NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Advertisements

Vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
ANJ-GRAMATIKA Zájmena
Zájmena.
19.1 Pronouns, the verb LET (Zájmena, sloveso LET - nechat)
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Odpověď na otázku „why“:
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_11 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Revision.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_77 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Reported speech Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření14.
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
Practicing of to be and possessives
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Telephoning and Texting
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Exercise 1.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
LONDON´S BURNING - práce s textem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_3.2.2.2 O 12 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2976

Anotace: Prezentace je určena k seznámení a procvičení s osobními zájmeny v 1. a jiném pádu. Nejprve se žáci seznámí s jednotlivými tvary zájmen. Dále doplňují do cvičení nejprve tvary zájmen v prvním pádu a do dalšího cvičení tvary zájmen v jiném pádu. Následují dvě cvičení na souhrnné procvičení všech osobních zájmen, kde si mají děti uvědomit rozdíly v pádech a tvarech jednotlivých osobních zájmen. Cvičení mohou sloužit nejenom k procvičení, ale i prověření znalostí dětí o osobních zájmenech v angličtině.

SUBJECT AND OBJECT PRONOUNS Lenka Kulhavá

SUBJECT OBJECT I ME YOU HE HIM SHE HER IT WE US THEY THEM

SUBJECT PRONOUNS OBJECT PRONOUNS Egbert is not English;  ............... is Australian (him, he) Dominic and Kaye are in love;  ............... are going to get married. (they, them) This is Lyn's first job and ............... is very nervous. (her, she) Have ............... seen my new car?  No, ............... haven't. (I, you, me) ............... are going on holiday at the end of the month. (we, us)  Will you look after our cat please?  ............... will need food and water while ............... are away. (it, we, us) OBJECT PRONOUNS Help ............... to prepare for my exam please. (I, me) Your dog keeps jumping up at me;  please tell ............... to stop. (it, them) Give ............... some advice please;  we are so worried. (we, us) Carl and Ellie rode their bicycles to Juliette's house;  she was out, so they didn't see ................ (she, her) The police are patrolling the town centre.  Have you seen ...............? (they, them) Dave is very thirsty.  Would you give ............... something to drink please? (he,him) Albert says he knows ..............., because he met ............... at your party last week. (she, her)  

Put in the correct pronoun: Q1 - I saw ____. her she Q2 - Give it to ____. they them Q3 - She kissed ____. he him Q4 - He took ____. it them Q5 - Did anyone see ____? us we Q6 - _____ arrived on time. them they Q7 - What did ____ say? her she Q8 - She's faster than ____ am. me I Q9 - I saw you and ____ there. she her Q10 - Between you and ____, I really didn't like it. Q11 - My brother and ____ went there. I we me Q12 - He gave it to me and ____.

Choose the right form of the pronouns: 1)  This is ……………..book. (me, mine, my) 2)  What's ………………….  name?( him, he, his) 3)  Give me this pencil. It's …………………. (me, mine, my)  4) Can you please help ………………….. with …….. homework? (she, her) 5) Please give ……….. this red notebook. It's ………….. (we, us, our, ours)   6) Do you know………..?  Yes, ……is my best friend's brother. (he, his, him) 7) ……..will  go to the cinema tonight. Do you want to come  with …. ? (me, 8) ……are my friends and this is …. house.  Let's go to meet…..(they, them, 9) This dog is …...  ………name is Rex and this is ……  dog house.              10)  ………….is my mother.  ……………name is Mary. (her, she) mine, my, I) their) (my, mine, it, its)

Použité zdroje: GAPPED EXERCISE FOR ELEMENTARY/PRE-INTERMEDIATE PRACTICE. Musicalenglishlessons.org [online]. 2002 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://www.musicalenglishlessons.org/grammar-pronouns.htm Quiz: Subject and Object Pronouns. Usingenglish.com [online]. 2011 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://www.usingenglish.com/quizzes/73.html English Exercises > pronouns exercises > Pronouns. Englishexercises.org [online]. 2002 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=1244 PICTURE: English Exercises > pronouns exercises > Pronouns. Englishexercises.org [online]. 2012 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://www.englishexercises.org/makeagame/my_documents/my_pictures/2009/feb/832_j0283747.gif