do kurzů se hlásí tanečníci v párech a jako pár i uhrazují kurzovné. V jednotlivých lekcích je uchovávána docházka párů, a jaké tance byly vyučovány. Lektoři i tanečníci se do informačního systému hlásí pomocí zvoleného loginu a hesla.

ERDish Každý kurz musí být rozdělen podle jednoho tématu. Každé téma může rozdělovat jeden nebo více kurzů. Každý tanec musí být složen z jednoho nebo více prvků tance. Každý prvek tance může být částí jednoho nebo více tanců. Každý kurz musí být veden právě dvěma lektory. Každý lektor může být zodpovědný za jeden nebo více kurzů.

Maticový diagram Téma Kurz Tanec Prvek tance Lektor Taneční pár Lekce   Téma Kurz Tanec Prvek tance Lektor Taneční pár Lekce Přihlašovací údaje Tanečník Obtížnost x popisuje je popsán určuje je vedený (dvěma) je zapsán obsahuje je určen je rozdělen na je vyučován na skládají Je vyučován na Je určen jsou zodpovědní za (dva) vyučují (dva) se přihlásí pomocí je zapsán do navštěvuje se skládá z jsou obsaženy v vyučuje jsou vyučovány lektory (dvěma) jsou navštěvovány je používáno patří do

ER diagram

Integritní omezení a podniková pravidla Zodpovědní lektoři za kurz a za lekci musí být opačného pohlaví. Taneční pár nemůže navštívit stejný druh lekce vícekrát v rámci svého kurzovného. Heslo do informačního systému musí obsahovat minimálně 6 znaků, z toho musí být alespoň jedna číslice a jedno písmeno. Toto musí řešit webový systém, jelikož v databázi jsou uloženy jen hashovaná hesla. V tanečním páru musí být dvě různé osoby.

Děkujeme za pozornost