ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika,tak jak ji vidím já…
Advertisements

J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
PERMUTACE a VARIACE 2.1 Permutace 2.2 Variace bez opakování
OLYMPIÁDA V DĚJINÁCH.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
Moje budoucnost.
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
© 2007 Sdružení pro Informačně poradenský systém tvořené společnostmi KPMG Česká republika,s.r.o, Gradua-CEGOS, s.r.o. a OKsystems s.r.o. Všechna práva.
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Ideologie strany Lenka Brotánková, předsedkyně klubu Praha 20.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Volba povolání aneb představení 9. A v rámci projektu „2
aneb výběr budoucího povolání zábavnou formou
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Jak z testování vyždímat čísla pro manažery?. ZDROJE DAT?
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Masarykovo Gymnázium Vsetín
VY_32_INOVACE_7A5 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÉ HOSPODAŘENÍ.
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
DĚTI VE SVĚTĚ MÉDIÍ Úvod Média jako potrava pro duši naše cíle: 1) umět děti ochránit před tím, co jim škodí.
ASISTENTI PROJEKTU Práce v EU – proč ne?
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Použitelnost a výhody OPTIMEDu pro studenta klinické části studia.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
Jak na nové členy ? Sekce pro práci s členskou základnou Martin Vacek
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Evropské jazykové portfolio v praxi
Management znalostí v inovačně náročném prostředí Ludmila Mládková VŠE v Praze.
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
8.5. – – Vypracoval: Jakub Moravec.
Materiál pro výukovou oporu zpracovanou v rámci projektu Informační technologie proti bariérám ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT Finanční gramotnost Chovančíková Eva 1.A.
DRUHÁ FÁZE PRŮMYSLOVÉ REVOLUCE – OBJEVY A VYNÁLEZY NOBELOVA CENA Autor: Nikola Šimánková, 8.ročník.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
vypracoval Ondřej Schwarz
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU Simona Kapitánová Můj piktogram.
Čím chci být ,až vyrostu.
Čím chci být,až vyrostu ROZÁLIE MURÁŇOVÁ.
Million Leaders Mandate
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Čím chci být až vyrostu ? Proč zrovna plavčice ? Pomáhá a zachraňuje lidské životy. Má to hodně těžké protože, když se člověk topí je velice těžké si ho.
ANNA MIHAD SHEHAHATA BAJTÍK 2017
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Praxe Rotenburg Jan Kříž – 21. 5
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Co musím udělat, pokud se chci zúčastnit?
ZŠ Ludgeřovice Ema Musálková
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Čím chci být až vyrostu? Dominik Werdich.
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Otázky pro průběžnou práci
Základní škola T. G. Masaryka Blatná, okr. Strakonice
Wales 2019 Průvodce registrací pro studenty
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Transkript prezentace:

ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU? volba mého budoucího zaměstnání Bořek Vajda, Wichterlovo gymnázium

OBSAH Navržení zaměstnání, které bych v budoucnu chtěl dělat Porovnat obě práce Zjistit, jakou práci jsem si vybral Co na to rodiče? Co bych musel dělat a vyřizovat? Co potřebuju za znalosti? Závěr Zdroje

I. Navržení zaměstnání Mohl bych být profesionálním tenistou Hraji ho už od pěti let Mohl bych pracovat v cestovní kanceláři Baví mě se učit novým jazykům Už umím anglicky, učím se i francouzsky

II. Porovnání zaměstnání Profesionální tenista Pracovník cestovní kanceláře Stanovená pracovní doba Pevný plat Asi 19 000/měsíc Není stanovená přesná pracovní doba Není pevný plat Podle toho, kolik zápasů vyhraješ

III. Jakou práci jsem si vybral? Vybral jsem si být pracovníkem cestovní kanceláře Domluvím se ve více jazycích Angličtina, Francouzština Chtěl bych se naučit i španělsky a německy Abych se lépe domluvil ve světě

IV. Co na to rodiče? Myslím si že by byli rádi protože Mohl bych jim zařizovat zájezdy Možná by dostali nějakou slevu Získal bych nové kamarády

V. Co bych musel dělat a vyřizovat? Musel bych vyřizovat bezpečí pro turisty Domlouvat vše se zdravotními pojišťovnami Musel bych zařizovat přepravu Domlouvat letadla/autobusy na zájezdy Domlouvat se s hotely

Vi. Co potřebuji za znalosti? Měl bych se umět vyjadřovat v angličtině Střední nebo vysokou školu cestovního ruchu Umět se rychle a správně zorientovat na internetu Dobrou komunikaci s lidmi Organizační a orientační schopnosti

VII. Závěr Zvolil jsem si své zaměstnání Seznámil jsem se s podmínkami práce Zjistil jsem, jaký plat budu dostávat

VIII. Zdroje https://www.google.com/imghp?hl=cs https://pixabay.com/ https://www.prace.tips/pracovni-pozice/prodejce-zajezdu/1359 http://www.platy.cz/platy

KOnec Děkuji za pozornost Bořek Vajda +420 725 656 451 borekvajda@seznam.cz