na Slovanském gymnáziu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Advertisements

Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL.
SPECIFIKA VÝUKY POČÍTAČOVÝCH KURZŮ UNIVERZITY TŘETÍHO VĚKU Michal Vojkůvka.
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších.
Vzájemná hospitační činnost
SW podpora krizového řízení Duben 2006 Tomáš Fröhlich, DiS. ISSS 2007.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
e-learning Lucie Rohlíková
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Využití zprostředkovaného učení ve výuce 1. třídy základní školy
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_02A18 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření duben 2014.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
Evropské jazykové portfolio v praxi
Jitka Bláhová, Univerzita Hradec Králové
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
ORGANIZAČNÍ FORMY VÝUKY
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 eLearning teoreticky a prakticky Roman Malo.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 eLearningový systém ELIS Roman Malo
ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Šablony OP VVV a podpora nadání
Obecná didaktika ÚVOD.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Podpora žáků s SVP
Didaktika přírodopisu 2 Pracovní list a jeho tvorba
Projekt Impuls / Seminář
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
11. Portfolio dítěte Portfolio je uspořádaný soubor prací dítěte shromážděný za určité období, které poskytuje informaci o výsledcích dítěte, průběhu učení.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Jak na jazyky.
JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE
Litosféra ZEMĚPIS – DĚJEPIS
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

na Slovanském gymnáziu Digitální vzdělávání na Slovanském gymnáziu RNDr. Radim Slouka www.sgo.cz

1. etapa (2003 – 2013) Elektronicky zpracované výukové materiály E - learning Šablony středních škol

Výhody Větší množství studijních materiálů Lepší přístupnost učebních textů a sbírek úloh pro žáky Možnost dálkového přístupu

Nevýhody Pasivní metoda učení Nedostatečná zpětná vazba Malý zájem studentů o práci v E - learningovém prostředí

2. etapa (2013 – 2017) Aplikace metody asynchronní komunikace – EduArt, online a offline sdílení vytvářených komplexních, či partikulárně zaměřených výukových lekcí za použití vícedruhových médií Nástroj pro účinnou podporu inkluze

EduArt - možnosti Záznam výkladu učitele http://media.sgo.cz/ea/play.php?code=Rovnice%20s%20abs.%20hodnotou%201 Záznam výuky s dalším vstupem http://media.sgo.cz/web/opak_kinemat_kmitani/

EduArt - možnosti Záznam vystoupení žáka Záznam vystoupení experta 3. Záznam experimentů http://media.sgo.cz/web/zamrzani-vody 4. Opravy písemných prací 5. Shrnutí látky pedagogem 6. Motivace nového učiva Záznam vystoupení žáka Záznam vystoupení experta

EduArt - inkluze Pomoc zaostávajícím žákům Aktivizace talentovaných žáků Nástroj pro sebehodnocení žáka Externí přístup žákům dočasně, či dlouhodobě vyloučeným z výuky Zlepšení procesu zapamatování a porozumění obnovením primární emoce

EduArt - dopady Nástroj pro sebekontrolu pedagoga a pro spolupráci učitelů Prostředek pro posílení důvěry mezi rodiči a školou Výrazné obohacení vyučovacích metod Přesah výuky mimo formát vyučovací hodiny

Závěr Digitální vzdělávání je účinným prostředkem pro obohacení a kvalitativní změnu výuky. Správné užití nových nástrojů nepotlačuje, ale zvýrazňuje roli učitele. Vytváří prostor pro vzájemnou spolupráci učitelů, žáků i rodičů.

www.sgo.cz www.polymedia.cz slouka@sgo.cz Odkazy www.sgo.cz www.polymedia.cz slouka@sgo.cz