Vzdělávací oblast: Člověk a příroda

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_175_čas-příklady Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Rychlost nerovnoměrného pohybu tělesa (průměrná rychlost)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Dráha při rovnoměrném pohybu tělesa
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Otáčivé účinky síly Tématický okruh: Účinky síly Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Bonsaje - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák odpovídá na otázky řešící pohyb tělesa. Žák zná vzorec pro výpočet.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO6 - 2 Datum ověření ve výuce: Téma: Cyklus přírody - kalendář Tématický okruh: Člověk v rytmu času Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F6 - 8 Datum ověření ve výuce: Téma: Elektrování při vzájemném dotyku Tématický okruh: Elektrické vlastnosti.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Rovnováha dvou sil Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Evropská unie Tématický okruh: Nadnárodní společenství Vzdělávací.
Název školy: Základní škola Mnichovo Hradiště Autor DUM: Mgr. Veronika Sluková Název: VY_32_INOVACE_50_Východní Evropa_Sluková Téma: Východní Evropa Číslo.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.28_Rychlost_draha_cas Datum:
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
PRŮMĚRNÁ A OKAMŽITÁ RYCHLOST
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
Název výukového materiálu Vztah rychlosti, dráhy a času Identifikátor
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Autor: Ing. Jitka Michálková
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Výpočet času Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Projekt: OP VK 1.4 709998205 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0440 Autor: Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu: F7 - 4 Datum ověření ve výuce: 12. 10. 2010 Ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Fyzika Tématický okruh: Pohyb tělesa Téma: Výpočet času

ANOTACE Digitální výukový materiál VÝPOČET ČASU slouží k výkladu učiva. Výklad je doplněn o internetový obrázek. Do textu je vložen úkol pro žáky. Výukový materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Práce je určena na interaktivní tabuli SMART Notebook.

Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice VÝPOČET ČASU Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice

Jenda jel rychlíkem z Brna do Prahy Jenda jel rychlíkem z Brna do Prahy. Jak dlouho mu bude trvat cesta, jestliže vzdálenost je 257 km a rychlík jel rychlostí 95 km/h.

Výpočet času t = s : v t = 2,7 h = 2 h 42 min s = 257 km v = 95 km/h t = 257 km : 95 km/h t = 2,7 h = 2 h 42 min dráha rychlost čas

ZDROJE Kolářová, R. a kol., Fyzika 7, Prometheus, 1998 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Elektrick%C3%A1_lokomotiva_150.202-0_-_R_706_Gal%C3%A1n_-_Pardubice.JPG