Tabulky traťových poměrů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
Advertisements

PRO ČD V EVROPSKÉM KONTEXTU
Aplikace ERTMS/ETCS v ČR
4. železniční balíček 1.
Podpora KVET v novele zákona o hospodaření energií
s dopravní infrastrukturou
Vybrané otázky aplikace TSI „Řízení a zabezpečení“
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
Speciální vozidla Dle předpisu SŽDC (ČD) S8
Předpis SŽDC D1 Účinnost od
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
PODZEMNÍ STAVBY Kolektory Ústav geotechniky.
KP ETCS Kolín – Břeclav Infrastruktura a RBC
Zdaňování stálé provozovny - aktuální pohled Finanční správy ČR
Dispečerské řízení pražského metra
Činnost odboru centrální dokumentace v rámci SŽG Praha
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Výprava vlaku Pohotovi k odjezdu Výzva k pohotovosti Souhlas k odjezdu
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Předpis pro používání návěstí pro organizování a provozování drážní dopravy Návěstní předpis D1.
Železniční doprava Základní pojmy
PPK vs. 3Dosa Školení dodavatelů geodetických prací, Brno,
MĚŘENÍ VÝHYBEK jestliže se mezi izolovaným stykem před výhybkou a začátky jazyků výhybky nenachází svár, je izolovaný styk zároveň začátkem výhybky jestliže.
Návěstidla a návěsti D1 Předpis pro používání návěstí při organizování a provozování drážní dopravy.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Princip zabezpečení vlakové dopravy Ing. Karel Zíka
ŽST Jedlová.
Praha 8. září 2015 NOVELA STAVEBNÍHO ZÁKONA Žofínské fórum.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 25. a
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Ceny za projednání mimořádných zásilek Jiří Brunner 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
On-line vyhlašování směnového plánu Setkání dopravců SŽDC Praha Ing. Petr Řádek SŽDC O12-SEPA 25. –
Provozování systému ETCS L2 v rámci PP Poříčany – Kolín Seminář ČVTSS 2012, Praha, Ing. Vladimír Říha, TÚDC Bezpečnost železničního provozu.
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 30. a
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Setkání s dopravciPraha | 26. listopadu Elektronické jízdní řády (ETD) Aktuální informace a stav vývoje Petr Vacek Setkání s dopravci, Praha, 26.
Problematika rádiového prostředí SŽDC. Systém GSM-R Zajišťuje hlasovou komunikaci a přenos dat mezi terminály a pevnými účastnickými zařízeními a spojení.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Systém sociálních služeb a sociální práce - stávající stav a návrhy změn Seminář APSS ČR, 15. – , Chotoviny Mgr. David Pospíšil ředitel Odboru.
Větrání podzemních staveb. Rozdělení větrání Během výstavby –přirozené –nucené foukací sací kombinované Během užívání podzemního díla –provozní přirozené.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
REVOZ - Registr vozidel - Ing. Rudolf Mrzena, SŽDC, s.o.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV
Dopravní kurz Vlakové cesty
Změny v objednávání mezinárodních tras
Prohlášení o dráze Jiří Černý 11. setkání s dopravci, Praha,
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Princip zabezpečení vlakové dopravy
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Staveniště a zařízení staveniště
PNE : vydání Důvody proč vznikla PNE a trochu historie
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Vážení vozidel za jízdy WIM
Transkript prezentace:

Tabulky traťových poměrů Odbor základního řízení provozu Oddělení technické Tabulky traťových poměrů Změny v tabulkách po zavedení elektronické správy dat TTP Ing. Lukáš Fiala Mail: fialal@szdc.cz Tel.: 972 226 546 11. Setkání s dopravci, Praha 6.12.2016

Obsah Připravované změny v systému správy údajů TTP Stávající stav tabulek Navrhovaný stav tabulek Souhrnná tabulka Grafické a obsahové úpravy stávajících tabulek

1. Připravované změny v systému správy údajů TTP Probíhá příprava jednotného informačního systému pro správu dat TTP (Kango TTP) větší využitelnost údajů z TTP dalších provozních systémech (např. ETD) možnost automatizované kontroly formální správnosti údajů jednotná forma i vzhled výstupů Byla provedena revize obsahu údajů TTP ve vztahu k aktuálním požadavkům evropské i národní legislativy probíhá novelizace Směrnice SŽDC č.83 – Tvorba a používání TTP Úprava grafického vzhledu tabulek redukce rozsahu pro potřeby strojvedoucích zlepšení čitelnosti úpravou fontu a zavedením grafických symbolů

2. Stávající stav tabulek 1. Umístění určených zařízení a stavebně technické parametry dráhy 2. Povolená postrková služba, PMD za vlakem zakázán 3a. Ustanovení místního významu 3b. Ohlašovacího pracoviště – kontaktní čísla 4. ETCS 5. Místa na širé trati a ve stanicích, kde není dodržen volný postranní prostor průjezdného … 6a. Traťové poměry rozhodující o traťové rychlosti 6b. Traťové poměry rozhodující o traťové rychlosti (s nedostatky převýšení 100 mm, 130 mm, 270 mm) 6c. Tabulka traťových rychlostí na infrastruktuře DB 7. Seznam přejezdů, způsob jejich zabezpečení, umístění přejezdníků, … 8a. Umístění zařízení a návěstí pro elektrický provoz 8b. Pokyny pro ústřední zásobování vozů elektrickou energií z hnacího vozidla … 10. Přehled železničních tunelů se zvýšeným nebo vysokým požárním nebezpečím a tunelů… 11. Jednotky a hnací vozidla s trvalým provozním omezením 12. Dovolené zatížení tratě (části tratě) svislými účinky – související traťové třídy zatížení s … 13. Podmínky přechodnosti nehodových jeřábových jednotek Návrh TTP

