Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Golden Ticket na Justina Biebera
Advertisements

PROJEKT - WebRangers ALŽBĚTA a KLÁRA. Dvě nejlepší kamarádky, Kláris a Betty, se hodlají sejít jedno odpoledne, aby Kláris pomohla Betty založit Facebook.
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
Ponoř se do modra ….
Soutěžní úkol. Naším společným úkolem je dostat cyklistu ve spodní části obrazovky na konec cesty. Musí ujet celých 10 kilometrů. Musíme mu pomoci správně.
ČLOVĚK V SOCÍÁLNÍCH VZTAZÍCH
Největší moudrost je v laskavosti Vůbec nezáleží na tom, Kolikrát jsi byl na dně….. Důležité je jen to, Kolikrát jsi se zvednul..
ASERTIVITA Společenská kultura Asertivita ; VY_32_INOVACE_D3_03
Základní škola Chrudim, Dr. J. Malíka
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Důležitá telefonní čísla
Proč pláčeš, maminko? Hudba: Percy Sledge "Ave Maria"
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
Poděkování všem návštěvníkům mého webu:
V sobotu na mne zase po roce zazvonili moji staří kamarádi a přátelé. Moc mi potěší, když si na mne kamarádi udělají čas a přijdou na návštěvu. Tentokrát.
VEDLEJŠÍ VĚTY Mgr. Michal Oblouk.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Poznámky pro výuku Předmět: Vlastivěda
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2211_VO8 KONFLIKT A STRES © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Elevator pitch/speach
JEN PRO TEBE.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Nenásilná komunikace Anastasia Vdovina. Nenásilná komunikace pomáhá vytvářet tolerantní, empatické a upřímné mezilidské vztahy Autorem Nenásilné komunikace.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
Markéta Králíková Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
První zaměstnání Petr Machala.
NENÁSILNÁ KOMUNIKACE NVC Nonviolent Communication
Pro začátek si představte: Představte si, že bychom byli všichni naprosto stejní. Líbilo by se vám to? Asi ne. A přece máme strach z lidí, které neznáme.
Dejte slovo do věty II Translate the words in parentheses into Czech. Use the appropriate form of the word. Vzor: My žijeme v dvacátem (apartment). My.
Ekokodex.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
SEBEPOZNÁNÍ základ psychologické přípravy
Jak na bezpečný internet?
Je to trochu divné jak se to stalo. I když nejsi věřící, měl(a) by jsi se na to podívat.
Happy Chickens Bezpečně na internetu.
Jak na bezpečný internet?
Klikej, abys viděl obrázky...
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Lekce 6 – SCAMPER Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 7 – Jsme kreativní.
N AŠE PRVNÍ VYSVĚDČENÍ 31.Ledna A je tady další den „D“. Přijdeme do školy a tam na tabuli básnička. Všichni ve sváteční náladě i oblečení a celí.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.2 Spolužáci, kamarádi Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník.
Lekce 7 – Komunikujeme beze slov Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 1 –
should x be supposed to should x be supposed to
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Sebepoznání a sebepojetí
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
VY_32_INOVACE_17_12_Asertivita
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Asertivita.
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Jejich přijímání a vyjádření
Otázky pro průběžnou práci
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zájmena pravopis Kdo? Nikdo? Já! Někdo? Všichni?.
ANOTACE Objasnit žákům co je šikana,
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
VY_32_Inovace_4.2.2 Spolužáci, kamarádi
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ3_11_Zájmena
Mimořádné události u nás a ve světě
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Transkript prezentace:

Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Lekce 5 – Zpětná vazba Modul 2 – Jednáme asertivně Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/02.0025

Zpětná vazba A co když vám kamarád řekne: „Naštvalo mě, že jsi to udělal bez mého svolení.”“ Co se stane, když vás maminka pochválí: „Potěšilo mě, že jsi mi pomohl s nákupem.”? Tomu, když nás někdo chválí nebo kárá, se říká zpětná vazba. Dávat někomu zpětnou vazbu znamená, že mu říkáme, jaké máme pocity z jeho chování. Jak na nás působí to, co dělá.

Víte, co bychom měli při zpětné vazbě dodržovat? Zpětná vazba Víte, co bychom měli při zpětné vazbě dodržovat? Mluvíme v první osobě (já) – tím zdůrazňujeme, že se tak cítíme právě my. Nehodnotíme ostatní – mluvíme pouze o problému a našich pocitech. Snažíme se být přesní a struční – tak abychom nevyvolávali zbytečné pochybnosti.

Zpětná vazba V dnešní hodině si zkusíme vytvořit jednu zvláštní společnou fotografii třídy.

Asi jste už zažili situace, kdy se vám zdálo, že vás nikdo nemá rád … Zpětná vazba Asi jste už zažili situace, kdy se vám zdálo, že vás nikdo nemá rád …

Těším se na Vás zase příště Zpětná vazba Těším se na Vás zase příště 