Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-17 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 17 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova citoslovce, příslovce, zájmeno, podstatné jméno, předložka, podstatné jméno Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 3.10 - 8.11.2012 Celková velikost 400kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

Která z následujících děl není básnická sbírka: a) Zahradní slavnost b) Mstivá kantiléna c) Splav d) Morový sloup

Která česká knižní nakladatelství nepůsobila v exilu: a) Křesťanská akademie b) Rozmluvy c) 68 Publisher´s d) Melantrich

Kolik vedlejších vět je v souvětí: Hokynář, který stál před krámkem na rohu ulice, odbyl Rychlé šípy velmi odmítavě, když se ho Mirek zeptal, neví-li něco o ježkovi v kleci. a) 1 b) 2 c) 3 d) 4

Myslím si, že se na nás zlobí. Vedlejší věta je: a) přívlastková b) předmětná c) podmětná d) přísudková

Kolik pravopisných chyb je ve větě: Bohužel i nejupřímější přátelé jí tehdy v nejtěšších chvílích zklamali. a) 1 b) 2 c) 3 d) 4

Kolik pravopisných chyb je v tomto souvětí: Namouduši se zdá, že všem těm chlapům, kterým jsem kdysi nařezal se teď vede náramně dobře. a) 0 b) 1 c) 2 d) 3

Kolik čárek chybí v uvedeném souvětí: Ze vzdálené vesnice až tam za druhým kopcem zamával na mne svými dřevěnými křídly větrný mlýn i když jsem zapochyboval že jeho tvrdé žernovy měly co mlít. a) 1 b) 2 c) 3 d) 4

Určete správný tvar 3. a 6. pádu u vlastního jména Karel Hynek Mácha: a) Karlovi Hynkovi Máchovi b) Karlu Hynkovi Máchovi c) Karlu Hynku Máchovi d) Karlovi Hynku Máchu

c) svým hanebným sobectvím Toto souvětí obsahuje pravopisnou chybu. Označte ji. Slečna Cornelie způsobyla svou prostořekostí a svým hanebným sobectvím a neovládáním se, že se Alexej Nikolajevič ocitnul v ústech všech ženských a všech lokajů, co jich bylo na Kratochvíli. a) způsobyla b) prostořekost c) svým hanebným sobectvím d) Kratochvíli

Je dána věta: Ach, dej nám pokoj s řečněním Je dána věta: Ach, dej nám pokoj s řečněním! Urči v ní slovní druhy v pořadí, jak za sebou následují: a) citoslovce, příslovce, zájmeno, podstatné jméno, předložka, podstatné jméno b) citoslovce, sloveso, zájmeno, podstatné jméno, spojka, podstatné jméno c) částice, sloveso, zájmeno, podstatné jméno, předložka, podstatné jméno d) citoslovce, sloveso, zájmeno, podstatné jméno, předložka, podstatné jméno

Ve větě Chlapecké srdce je písnička na začátku je podmět a přísudek: a) chlapecké srdce je b) srdce je písnička c) srdce je d) je písnička na začátku

Do oblasti epického literárního druhu patří: a) básně vyjadřující nálady, citová rozpoložení a dojmy b) realistické divadelní hry c) básně opěvující přírodu d) básně vyjadřující události, děje, osudy lidí