Digitální učební materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Advertisements

Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Jitka Smejkalová Název materiálu: Objednávka Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PUK.OA2.906.
Komunikace v obchodním styku – objednávka
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
R E K L A M A C E REKLAMACE (VÝTKA) individuální dopis, který vyhotovuje odběratel v případě, že: byly zjištěny závady při přejímce zboží (např. poškození,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
POTVRZENÍ O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Nabídka 1.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Poptávka 1.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Nákup materiálu.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK256.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy: Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Jazyková škola s právem státní.
Nevyžádaná nabídka NEVYŽÁDANÁ NABÍDKA - obchodní dopis, ve kterém se firma snaží získat zákazníky. Nevyžádaná nabídka je určena: pro současné (dřívější)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
Komunikace v obchodním styku – nabídka
U R G E N C E Písemnosti při porušování kupních smluv
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_580 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Písemné opakování Jméno autora:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_576 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Odpisy-degresivní způsob.
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_588 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - ROZDĚLENÍ.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_578 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Odpisy-souvislé příklady.
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_600 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : P ÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_565 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Skladní karta zásob-příklad.
Název projektu: ICT ve výuce
Komunikace v obchodním styku – poptávka
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_608 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemné opakování Jméno.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_566 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Téma: Skladní karta zásob-příklad Jméno autora:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_570 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Písemné opakování Jméno autora:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Ing. Veronika Dostálková MBA MAJETEK PODNIKU – OBĚŽNÝ MAJETEK Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_04.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
POSTUP A PODMÍNKY POVINNOSTI DODAVATELE  Dodat zboží přesně podle smlouvy, potvrzené objednávky - druh, velikost, množství, rozměry, kvalita, cena,
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 8 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty. Vlastní práce je praktickým zpracováním.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_591 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Urgence Autor: Libuše Bendová.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Digitální učební materiál
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
Tvorba obchodních dopisů – sloh, způsob stylizace
všechny animace a obrázky - archiv autora
Název projektu: ICT ve výuce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Digitální učební materiál Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0891 Číslo materiálu VYS_32_INOVACE_ O4 Oprava chyb v reklamaci Název školy Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná škola řemesel a služeb, Strakonice, Zvolenská 934 Autor Mgr. Hana Pítrová Tematický celek Písemná a ústní komunikace Ročník 1. , 2. ročník Podnikání v oboru denní, večerní forma studia Datum tvorby 23. 4. 2013 Anotace Metodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 19 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty, na 3. a 4. výtah ze zadání, dle kterého loňští studenti stylizovali reklamaci, 5. snímek shrnuje náležitosti reklamace. Vlastní práce je zaměřena na opravu stylistických, logických a gramatických chyb. Chyby v jednotlivých odstavcích obsahují snímky 6 – 11.( Prezentace se spustí klávesou F5, komentáře na 13. – 18. snímku jsou zřetelné bez spuštění prezentace). Studentům oprava na interaktivní tabuli a vysvětlením s vlastní ústní stylizací reklamace zabere 1 vyučovací hodinu. Materiál je určen 1. ročníku nástavbového studia Podnikání v oboru k procvičení probírané látky, 2. ročníku k opakování začátkem školního roku. Studenti pracují interaktivním perem na interaktivní tabuli, vyhledávají, vysvětlují a opravují chyby. Následně pak ústně stylizují zadanou reklamaci, zároveň si zopakují její náležitosti. Materiál je určen pro absolventy 3 letých učebních oborů. Vzhledem k tomu, že úroveň jejich znalostí je různá, může se zdát zadání jednodušší. Interaktivita je především v propojení teoretických a praktických znalostí s názornou opravou a vysvětlením chyb a dotazů, v kombinaci samostatné a kolektivní práce.

Postup při hledání a opravě chyb: Přečtěte si výtah ze zadání reklamace. Uvědomte si, že její stylizace je rozdělena do 3 odstavců. Každý má určené své zaměření. Zopakujte toto zaměření. U každého odstavce pak opravujte u jednotlivých vět interaktivním perem na tabuli stylistické, logické i gramatické chyby, ústně pak uveďte nej- lepší podobu každé věty. Pro kontrolu jsou na konci prezentace chyby označeny kurzívou, komentovány.

Výtah ze zadání reklamace: Ve firmě KAMILA, s. r. o., Zvolenská 934, 386 01 Stra- konice byly zjištěny závady v dodávce zboží od firmy HONSA, s. r. o., Rožmitálská 321/2, 335 01 Nepomuk. Vyhotovte písemnou reklamaci na základě následují- cích údajů z dodacího listu a následné přejímky zboží ve skladu. Reklamaci vyhotovte Vy jako vedoucí zásobovacího oddělení dnešního dne.

