Ukázka Výklad pravidel Bodování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Normalizace Řada analytiků se mylně domnívá, že pro každý objekt existuje jedno jediné univerzálně použitelné nejlepší řešení bez ohledu na řešený problém.
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
58. ročník MO Soustředění řešitelů Kategorie A Nadreálná čísla Jiřetín 2008.
PLÁŽOVÝ VOLEJBAL.
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Další.  Hraje se na jednu branku  Brankář se určí před začátkem hry a v bráně je po celou dobu  Hra je pro neomezený počet hráčů  Smysl hry spočívá.
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.
STREETBALL.
Dvourozměrné geometrické útvary
Vzájemná poloha dvou přímek
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.
PEXESO.
Transakční zpracování v SQL P. Částek. Transakce Transakce = logická jednotka práce Podaří-li se všechny části transakce, potvrdíme je. COMMIT Jestliže.
TEORIE HER.
RINGO PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.Cíl hry:
HrušCup 2008 – pravidla kubb. Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs),
RINGO 1.
MIROSLAV PYTLÍK KATEŘINA KŘIVÁNKOVÁ PETRA SOCHŮRKOVÁ TEREZA VYHNALOVÁ
Pro vytvoření textového pole je k dispozici speciální nástroj, který najdeme na kartě Vložit - Textové pole. Je to tlačítko Textové pole : když je stiskneme,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Základ hry HEX: dva matematické výsledky Nejvýš jeden hráč vybuduje cestu. Aspoň jeden hráč vybuduje cestu.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Desáté MaSo, 80 družstev z.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
PRAVIDLA VOLEJBALU pro malé sportovce
SQUASH „uzavřený sport“
VOLEJBAL 1.
Kanonické indexování vrcholů molekulového grafu Molekulový graf: G = (V, E, L, ,  ) Indexování vrcholů molekulového grafu G: bijekce  : V  I I je indexová.
Matice přechodu.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Pravidla volejbalu, rozhodčí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry pro předškolní děti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
ABAKU. Abaku – kombina č n ě strategická po č etní hra pro 2 až 4 hrá č e.
1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Drobné hry na rozehřátí Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 27.
4. Vězňovo dilema, kooperativní hry, grafické řešení Martin Dlouhý VŠE v Praze.
2. Hra v normálním tvaru, hra s konstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
P ODIVNÉ HRACÍ KOSTKY. O HODNOCENÍ KOSTEK V rámci této přednášky se budeme zabývat hracími kostkami, ve kterých budou stěny obsahovat jiný počet ok, než.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorické hry.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Dvourozměrné geometrické útvary
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Speedminton Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Basketbalová pravidla
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
MaSo podzim 2007.
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
jedna z nejstarších her
Odbíjená – základní pravidla
Stany Řešení hlavolamu.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Interaktivní prezentace pravidel
Dvourozměrné geometrické útvary
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Toky v sítích.
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Černý Petr 1−10 Pomůcka se skládá z 21 karet. Na deseti kartách jsou čísla od 1 do 10, na deseti kartách jsou odpovídající skupiny teček a na poslední.
Transkript prezentace:

Ukázka Výklad pravidel Bodování ZATRE Ukázka Výklad pravidel Bodování

Začátek hry Oba hráči si vytáhnou po jednom kameni Hráč s nejvyšším číslem začíná. V případě shody si hráči vytáhnou další kámen. Po losování se kameny kromě vítězného kamene opět vrátí do sáčku . Začínající hráč si pro první kolo přilosuje dva kameny ze sáčku - celkem má tedy tři kameny

Losování vyhrál hráč A… …a vytáhl z pytlíku dva kameny …

Losování vyhrál hráč A… …a vytáhl z pytlíku dva kameny … …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny … jednou součet 10 (za ten si zapíše jeden bod) … … a součet 9 (ten není hodnocen) 1

Hráč B si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny …

Hráč B si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny … …a získal zdvojení, součet 11 (2 body, 10 (bod) a osm (není hodnocen) x 1 2

Hráč A si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny …

Hráč A si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny … … získal zdvojení a dva součty 12 (8 bodů) 1 x 8

Hráč B si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny …

Hráč B si vylosoval dva kameny… …zvážil všechny možnosti a umístil své kameny … …získal zdvojení, součet 12 (4 body), 11 (2 body) a 10 (1 bod) … x 1 2 4 x 1 2

přidá bonus za plný řádek (7+3=10) Hráč B doplnil řádek sečte si v něm body (7) přidá bonus za plný řádek (7+3=10) uplatní zdvojení (2x10=20) a zapíše si body x 1 2 4 20 x 1 2

Položením kamene nesmí vzniknout součet vyšší než 12. Kámen smí být položen pouze na pole, které sousedí s již obsazeným polem. Za sousedící se považují pole, která mají společnou hranu, diagonální sousedství přes společný vrchol se neuznává. Položením kamene nesmí vzniknout součet vyšší než 12.

Šedá pole plánu, stejně jako červené startovní pole, jsou zdvojovací Šedá pole plánu, stejně jako červené startovní pole, jsou zdvojovací. Položení kamene na takové pole umožňuje hráči vyznačit křížek do sloupce Zdvojení v jeho bodovací tabulce Položit kámen na zdvojovací pole je zakázáno, pokud tím nevznikne součet 10, 11 nebo 12. Výjimka platí pro hráče, který v daném kole nemůže položit kámen nikam jinam; v tom případě si ale nesmí zdvojení započítat do tabulky; to platí i pro první kámen začínajícího hráče.

Zdvojovací pole si započítá pouze hráč, který na něj položil kámen. Hráči, kteří dotvoří součet s pomocí kamene, který již na zdvojovacím poli ležel, si toto pole nepočítají.

Dokud hráč může pokládat kameny (tj Dokud hráč může pokládat kameny (tj. zbývají mu v ruce a na hracím plánu existuje místo, kam je možné některý z nich umístit bez porušení výše uvedených pravidel), musí tak učinit. Toto pravidlo neznamená, že musí položit oba své kameny. Může se stát, že sice lze položit oba kameny, avšak výběrem pole pro první kámen si hráč zablokuje možnost položit druhý.)

V příštím kole táhne přednostně s těmito kameny. Jestliže hráči zbydou kameny, které v daném kole nemůže umístit na plán, ponechá si je do dalšího kola. V příštím kole táhne přednostně s těmito kameny. Pokud však nadále nemůže žádný z nich umístit, může si před tahem vylosovat jeden další kámen. V případě, že ani to nepomůže, musí hráč čekat na další kolo a situace se opakuje. Až bude moct hrát, zbaví se třeba všech kamenů najednou.

Pokud se mu nepodaří umístit všechny, opakuje se postup uvedený v tomto bodě; v opačném případě od příštího tahu hráč pokračuje normálním způsobem, tj. vytáhne si dva nové kameny a hraje s nimi. Jestliže žádný z hráčů nemůže táhnout a všechny kameny ze sáčku byly vytaženy, odečte si každý hráč od svého celkového skóre bodové hodnoty kamenů, které mu zůstaly v ruce, a hra končí.