PORTUGALSKO 15.10. – 23.10. 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regionální akademie FAČR Michal Prokeš Vedoucí úseku talentované mládeže FAČR Clarion Congress Hotel Ostrava.
Advertisements

Střední zdravotnická škola v Karviné. oslavila v roce let své existence vybudovala si tradici kvalitní odborné školy její brány již opustilo přes.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Ředitelka Mgr. Alena Sakařová Mentor Bc. Alena Bártíková Biografie, plánování péče o klienty a mimořádné překážky v praxi.
Základní škola Lichnov Den otevřených dveří 2015.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-09 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Vzdělávání žáků s autismem ve Speciální ZŠ Chrudim Mgr. Jarmila Mazánková.
Gymnázium, Český Krumlov Prezentace k začátku školního roku pro studenty 1. ročníků.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Domov pro osoby se zdravotním postižením Všebo ř ice Z ř izovatel: Ústecký kraj Adresa: Pod Vodojemem 312/3C, Ústí nad Labem Vznik: v roce 1995.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_02_PC_a_zdraví TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Setkání zástupců 1. ročníků
Ing. Kateřina Lichtenberková
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
Základní škola Schulzovy sady
VÝUKA V PŘÍRODĚ PhDr. Vlastimil Fiala
Didaktické metody Androdidaktika.
VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Luboš Medek
Praktické dovednosti absolventa
Adéla Kupčeková Portsmouth –
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PORTUGALSKO –
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Právo sociálního zabezpečení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Setkání kariérových poradců
INFORMATIVNÍ SCHŮZKA STŘEDA 22.ČERVNA 2017
Rozšíření parkoviště pro ZŠ B. Dvorského 1
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Petr Florián 1. S (šestileté studium) - Mgr. Martina Soukupová (čtyřleté studium) - Mgr. Petra Zieglerová.
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Zápis do základní školy proběhne 5.dubna 2018 od 13 do 17 hodin
Právo sociálního zabezpečení
Akreditovaný vzdělávací program
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Úvodní přednáška pro 1. ročník
MŠ Odborářů Pardubice Zřizovatelem mateřské školy je Statutární město Pardubice.
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Podpora polytechnického vzdělávání
Litigace diskriminačních případů
Transkript prezentace:

PORTUGALSKO 15.10. – 23.10. 2016

ERASMUS + JOB SHADOWING OUTDOOR EDUCATION AND CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS

Agrupamento de Escolas Carlos Gargaté 1200 žáků dvě budovy školy: první budova (školka, první stupeň), druhá budova (druhý stupeň) ředitelka: Maria da Graca Quadros Dinis Carvalha zaměstnanci: 85 učitelů, pomocný personál (vrátný, recepční, IT pracovník, knihovníci, výživová poradkyně …)

OUTDOOR EDUCATION mimoškolní sportovní aktivity (pro nepřízeň počasí probíhala aktivita v tělocvičně)

OUTDOOR EDUCATION hodina vizualizace a technologie

OUTDOOR EDUCATION návštěva Instituto Portugues do Mar e Atmosfera tříhodinová přednáška o zaznamenávání meteorologických údajů zakončena vypuštěním meteorologického balónu

OUTDOOR EDUCATION mimoškolní sportovní aktivity – výuka surfu

OUTDOOR EDUCATION

OUTDOOR EDUCATION výuka matematiky 90 min. Vyučující zadal žákům na začátku vyučovacího bloku úkol a rozdal pracovní listy. Žáci se rozešli po budově školy a jejím okolí, aby splnili zadané úkoly.

CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS Ve škole jsou k dispozici dva psychologové a speciální pedagogové. Některé hodiny probíhají za přítomnosti jak speciálního pedagoga, tak asistenta pedagoga a psychologa V příštím roce škola plánuje podepsat smlouvu s klinickým psychologem

CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS Matylda – dívka se středně těžkým mentálním postižením 3x týdně práce se speciálním pedagogem, asistentkou pedagoga a psycholožkou. V běžných vyučovacích hodinách bez asistence (pouze o přestávkách)

CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS Ve škole se koná skupinová terapie pro děti s emočními problémy (ADHD, autismus, domácí násilí …) Terapie probíhá každý týden za přítomnosti vedoucí psycholožky a speciálního pedagoga

EXPERIMENTÁLNÍ VÝUKA V PRVNÍ TŘÍDĚ Děti se v hodině portugalštiny současně učí velká, malá, tiskací i psací písmena, jejich podobu ve znakové řeči, brajlově písmu a odpovídající číslovku. Pro tento typ výuky je velmi důležitý rituál. Soubor na sebe navazujících činností, které se nemění (pobyt venku, toaleta, vybarvování mandal, zpívání mantry, vlastní výuka) Tato forma výuky probíhá prvním rokem. Na konci školního roku proběhne porovnání znalostí a schopností této třídy a třídy s klasickou výukou.

EXPERIMENTÁLNÍ VÝUKA V PRVNÍ TŘÍDĚ