Souhrnný test kvantitativního myšlení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o společné práci − 2
Advertisements

Slovní úlohy o společné práci
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
ZNAKY DĚLITELNOSTI.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Převodyvel.úhlůČástiúhlůPolovinaúhlů Sečti! Sečti!Řešrovnosti
Plán trasy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Hazardní hry 3. ledna 2014 VY_42_INOVACE_190231
Test - skupina slov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Směny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Večeře Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Hledání souvislostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Zlomky a procenta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Kvantitativní myšlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Krátké slovní úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Průřezové úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Matematizace textu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Dvojice slov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Přímá a nepřímá úměrnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Skupina slov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Permutace s opakováním
Kombinační číslo 6. října 2013 VY_42_INOVACE_190206
Podmíněné pravděpodobnosti
Převeď zlomky do základního tvaru:
Opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Jméno autora výukového materiálu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Permutace 1. září 2013 VY_42_INOVACE_190203
Řešení slovních úloh rovnicemi
Návštěva zoo VY_32_INOVACE_ února 2014
Kombinatorika VY_32_INOVACE_ ledna 2014
Matematická rozcvička
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číselné řady VY_32_INOVACE_ září 2013
DIAGRAMY.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Sousedé VY_32_INOVACE_ února 2014
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B
Slovní úlohy o společné práci − 2
Slovní úlohy o společné práci − 2
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Transkript prezentace:

Souhrnný test kvantitativního myšlení VY_32_INOVACE_180310 18. ledna 2014 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál byl vytvořen v rámci OP VK 1.5 – EU peníze středním školám.

Test: V souhrnném testu na předcházející oddíly kvantitativního myšlení se nachází 8 otázek. Není dovoleno používat kalkulačky ani tabulky. Časový limit je 30 minut. 2

Třetina z 15 % neznámého čísla x je 12. 1. úloha: Třetina z 15 % neznámého čísla x je 12. Určete kolik je devět desetin čísla x. 4 (B) 12 (C) 108 (D) 216 (E) jiná možnost 3

2. úloha: Jakou číslici (z nabízených možností) je třeba doplnit na místo hvězdiček, aby číslo 31*43* bylo dělitelné devíti? 1 (B) 2 (C) 4 (D) 7 (E) jiná možnost 4

3. úloha: Druhá mocnina poloviny neznámého dvojciferného čísla zvětšená o pět má stejnou hodnotu jako čtyřnásobek tohoto čísla zmenšený o dva. Určete hodnotu neznámého čísla. 12 (B) 14 (C) 16 (D) 18 (E) jiná možnost 5

4. úloha: Na středověkém turnaji si rytíři na prvních třech místech rozdělili 80 mincí takto: druhý měl o 25% více mincí než třetí a první měl o 40% více mincí než druhý. Kolik mincí získal rytíř na druhém místě? 20 (B) asi 22 (C) 25 (D) 30 (E) jiná možnost 6

5. úloha: Tři košíkáři upletou pět košíků za čtyři hodiny. Kolik košů upletou čtyři košíkáři za dvanáct hodin? 18 (B) 20 (C) 22 (D) 24 (E) jiná možnost 7

6. úloha: Prvního ročníku běhu do vrchu se zúčastnili tři závodníci ze Lhoty a čtyři závodníci ze Lhotky. Kolik různých pořadí mohlo nastat na prvních třech místech, pokud na prvním a třetím místě skončili závodníci ze Lhoty a druhé místo obsadil závodník ze Lhotky? 6 (B) 12 (C) 18 (D) 24 (E) jiná možnost 8

Vypočtěte &(&(-1))= , pokud platí: &a=1-a+a2. 7. úloha: Vypočtěte &(&(-1))= , pokud platí: &a=1-a+a2. 7 (B) 3 (C) 1 (D) -1 (E) jiná možnost 9

8. úloha: První zaměstnanec vyčistí bazén za 7,5 h, druhý zaměstnanec za 5 h. Za jak dlouho vyčistí tento bazén oba zaměstnanci dohromady?   2,5 h (B) 3 h (C) 3,5 h (D) 4 h (E) jiná možnost 10

Odpovědi: D 2) E 3) B 4) C 5) B 6) D 7) A 8) B 11