Výpis z dodacího listu č. 12K22 vystave-ného dne 2. 4. 2013: Kód zboží Počet kusů LET 32ZE/CE 20 TEX 8039 15 Při přejímce byly zjištěny tyto závady: Zjištěná závada Kód zboží Počet kusů Nedodané zboží LET 32ZE/CE 2 Poškozené zboží TEX 8039 3

Zaměření jednotlivých odstavců: Potvrzení příjmu zásilky Důvod reklamace – detailní popis vad Požadavek – výměna, oprava, sleva, náhra- da škody, přezkoumání faktury, zrušení smlouvy…

1. ODSTAVEC Při přejímce na Náš sklad bylo zjištěno několik vad. Patrně se to stalo nedorozuměním. Při Vaši dodávce zboží nám do firmy přišli poško- zené a některé kusy vůbec nedodané dne 2. 4. 2O13. Naše firma si u Vás objednala následující zboží: kód LET 32ZE/CE po 20. kusech kód TEX 8039 po 15. kusech

Při obdržení objednané objednávky se zbožím do- šlo k zjištění vady Vámi poslaného zboží. Při příjemce do skladu…

2. ODSTAVEC Nedošly Nám 2 kusy. Při fyzické přejímce však bylo zjištěno několik vad. Také bylo zjištěno viditelné poškození. Zboží bohužel přišlo jinak, než je uvedeno na do- dacím listu. Výrobek, který měl přijít po 20 ks, přišel jen po 18 ks.

A proto bychom se sváma chtěl domluvit na re- klamaci. Když jsme kontrolovali zboží tak jsme zjistili u zbo- ží vadu. Tak Vám zasílám písemnou reklamaci a k to- mu vám přikládám formulář, abyste nám vrátili za- viněnou vadu.

3. ODSTAVEC Poškozené kusy zasíláme zpět a prosíme o nápravu a doposlání dvou chybějících kusů. Žádáme Vás, aby bylo zboží nahrazeno, a doufáme v nadálou spolupráci. Dožadujeme tedy nějaké nápravy. Buď nabídku nebo vrácení peněz.

Doufáme, že zbytek zboží dodáte a poškozené zbo- ží nám nahradíte za nové. Tímto dopisem vás žádám o náhradu a dodávku zboží. Z důvodu uvedených problémů žádám o reklamaci tohoto zboží. Věříme že chybu rychle opravíte.

OZNAČENÍ A OPRAVU CHYB najdete na následujících 6 snímcích:

1. ODSTAVEC Při přejímce na Náš sklad bylo zjištěno několik vad. Patrně se to stalo nedorozuměním. Při Vaši dodávce zboží nám do firmy přišli poško- zené a některé kusy vůbec nedodané dne 2. 4. 2O13. Naše firma si u Vás objednala následující zboží: kód LET 32ZE/CE po 20. kusech kód TEX 8039 po 15. kusech

Při obdržení objednané objednávky se zbožím do- šlo k zjištění vady Vámi poslaného zboží. Při příjemce do skladu… Zvažte, zda některé stylizace nepatří do 2. odstavce. (2., 3. příklad.)

2. ODSTAVEC Nedošly Nám 2 kusy. Při fyzické přejímce však bylo zjištěno několik vad. Také bylo zjištěno viditelné poškození. Zboží bohužel přišlo jinak, než je uvedeno na do- dacím listu. Výrobek, který měl přijít po 20 ks, přišel jen po 18 ks.

A proto bychom se sváma chtěl domluvit na re- klamaci. Když jsme kontrolovali zboží tak jsme zjistili u zbo- ží vadu. Tak Vám zasílám písemnou reklamaci a k to- mu vám přikládám formulář, abyste nám vrátili za- viněnou vadu.

3. ODSTAVEC Poškozené kusy zasíláme zpět a prosíme o nápravu a doposlání dvou chybějících kusů. Žádáme Vás, aby bylo zboží nahrazeno, a doufáme v nadálou spolupráci. Dožadujeme tedy nějaké nápravy. Buď nabídku nebo vrácení peněz.

Doufáme, že zbytek zboží dodáte a poškozené zbo- ží nám nahradíte za nové. Tímto dopisem vás žádám o náhradu a dodávku zboží. Z důvodu uvedených problémů žádám o reklamaci tohoto zboží. Věříme že chybu rychle opravíte.

Materiál: Archiv autorky