Tisková konference Informovaný spotřebitel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VOLYNĚ a FAIR TRADE SŠ a JŠ – 1. Fairtradová škola Volyně - 3. Fairtradové město.
Advertisements

Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Konkurence schopnost českého zemědělství se stále snižuje Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Situace na trhu zemědělcům a potravinářům mnoho příležitostí nenabízí Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Předcházení odpadům z pohledu Svazu měst a obcí ČR Pohled obcí a měst jako původců komunálních odpadů Praha, Svaz měst a obcí České republiky.
Sortiment a označování zboží Zbožíznalství 1. ročník.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_541 Spotřeba potravin a výroba mouky 1 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská.
ŠkolaSOU a ZŠ Planá Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá PředmětPotraviny a výživa Tematický okruhÚvod.
Integrovaná prevence v resortu MZe. IPPC – integrovaná prevence a omezování znečištění  IPPC = integrovaná povolení (IP) a integrovaný registr znečištění.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Krajská konference EVVO Projekt Lísky-„Poctivě vyrobené“ a žákovská soutěž o fiktivní regionální firmu Barbora Hnátková Hana Ollerová ZŠ Vsetín,
9/29/2016 Úvod do problematiky – certifikace z jiného pohledu.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Konec plýtvání - osvěta veřejnosti Mgr. Jiří Jakl předseda Zvonečník, z.s.
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
2 Marketingové koncepce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Aktuální problémy potravinářského sektoru – obchodní přirážky a dovozy
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Marketing 6 Nástroje propagace.
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Ing. Sylvie kršková, Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Informační gramotnost
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Vliv reklamy na společnost
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
Podpora regionálních potravin v rámci výzev MAS Sdružení Růže
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Tisková konference Informovaný spotřebitel Potravinářská komora České republiky Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii PK ČR Praha, 24. listopadu 2016

Nové komunikační kampaně PK ČR Poznej původ masa – pouze čerstvé je kvalitní Partneři: Zeman maso – uzeniny, a.s., MÚÚÚ Maso uzeniny Písek, a.s. Přírodní sýry - základ zdravé výživy Partneři: Madeta, a.s., Interlacto, spol. s r.o. Nakupujeme regionálně Partneři: Agrární komora ČR, Billa, spol. s r. o.

Poznej původ masa Cíl: Hlavním cílem projektu je zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení masa. Rychlé určení země původu nebo místa provenience u čerstvého, chlazeného a zmrazeného vepřového, skopového, kozího a drůbežího masa.

Poznej původ masa Vedlejší cíle: Seznámit spotřebitele se současným systémem značení původu masa. Vysvětlit, co je obsahem značení a jak je na obalu uváděno. Dát jednoduchý návod, jak se v systému rychle orientovat, co je podstatné a co podružné. Upozornit na „kouzlo výjimek“ . Vysvětlit spotřebiteli, k čemu je dobré znát historii (životopis) zvířete. Zdůraznit, co znamená chov domácích zvířat pro krajinu a společnost, co podporuje nákupem domácí produkce. Vysvětlit jak se promítá původ a místo zpracování do kvality, proč kupovat vždy čerstvé.

Přírodní sýry – základ zdravé výživy Cíl: Hlavním cílem projektu je zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení sýrů.

Přírodní sýry – základ zdravé výživy Vedlejší cíle Vysvětlit spotřebiteli, že není sýr jako sýr, jak poznat ten kvalitní pouhým pohledem. Upozornit spotřebitele, že nejkratší řetězec je ta správná cesta. Přesvědčit spotřebitele, že sýr je zdravý, ale pouze když kupuje sýry bez barviv a stabilizátorů. Vysvětlit spotřebiteli, proč jsou domácí sýry bezpečnější a zdravější. Na dalších příkladech uvést, že čerstvé mléko a mléčné výrobky jsou zdravé. Zdůraznit spotřebiteli, že to je díky fungující kontrole podél celého výrobního cyklu, od farmy po vidličku.

Přírodní sýry – základ zdravé výživy Ukázka kampaně https://www.youtube.com/watch?v=pfCDN-8s9Dw

Nakupujeme regionálně Cíl: Podpora prodeje českých regionálních produktů cestou zvýšení povědomí spotřebitele o způsobu výroby a značení.

Nakupujeme regionálně Vedlejší cíle: Propagace prodejních míst regionálních potravin v médiích s návodem, jak je jednoduše vyhledávat. Aktualizace a propagace informačních stránek www.vyrobci.foodnet.cz pro on-line vyhledávání regionálních výrobců potravin podle jména, sídla, IČ, výrobků, názvů výrobků a držených značek. Doplnění databáze o prodejní místa v maloobchodní síti, kde lze vyhledaný výrobek zakoupit.

Cílové skupiny Kampaně jsou zaměřeny primárně na ženy v aktivním věku a matky s dětmi, realizující v rodinách nákupy a žijící jak v městských aglomeracích, tak ve venkovských sídlech. Další cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 16 až 19 let bez ohledu na místo kde žijí.

Děkujeme za pozornost