STM Stoly Jakub Jůza Viera Mišurdová Hana Dankaničová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘÍJMY A VÝDAJE, CASH FLOW
Advertisements

TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Tvorba cen v maloobchodě
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Cena v pojetí marketingu
Význam informací v podnikání
NEDOKONALÁ KONKURENCE
Finanční řízení podniku
Úvod do podnikových financí
9.Strategické marketingové plány
Cenová strategie Eduard Andráši.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Finanční deriváty II. Ing. Martin Širůček, Ph.D.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Účetnictví – Rozvaha, její funkce, obsah a členění
5.Měření trhu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_11_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
* HOSPODAŘENÍ PODNIKU 2 Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola hotelnictví.
MONETÁRNÍ POLITIKA květen 2013 VY_32_INOVACE_EKO_060215
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Poměrové ukazatele.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Bankovní systém a trh peněz
prof. Ing. Jiří Polách, CSc.
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Dlouhodobý majetek a materiál jako výrobní faktory
Poměrové ukazatele.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_607 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Rozvahové účty Jméno autora:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_603 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Změny rozvahových položek.
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
FEL ČVUT, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd © Oldřich Starý, 2013 Finanční management Americká opce Futures SWAP Opce načasování.
Obchodní společnosti a jejich finanční výkazy
Učetní souvislosti obchodního zákoníku
Základy firemních financí (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 1,4,10,11) Ing. František Řezáč, Ph.D. Katedra financí ESF MU.
PPSD Personální a poradenské družstvo Ing. Vojtěch Miler předseda družstva Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS Informační seminář MAS Region.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Call opce a put opce Datum: 16. únor 2016 Lektor: Gabriel Jurčák Kontakt:
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Faktory ovlivňující nabídku a poptávku
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_11 Název materiáluInflace.
Finanční management Téma č.2 Dnešek 1.Minitestíček 2.Analýza rozvahy 3.TOP 10 of Seminar Misery 4.Výlet.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Ing. Veronika Dostálková MBA Finance a peníze v podniku Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Finanční management Téma č.3 (a 4) Dnešek Poměrové ukazatele 1
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Good News Success Universe leden 2011
Cenová politika – klíčová slova
Analýza rozvahy a výkazu zisků a ztrát
Funkce organizace Formulace funkcí organizace
Vyplnění CBA analýzy v modulu CBA
Cash Flow cv..
Transkript prezentace:

STM Stoly Jakub Jůza Viera Mišurdová Hana Dankaničová

Konečná pozice na trhu: 5. místo Konečná hodnota akcie: 64 Kč/kus Konečný podíl na celkovém trhu: 13,8% Konečný podíl na trhu se stoly: 11% Konečný podíl na trhu se skříňkami: 18,4% Výsledný personální index: 108 Konečný čistý zisk: -2 966 823 Kč

Priebeh hry Celkový čistý zisk 5. Kolo -1 046 406 Kč 6. Kolo

Hlavní chyby Špatná cenová strategie u skříněk – celková ztráta na jejich prodeji ~1M Kč Nízký podíl na trhu se stoly Úvěr na nákup surovin Zvýšení a následné snížení počtu strojů a zaměstnanců Nezadání rozhodnutí v 11. kole Celkově přílišné spoléhání se na soubor pro podporu rozhodování