OD – Tablety: ukázková hodina s QR kódy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Advertisements

 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Vysvětlení zapojení a činnosti ledky, schematická značka ledky a obrázky.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Rostislav Navláčil Název prezentace (DUMu): 1. Vývoj a rozvoj člověka Název sady: Občanská nauka Ročník: 1.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Biologie člověka-úvod Brainstorming -napiš vše, co tě napadne při slově.
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Karolina Pátková Název : VY_32_INOVACE_7C_12_Téma_Člověk_a_zdraví.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_2C_03_Fyzikální,
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 06 – Osobnost a temperament NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu,
Mgr. Michal Oblouk.  chceme-li žít ve společnosti, musíme přijmout předem stanovená pravidla, která vymezují hranice lidského soužití  rozlišujeme 3.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
O SOBNOST ČLOVĚKA. Člověk se všemi jeho psychickými, biologickými a sociálními znaky společensky významná osoba Individuální jednota biologických, psychologických.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výchova k občanství 7. ročník.
Plánování ve školní tělesné výchově
SLOVNÍ DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Práce se sloupkovými diagramy
VY_32_INOVACE_16_PŘV_LES
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Osobnost Přednáška 4 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem hlavního města Prahy.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
M Ý T U S Mgr. Michal Oblouk
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a.
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Různé podmínky života na Zemi
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Franz Schubert AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Karel Svoboda AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název projektu: Moderní škola
Revoluce ve Francii
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_16 Temperament
VY__III/2__INOVACE__161 Režim dne školáka.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Pascalův zákon.
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
OSOBNOST.
Rozdělení citů z hlediska intenzity a délky trvání
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Rysy osobnosti Temperament Charakter
Partitura AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_27_03_HV6_Skála
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
EU_62_A_sada 1_13_M_Příjmy_Pol
IKT Nebezpečí na internetu
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

OD – Tablety: ukázková hodina s QR kódy CZ.1.07/1.3.00/51.0006 OD – Tablety: ukázková hodina s QR kódy Mgr. Jiří Škarohlíd Školení oborových didaktik: výchovy a dějepis

Autor: Mgr. Jiří Škarohlíd Čas Autor: Mgr. Jiří Škarohlíd Čas. dotace: 45 min Téma: Temperament člověka Vzdělávací obor: OV, VKZ Ročník: 7., 8. Anotace: Seznámení žáků se základní typologií lidského temperamentu. V hodině se budeme zabývat rozdělením podle Hippokrata a také podle Carla Gustava Junga. Součástí jsou také opakovací otázky probrané látky s využitím QR kódů.

TEMPERAMENT ČLOVĚKA - ÚVOD Temperament Lze popsat jako souhrn charakteristických nebo vrozených rysů osobnosti, které se trvale projevují způsobem reagování, jednání a prožívání. Je spjat se vzrušivostí – tj. mírou odpovědi určitého člověka na různé podněty - a zahrnuje i tendenci měnit nálady. Typ temperamentu Vyjadřuje starou představu, že každou osobu lze charakterizovat jako určitou směs čtyř základních tělesných šťáv čili humorů.

Hippokratova typologie temperamentu.

Typologie Carla Gustava Junga.

Typologie Carla Gustava Junga.

Kontrolní otázky s využitím QR kódů: