Ing. Karel Sedláček, Ph.D., Isover

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20-17 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
Nejčastější chyby při administraci projektů OPPP a OPPI.
Konference RUV FA ČVUT – Metodika certifikace Ing. Stanislav Kodýtek.
Vytápění Komíny. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 11Číslo.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad problematiky poruch plochých střech.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad problematiky jednoplášťových plochých střech.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20-15 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Jak předcházet chybám na stavbách z pohledu projektanta.
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Jak předcházet chybám na stavbách z pohledu projektanta.
Ústav technicko-technologický
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výroba elektrické energie - obecná část
V Českých Budějovicích, únor 2017
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Keramická krytina na šikmé střeše z pohledu tradice a dneška
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Biologie - pokyny ke zkoušce
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Projekt novostavby vysokoškolských kolejí v rozsahu DPS
Aplikace Monitorovací systém
Vytápění Tepelné ztráty
Odborné vyučování pro 3. ročník oboru Technik puškař a Puškař ROČNÍK:
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Požadavky na okna
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Technické prostředky v požární ochraně
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Základy plošné CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MA_ZP_05
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Makroekonomie E 7 - otázky.
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
Technické prostředky v požární ochraně
Technické prostředky v požární ochraně
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Jak postupovat při měření?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_IZOLACE PROTI RADONU_Z1
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Vztah k životnímu prostředí
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Současné trendy výstavby-nízkoenergetické objekty
Indikativní Nabídka Data instalace: Rodinný dům Aku do baterie
Transkript prezentace:

Ing. Karel Sedláček, Ph.D., Isover Střecha, žádný problém… aneb projektuji to již 20 let a zatím se nic nestalo ISOVER, pokud je to psáno samostatně, by měl být kapitálkama Ing. Karel Sedláček, Ph.D., Isover Ing. Pavel Rydlo, Isover

Obsah Porovnání výrobků dle λ Časté chyby v konstrukcích Dopad izolací na životní prostředí Závěr

1. Porovnání výrobků dle λ

1. Porovnání výrobků dle λ Lepší výrobek = menší požadovaná tloušťka Isover Unirol Profi (λu=0,036 W∙m-1∙K-1). Výrobek Isover Domo (d=300 mm a λu=0,043 W∙m-1∙K-1). R=d/λ. RUnirol Profi = RDomo. dUnirol Profi =(300/0,043)∙0,036=251,2 mm ≈ 250 mm. Horní a dolní indexy – takhle je to dost nepřehledné Ukázal bych to spíš na tabulce z katalogu – sloupec tepelných odporů Unirol Profi a vedle např. Domo – stačí menší tloušťka (takhle to není moc pochopitelné na první pohled) % zlepšení lambdy odpovídá % zmenšení tloušťky

1. Návrhové parametry izolací Isover MULTIMAX 30 λD=0,030 W∙m-1∙K-1 Nejlepší lambda na trhu

1. Návrhové parametry izolací Tady na tom místě bych připomněl termíny nástupů Budovy s téměř nulovou spotřebou energie – u velkých budov je to povinnost už teď.

2. Časté chyby v konstrukcích

2. Časté chyby v konstrukcích Šikmé střechy – nedostatečná tloušťka tepelné izolace Řešení: nenavrhovat tepelné izolace na minimální požadavky

2. Časté chyby v konstrukcích Stropy - nedodržení napojení a typu parozábrany Řešení: kontrolovat dodržování projektu a technologických postupů

2. Časté chyby v konstrukcích Stropy - nedodržení vzduchotěsnosti Řešení: kontrolovat provádění detailů stanovených projektem

Jak zjistit chyby? 2. Časté chyby v konstrukcích Šikmé střechy – chybné napojení folií = špatná parotěsnost i vzduchotěsnost Jak zjistit chyby? Blower-Door test, nebo dům v podtlaku + termografie Řešení: kontrolovat dodržování technologických postupů výrobce

2. Časté chyby v konstrukcích Stropy – vnitřní zateplení stropu, tepelné mosty Řešení: při návrhu vždy provést tepelnětechnický výpočet

2. Časté chyby v konstrukcích Šikmé střechy – nulové větrání šikmé střechy Řešení: dodržovat projektové a aplikační konstrukční požadavky

Správně Chybně 2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – vytváření tepelných a požárních mostů Správně Chybně Řešení: tepelné izolace provádět vždy ve dvou vrstvách s posunem spár

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – nekvalitní materiál kotvení Řešení: kontrolovat používání certifikovaných značkových kotev

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – nedostatečné kotvení Řešení: kontrolovat dodržování projektové dokumentace

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – chybné spádování Řešení: dodržovat návrhy spádování plochých střech Isover (zdarma)

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – spárové tepelné mosty Řešení: pečlivá pokládka tepelných izolací minimálně ve dvou vrstvách

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – nevhodné řešení detailů Řešení: projekt musí řešit všechny důležité detaily

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – statické chyby v návrhu zatížení Řešení: pozor na váhu vody v hydroakumulačních vrstvách, volba lehčích materiálů

2. Časté chyby v konstrukcích Ploché střechy – degradace izolace vlivem vlhkosti Řešení: ochrana izolací před nadměrnou vlhkostí před zabudováním

3. Vliv izolací na životní prostředí

3. Dopad izolací na životní prostředí Dopad na životní prostředí Energetickou náročnost i vliv na životní prostředí řeší EPD. Každý výrobek má vlastní EPD v závislosti na výrobním závodu, jeho LCA. Tyto dokumenty využívá i dotační program NZÚ. překlep

3. Dopad izolací na životní prostředí

3. Dopad izolací na životní prostředí

3. Dopad izolací na životní prostředí Novinka: katalog vegetační střechy pro ploché i šikmé střechy Hydrofilní vata Isover FLORA nebo INTENSE = více než 2 x vyšší akumulace vody než běžný substrát

4. Závěr

Katalogy aplikací a výrobků pro střechy 4. Závěr Katalogy aplikací a výrobků pro střechy

4. Závěr Jsme tu pro vás! Pozn: V prezentaci byly použity fotografie a obrázky z archivu Isover a veřejných zdrojů

Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. DĚKUJI ZA POZORNOST Ing. Karel Sedláček, Ph.D. Ing. Pavel Rydlo divize Isover Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. Radiová 364/3 102 00 Praha 10 www.isover.cz