Fakulta zdravotnických studií

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Způsobilost k výkonu povolání
Advertisements

Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
Vysoká škola v Praze, o. p. s.,
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Ústav pedagogických věd
Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
EDINBURGH NAPIER UNIVERSITY
Darja Hrabánková Navrátilová
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Volitelný předmět 1287 Moderní ošetřovatelství. Moderní ošetřovatelství Právní předpisy upravující činnosti zdravotnických a pedagogických pracovníků.
Vzdělávání dětských sester
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
ošetřovatelství a porodní asistence
Zákonné podmínky pro výkon povolání nelékařů
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Příprava na výkon povolání
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Legislativa.
Fakulta zdravotnických studií
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Novinky ve specializačním vzdělávání
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková.
Novinky v legislativě
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Historie zdravotnického školství po 2.světové válce
● Kulatý stůl ke vzdělávání nelékařských zdravotnických povolání Střední a vyšší odborné vzdělávání nelékařských povolání MZ ČR 8. prosince 2014.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Pracovníci ve zdravotnictví, zdravotnické vzdělávání MUDr.Petr Kašpar Ústav veřejného zdravotnictví a preventivního lékařství, 2.LF UK Praha.
Vzdělávání zdravotníků. Transformace specializačního vzdělávání – 2 fáze  Fáze – změna zákonů (lékaři a nelékaři) – realizováno v roce 2008  Fáze.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Projektování elektrických zařízení Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB – TUO Katedra elektrotechniky.
I NFORMATIVNÍ SCHŮZKA PRO ABSOLVENTY MAGISTERSKÉHO STUDIA Šafránkův pavilon
Vzdělávání sester Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK Mgr. Pavla Kordulová.
Středoevropská komparativní studia na IMS FSV UK kombinovaná forma studia Den otevřených dveří 2016 Tomáš Nigrin.
Vysoká škola sociálně správní, Havířov. jedna z nejmladších soukromých vysokých škol v ČR státní souhlas od listopadu 2007 výuka zahájena v září 2008.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Co potřebujeme v praxi? Martina Šochmanová Praha,
Odborná způsobilost pečující osoby v dětské skupině
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Zákon č. 96/2004 Sb. změny po X. novelizace v podobě
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
Právní aspekty výkonu Fyzioterapie
Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství
Ústav zdravotnických věd
NOVELA ZÁKONA č. 95/2004 Sb. Konference NCO NZO 12. září 2008
Studijní program Ošetřovatelství
Studijní obor Fyzioterapie
Zákon o nelékařských zdravotnických povoláních od
Bakalářský studijní program Elektroenergetika Garant : doc. Ing
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

Fakulta zdravotnických studií Katedra ošetřovatelství a porodní asistence Obor: Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech

Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech Dvouleté navazující magisterské studium Nyní pouze prezenční forma studia pro absolventy bakalářského studijního programu Ošetřovatelství Akreditace udělena do r. 2019 (dostudování stávajících studentů) Od září 2017 – studium dle nové akreditace – viz dále

Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech Studium je zakončeno Státní závěrečnou zkouškou a udělením akademického titulu magistr (Mgr.) Vedle vysokoškolského diplomu obdrží absolventi i tzv. suplementa, která jim umožní vykonávat povolání v zemích EU.

Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech Studium je zaměřeno na získání specializovaných znalostí, dovedností a postojů v ošetřovatelských disciplínách. Absolvent/ka je připravena pro kompetentní, vysoce kvalitní a současným vědeckým poznatkům odpovídající činnosti vysokoškolsky vzdělané sestry ve vědním oboru ošetřovatelství.

Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech Absolvováním studijního oboru bude vysokoškolsky vzdělaný/ná a profesně připravený/ná pracovník/ce, který/á bude schopen/a působit jako praktický/á odborník/nice, vzdělavatel/ka a koordinátor/ka v ošetřovatelství se zaměřením na : Organizaci a řízení ve zdravotnictví Mentor v ošetřovatelství Ošetřovatelskou péči v oborech specializačního vzdělávání (pediatrie, interna, chirurgie)

Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech Možnosti uplatnění absolventů působení v přímé ošetřovatelské péči u dospělé a dětské populace ve zdravotnických zařízeních a v komunitní péči uplatnění v oblasti managementu v ošetřovatelství - manažer/ka pro kvalitu a efektivitu ošetřovatelské péče mentor/ka odborné praxe na klinických pracovištích při vzdělávání ošetřovatelství studentů vyšších a vysokých škol nebo v oblasti kontinuálního vzdělávání sester a dalšího ošetřovatelského personálu na klinických pracovištích a zařízeních poskytujících ošetřovatelskou péči člen/ka výzkumných týmů, spoluřešitel/ka výzkumných projektů

Studenti mají možnost: Výuka Studenti mají možnost: aktivně se zapojovat do výuky, vyjadřovat své názory, připomínky, náměty a diskutovat na nejrůznější témata naučit se a osvojit si moderní techniky, koncepty a dovednosti pro kvalitní výkon svého povolání

Výuka stěžejních předmětů Vědecko - výzkumná práce v ošetřovatelství Pedagogické a psychologické disciplíny Managament a práce v multidisciplinárním týmu ošetřovatelství Aktuální teoretické aspekty ošetřovatelství Ošetřovatelská péče dle vybraného zaměření

Státní závěrečná zkouška Obhajoba předložené diplomové práce Ústní zkouška z předmětů: Klinické ošetřovatelství (interní ošetřovatelství, chirurgické ošetřovatelství, pediatrické ošetřovatelství – podle zaměření) Pedagogika Vedení a řízení v oblasti ošetřovatelské péče

Prezenční i kombinovaná forma studia Studijní program: Ošetřovatelství Od akademického roku 2017/2018 Prezenční i kombinovaná forma studia Studijní program: Ošetřovatelství Obory: Ošetřovatelská péče v interních oborech Ošetřovatelská péče v chirurgických oborech

Od akademického roku 2017/2018 - přijímací řízení Ke studiu může být přijat uchazeč, který úspěšně ukončil bakalářské studium ve studijním programu Ošetřovatelství a splnil požadavek výkonu povolání v příslušném oboru specializačního vzdělávání minimálně 1 rok z období 6 ti let v rozsahu minimálně ½ stanovené týdenní pracovní doby nebo minimálně 2 roky v rozsahu minimálně pětiny stanovené týdenní pracovní doby. Uchazeč splnil podmínky přijímacího řízení, stanovené fakultou, schválené akademickým senátem v souladu s § 49, odst. 5, zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách (v aktuálním znění) Prokázal/a požadované znalosti a vědomosti u přijímacího řízení z: teorie ošetřovatelství základů klinického ošetřovatelství behaviorálních věd (pedagogické a psychologické disciplíny

Od akademického roku 2017/2018 – dle nové akreditace Absolventi získávají ve smyslu zákona č. 96/2004 Sb. specializovanou způsobilost dle nařízení vlády č. 31/2010 Sb. a označení odbornosti dle absolvovaného zaměření: Sestra pro péči v interních oborech Sestra pro péči v chirurgických oborech

www. http://fzs.zcu.cz/ www.http://fzs.zcu.cz/kos/ Veškeré informace: www. http://fzs.zcu.cz/ www.http://fzs.zcu.cz/kos/