Arcibiskupské gymnázium (RNDr. Irena Chlebounová)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SPOKOJENOST S DĚTSKÝMI HŘIŠTI NA MĚLNÍKU
Advertisements

Objem a jeho měření.
Co má obsahovat prezentace
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Příprava laboratorní práce č.3
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Měření objemu pevného tělesa
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XVI _ ČJS, DUM 6
Koordinátoři ICT Organizační informace
Přečti pořádně hlavně konec !!! a nepodváděj !! A hlavně si přečti konec, to nemá chybu, jsi na správném místě! Učitel filozofie jednoho dne přisel, do.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: září 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Přírodovědný stacionář JEDOVNICE
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Měření objemu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Stavba rostlinného těla Stonek
Pokus s čajem - difúze Brownův pohyb Veronika Krajanová, 6. D
Měření objemu pomocí odměrného válce
ŘEZ VÁLCE ROVINOU Mohou nastat tyto případy:
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zeleň: parky, stromy v ulicích, vnitrobloky Ovzduší – co zlepšuje ovzduší: zeleň - co zhoršuje ovzduší: doprava (Magistrála), vytápění, průmyslová výroba.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
STONEK.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Projekt úpravy parku Louny – RYNEČEK Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun. Původně bylo toto území.
Název školy Střední škola stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvková organizace Autor Ing. Marie Varadyová Datum: duben 2012 Předmět: Zkoušení stavebních.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY-32-INOVACE-498 Cesty v sadovnických úpravách zatravněné a pískové Název školy Masarykova střední.
POUŠTĚ Vítek Urban leden 2005 prima. Pouště jsou velmi suché oblasti v tropech, subtropech a v mírném pásu. Nerostou zde žádné rostliny. Povrch pouští.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Pedosféra.
Projekt Mikroklima v okolí školy
MĚŘENÍ PRAŠNOSTI OVZDUŠÍ POMOCÍ KRÉMU
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKY.
VLHKOST A TEPLOTA VZDUCHU
Vlastnosti látek pevných, kapalných a plynných
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
POSOUZENÍ KVALITY VODY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Měření objemu pomocí odměrného válce
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
OBJEM Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_11_29.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
Měření objemu pevného tělesa
HODNOCENÍ VODNÍCH PRVKŮ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Kapraďorosty – plavuně, přesličky
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
MIKROKLIMA OKOLÍ ŠKOLY (PROBLEMATICKÉ LOKALITY)
Přijaté teplo. (protokol). Téma Téma: Určení přijatého a odevzdaného tepla tělesem při tepelné výměně. Úkol: Úkol: Určení tepla odevzdaného horkou vodou.
Dešťové zahrady ZLÍN
Půdní druhy Obr.1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Výpočty objemu krychle a kvádru
Klimatizace Prahy Arnika 2017.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Třída 3.A Laboratorní práce č. 2.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Opotřebení pístu a válce
Transkript prezentace:

Arcibiskupské gymnázium (RNDr. Irena Chlebounová) PROPUSTNOST POVRCHŮ Arcibiskupské gymnázium (RNDr. Irena Chlebounová)

POSTUP Dne 22. 4. 2016 jsme provedli zkoušku vsakování u různých povrchů v Havlíčkových sadech, 29. 6. jsme tuto zkoušku zopakovali na Náměstí Míru Na každý typ povrchu jsme umístili odměrný válec bez dna, nalili jsme do něj stejné množství vody a odměřili jsme na stopkách 4 minuty. Potom jsme odečetli množství vody, které proteklo odměrným válcem.

UKÁZKA PRACOVNÍHO LISTU

VÝSLEDKY Nejvíce vody se za 4 minuty vsáklo do mulčovací kůry a do písku, méně do zatravněné hlíny. Do asfaltu ani do kamenné dlažby se žádná voda nevsákla, problém byl pouze s upevněním odměrného válce modelínou tak, aby žádná voda neprotékala po stranách. Písek, kůru i hlínu studenti vyhodnotili jako výborně propustné povrchy (více než 100 ml vody za 4 minuty), asfalt a dlažbu jako nepropustné (ani 1 ml vody za 4 minuty).

ZÁVĚR Zhodnocení propustnosti povrchů na lokalitách: I. P. Pavlova – asfalt, dlažba, beton... nepropustné plochy. Asi 7% zeleně (trávník s několika stromy). Velmi špatná lokalita z hlediska propustnosti povrchů. Náměstí Míru – 35 – 40% zeleně (trávník, byliny, keře, stromy) … dobře propustné povrchy, jinak dlažba a asfalt... nepropustné. Oblast studenti vyhodnotili jako dobře propustnou ( v blízkosti jsou Havlíčkovy a Riegrovy sady s velmi dobře propustnými povrchy) Vyšehrad – procentuálně nejvíc propustných povrchů... 70 - 80% (zatravněné plochy, pískoviště, mulčovací kůra), minimum dlažby a asfaltu. Velmi dobře propustná lokalita.