Seminář k výběrovému řízení 2018

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář k výběrovému řízení 2014
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+. ADRESA PRO PŘIHLÁŠENÍ PODPORA UŽIVATELŮ produkční/ostré prostředí (slouží pro realizaci OP, zadávají se.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Ověřené výstupy z ISKN elektronická značka Jiří Formánek
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+. PŘIHLÁŠENÍ A PODPORA UŽIVATELŮ Produkční (ostré) prostředí (slouží pro realizaci OP, zadávají se pouze ostrá data)
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Věcné autority v roce 2016
Svaz chovatelů českého strakatého skotu, z.s. Skalský Dvůr
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Elektronická přihláška
Postup pro aktualizaci seznamu doporučené literatury a učitelů uvedených u předmětu ve studijní agendě STAG.
Seminář pro příjemce OPVK
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
Finanční část Praha, 25. července 2017.
Dotační program Podpora včelařství 2012
Podání žádosti o dotaci na rok 2018
Pracovní skupiny Pracovní skupiny slouží ke sdílení soukromé složky (vzorů, adresářů, příprav, archivu, sestavených dokumentů, seznamů a nastavení) s jinými.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
Brno, Ing. Petr Šústal, MPA
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aplikace Monitorovací systém
Rozpisy témat a odevzdávárny
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Benefit7.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z rozpočtu.
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Na co myslet při podávání přihlášky do výběrového řízení pro poskytnutí účelové dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy.
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Cyklus malého projektu
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Seminář k výběrovému řízení 2018 Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví Seminář k výběrovému řízení 2018 Přihlašování do výběrového řízení

Způsob přihlášení odkaz na webové stránky SMO www.ostrava.cz

Způsob přihlášení

Způsob přihlášení odkaz na webové stránky SMO www.ostrava.cz

Způsob přihlášení

Způsob přihlášení

Způsob přihlášení Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím informačního systému PorteX. Žádáte o dotaci poprvé? Je nutné zřídit přístup do systému

Informační systém PorteX a povinné přílohy Součástí systému PorteX rozpočet, personální zabezpečení a finanční zdroje, ukazatele projektu Na webových stránkách SMO čestné prohlášení o podpoře de minimis, vyjádření SPOD ÚMOb k činnosti organizace

Povinná příloha Čestné prohlášení o podpoře de minimis (lze stáhnout z webových stránek)

Povinná příloha Vyjádření ÚMOb k činnosti organizace (týká se Sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi)

Informační systém PorteX www.portex.ostrava.cz Pokud žádáte poprvé požádejte o zřízení přístupu do systému

Informační systém PorteX kontrola údajů po přihlášení

Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé/Číselník poskytovatelů (editace v případě změny)

Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé/Číselník adres posk. (editace v případě změny)

Záložka Poskytovatelé/Číselník registrací Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé/Číselník registrací (kontrola údajů, editace v případě změny nebo nová registrace)

Informační systém PorteX Pokud je záložka Poskytovatelé doplněna dle aktuálního stavu, přejdeme na záložku Rozpočty/Projekty

Informační systém PorteX Lze vybrat „Nový projekt“ nebo „Nový podle vybraného“

Informační systém PorteX NOVÝ PROJEKT Vybereme dotační oblast Nutno vyplnit všechny údaje ve všech záložkách –některé se předvyplňují, ostatní se musí vybrat nebo nově zadat Zaškrtávací pole Projekt EU - neoznačovat

Informační systém PorteX NOVÝ PROJEKT – tlačítko „Nový projekt“, výběr oblasti projektu

Informační systém PorteX Karta projektu Vyplníte všechny potřebné údaje

Informační systém PorteX NOVÝ PODLE VYBRANÉHO Nutno vybrat projekt, který se bude kopírovat, výběr provedeme dvojklikem nebo označením projektu a potvrzení tlačítkem „Vybrat projekt“, poté tlačítko „Nový podle vybraného“ Všechny údaje o projektu, uvedené v žádosti, jsou zkopírovány z Vámi vybraného projektu (pravděpodobně rok 2017) ÚDAJE NUTNO AKTUALIZOVAT VČETNĚ VŠECH DAT A TERMÍNŮ Záložka „Opatření“ musí být ručně zadána, není vyplněna automaticky

Informační systém PorteX NOVÝ PODLE VYBRANÉHO – tlačítko „Nový podle vybraného“, otevře se přímo „Karta projektu“

Informační systém PorteX Karta projektu / Záložka „Opatření“ nutno vybrat dle 4. KP u služeb i aktivit, vyplňuje se postupně, je nezbytné zvolit hodnotu v každém řádku

