Zahrajte si v matematice oblíbenou hru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Advertisements

Pravidla pro počítání s mocninami
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dělitelnost přirozených čísel
Matematika Poměr.
Tvorba číselných výrazů
PŘÍBUZENSKÉ VZTAHY Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Oříšky 20 JAKUB VEJROSTA ©. Pořadí čísel  Zde jsou číslice od nuly do devítky ve zvláštním pořadí. Kam byste mezi ně zařadili číslo deset? 
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
(od jednotek odečítáme jednotky)
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Opakování na 3. písemnou práci
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
83.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 5 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_06_MA_Násobení_ číslem_4 Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Dělitelnost J. Šiřická Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Odčítání zlomků Matematika – 7. ročník. Odítání zlomků Odčítat zlomky umíme. = Ale pouze ty, které mají stejného jmenovatele. = Sečteme čitatele a jmenovatele.
Faktoriál. V matematice je faktoriál č ísla n č íslo, rovnématematice sou č inu všech kladných celých č ísel menších nebokladnýchcelých č ísel rovných.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Jak se dá řešit úloha typu
Číslo v digitálním archivu školy
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Počítání do 100 procvičování II..
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
3.7 SLOVNÍ ÚLOHY vedoucí na soustavy lineárních rovnic
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Písemné násobení jednociferným činitelem
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Slovní úlohy na soustavy rovnic
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Matematické operace, práce s výrazy, algebraické vzorce, poměr
PŘÍBUZENSKÉ VZTAHY Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Transkript prezentace:

Zahrajte si v matematice oblíbenou hru RISKUJ. Mgr. Věra Vasiljevičová

100 79 6 200 9 300 63 400 29 500 57 100 3 200 300 27 400 4 500 10 55 100 200 6 300 21 400 8 18 500 100 51 200 3 26 300 300 200 400 STEJNĚ 500 100 56 25 200 300 54 400 77 15 500

100 (8 x 7) + 23 =

200 45 : 9 = 30 : ?

300 Součin je 72. Jeden činitel je 8. Jaký je druhý činitel?

Které číslo je dělitelné číslem 9 a zároveň číslem 7? 400 Které číslo je dělitelné číslem 9 a zároveň číslem 7?

5 krát mladší. Matka je o 22 let starší než syn. Kolik roků má matka? 500 Otec má 35 let, syn je 5 krát mladší. Matka je o 22 let starší než syn. Kolik roků má matka?

100 (81 : 9) + 48 =

200 6 x ? = 9 x 2

300 Součet je 48. Jeden sčítanec je 21. Jaký je druhý sčítanec?

400 Součin čísel 4 a 2 vyděl jejich rozdílem.

500 Pes a kocour mají dohromady 8 let. Kolik let budou mít dohromady za rok?

100 (7 x 6) + 9 =

200 54 : ? = 36 : 4

300 Rozdíl je 37. Menšenec je 58. Jaký je menšitel?

a potom 80, dostanu 100. Které číslo si myslím? 400 Myslím si číslo. Když k němu nejprve přičtu 12 a potom 80, dostanu 100. Které číslo si myslím?

Kolik hříbků dal bratr sestře? 500 Bratr našel o 36 hříbků víc než sestra. Sestra řekla: ,,Dej mi několik hříbků, abychom měli stejně." Kolik hříbků dal bratr sestře?

100 63 – (64 : 8) =

200 ? x 3 = 72 : 8

300 Sečti podíl čísel 40 a 5 se součinem čísel 6 a 3.

Součet dvou čísel je 500. Jedno číslo je 400 Součet dvou čísel je 500. Jedno číslo je o 100 větší než druhé. Která jsou to čísla?

Hruška je 2 krát dražší než jablko. Co je dražší? 500 Hruška je 2 krát dražší než jablko. Co je dražší? 8 jablek nebo 4 hrušky?

100 47 + (27 : 3) =

200 60 - ? = 5 x 7

300 Činitel je 9. Druhý činitel je 6. Jaký je součin?

Ve sportce byla vylosována čísla 43 21 36 54 49 400 Ve sportce byla vylosována čísla 43 21 36 54 49 Urči součet všech čísel, která jsou násobky 7.

500 Pavel měl 70 Kč. Jirka měl 56 Kč. Pavel utratil 30 Kč. Jirka ještě ušetřil 14 Kč. Kolik musí Jirka půjčit Pavlovi, aby měli stejnou částku?

Použité zdroje http://www.clker.com/clipart-9901.html - lokomotiva