Informační systém PorteX Karta projektu / Záložka „Opatření“ Po uložení výběru opatření se zobrazuje následovně

Informační systém PorteX Karta projektu / Záložka „Položky přihlášky“

Informační systém PorteX

Informační systém PorteX Projekt byl založen, je nyní nutné založit období 2017. tlačítko „Nové období“, zadáte období realizace projektu

Informační systém PorteX V období je nutno vyplnit „Personální obsazení“, „Ukazatele“ a „Náklady a finanční zdroje“, jsou to povinné přílohy žádosti Systém je po vyplnění automaticky připojí k žádosti

Informační systém PorteX

Informační systém PorteX Karta personálního obsazení Uveďte všechny pozice podílející se na zajištění projektu

Informační systém PorteX

Informační systém PorteX Karta ukazatele Uveďte předpoklad na rok 2017

Karta Náklady a finanční zdroje Informační systém PorteX Karta Náklady a finanční zdroje Náklady - vyplňte všechny náklady na projekt, tedy i ty, které nenárokujete z dotace, pole popis je pro upřesnění položky

Informační systém PorteX Karta Náklady a finanční zdroje Zdroje - uveďte všechny předpokládané zdroje

Informační systém PorteX Aby v povinných přílohách byla vyplněna všechna data, je nutné projekt propojit s předchozím projektem, tedy projektem roku 2017 - tlačítko „Předchozí projekty“

Informační systém PorteX U projektu 2017 musíte mít vyplněny „Očekávané zdroje“ tj. zdroje již schválené a předpokládané do konce roku 2017 Tlačítkem „Očekávané zdroje“ u projektu r. 2018 se otevře tabulka pro zadání očekávaných zdrojů r. 2017 U nových projektů, které nemají návaznost (neexistuje stejný projekt nebo období 2017), se očekávané zdroje nevyplňují.

Informační systém PorteX Očekávané zdroje – budou použity v povinných přílohách v listu Excelu „Zdroje“

Karta Zadání očekávaných zdrojů Informační systém PorteX Karta Zadání očekávaných zdrojů Uveďte již schválené a předpokládané zdroje do konce roku 2017

Informační systém PorteX Kontrola údajů - možno přímo v systému nebo přes „Report/náhled projektu“

Informační systém PorteX

Informační systém PorteX Po kontrole dat projekt předáme ke zpracování

Informační systém PorteX

Informační systém PorteX Změna stavu projektové žádosti

Informační systém PorteX Po změně stavu systém automaticky vytvoří žádost do EvAgend, pokud ne – použije se tlačítko „Přihláška do EvAgend“ Podmínkou pro práci s elektronickým formulářem aplikace EvAgend je nutné mít nainstalovaný program 602xml Form Filler.

Žádost EvAgend

Žádost EvAgend Zkontrolujte žádost, případně doplňte údaje, pokud jsou označeny jako povinné a systém je nedoplnil, není možné přepisovat text nebo dělat úpravy ve formuláři EvAgend. Veškeré potřebné opravy se provádí pouze v systému PorteX, nikoliv ve vygenerovaném formuláři (nutné zpřístupnění projektu – kontaktujte administrátory) Doplňte/zaškrtněte seznam příloh, které jsou součástí žádosti

Odeslání žádosti EvAgend Žádost EvAgend Odeslání žádosti EvAgend

Odeslání žádosti EvAgend Žádost EvAgend Odeslání žádosti EvAgend

Odeslání žádosti Žádost ve formuláři EvAgend odešleme přes symbol zeměkoule Žádost vytiskneme včetně povinných příloh, jsou součástí žádosti – „sestava.xls“ na konci žádosti EvAgend (netiskneme Report/náhled projektu) Doplníme ostatní povinné, popř. nepovinné přílohy a odešleme poštou nebo doručíme na podatelnu SMO

Podpora Bc. Monika Ličková, DiS. Ing. Martin Petrášek V případě požadavku na zřízení přístupu do systému PorteX, dotazů týkajících se jednotlivých položek žádosti a povinných příloh či technických obtíží systému PorteX nás kontaktujte: Bc. Monika Ličková, DiS. Ing. Martin Petrášek Tel.: 599 443 820 e-mail: mlickova@ostrava.cz mpetrasek@ostrava.cz

Přejeme hezký zbytek dne a hodně štěstí ve výběrovém řízení Děkuji za pozornost Přejeme hezký zbytek dne a hodně štěstí ve výběrovém řízení