Souhrnná tabulka 3. Navrhovaný stav tabulek Návrh TTP Umístění určených zařízení a stavebně technické parametry dráhy 6a. Traťové poměry rozhodující o traťové rychlosti 6b. Traťové poměry rozhodující o traťové rychlosti 7. Seznam přejezdů, způsob jejich zabezpečení, umístění přejezdníků, … 8a. Umístění zařízení a návěstí pro elektrický provoz 2. Povolená postrková služba, PMD za vlakem zakázán 3a. Ustanovení místního významu 3b. Ohlašovací pracoviště – kontaktní čísla 4. ETCS Místa na širé trati a ve stanicích, kde není dodržen volný postranní prostor průjezdného … 8b. Pokyny pro ústřední zásobování vozů elektrickou energií a pro provoz centrálního el. … 10. Přehled železničních tunelů se zvýšeným nebo vysokým požárním nebezpečím a tunelů… 11. Jednotky a hnací vozidla s trvalým provozním omezením 12. Dovolené zatížení tratě (části tratě) svislými účinky – související traťové třídy zatížení s … 13. Podmínky přechodnosti nehodových jeřábových jednotek Souhrnná tabulka Návrh TTP

4. Souhrnná tabulka 5a – správná kolej Každý směr samostatně (vždy se čte shora dolů) Každá traťová kolej vlastní rychlostníky Podle osazených rychlostníků varianty: N dolní + R 3 + R N horní + R N horní s pruhy +R NS + R Návrh TTP

4. Souhrnná tabulka Značky a symboly shodné se základními tabulkami 1, 6a/b, 7, 8a TZZ/VZ: traťové zabezpečovací zařízení jedno/obousměrnost přenos kódu VZ v jednom nebo obou směrech Návrh TTP

4. Souhrnná tabulka Značky a symboly shodné se základními tabulkami 1, 6a/b, 7, 8a SZZ/PZZ: DOZ, dopravny D3, RB Dopravny se sídlem dispečera (DOZ, D3, RB) Dopravna se skupinovými návěstidly Dopravna s vloženými návěstidly Druh zabezpečení přejezdu Návrh TTP

4. Souhrnná tabulka Návrh TTP Způsob zápisu Význam údajů 100 Rychlostník druhu podle označení v tabulce umístěn 50 L Rychlostník druhu podle označení v tabulce, doplněný o symbol lokomotivy, umístěn (50) Rychlostník druhu podle označení v tabulce není umístěn. Pro vozidla jedoucí podle rychlostníků dané tabulky platí rychlost vyjádřená jiným rychlostníkem podle předpisu SŽDC D1 (50 L) Rychlostník druhu podle označení v tabulce není umístěn. Pro vozidla jedoucí podle rychlostníků daného sloupce platí rychlost vyjádřená jiným rychlostníkem doplněným o symbol lokomotivy R 80 Umístěn rychlostník R Návrh TTP

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 1 Obousměrné TZZ = možná jízda proti správnému směru Směrová orientace návěstidel a zařízení Zkratky návěstí nahrazeny slovním názvy Doplněno označovaní úseků s přenosem kódu VZ

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 2 Rozdělení údajů podle směru Revidována metodika stanovování postrků

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 3a Větší písmo Povinné nadpisy Nepovinná poznámka pod textem Automatické řazení ustanovení

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 3b Řazení podle úseků působnosti

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 4 Vydávána zatím jen pro zkušební účely Návěsti ETCS Přihlašovací údaje do sítě GSM-R (pro ETCS) Přihlašovací údaje RBC ETCS

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 6a + 6b Hlavičky Doplněna největší délka vlaku

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 6a Zrušen sloupec < 40 km.h-1 Zaveden samostatný sloupec pro rychlostníky R Zavedeno označování rychlostníku s lokomotivou Sloupce seřazeny podle četnosti výskytu rychlostníků Způsob zápisu Význam údajů 100 Rychlostník druhu podle označení sloupce umístěn 50 L Rychlostník druhu podle označení sloupce, doplněný o symbol lokomotivy, umístěn (50) Rychlostník druhu podle označení sloupce není umístěn. Pro vozidla jedoucí podle rychlostníků daného sloupce platí rychlost vyjádřená jiným rychlostníkem podle předpisu SŽDC D1 (50 L) Rychlostník druhu podle označení sloupce není umístěn. Pro vozidla jedoucí podle rychlostníků daného sloupce platí rychlost vyjádřená jiným rychlostníkem doplněným o symbol lokomotivy R 80 Umístěn rychlostník R

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 6b Stejné úpravy jako v tabulce 6a

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 7 Rozložení údajů původního sloupce 1 do více sloupců Sjednocení sloupců kilometrických údajů přejezdů , přejezdníků a drhlíků

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 8a Rozložení údajů původního sloupce 2 Nahrazení zkratek návěstí symboly

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 8b Působnost tabulek rozšířena na všechny tratě SŽDC Nahrazení zkratek návěstí symboly

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 10 Rozděleny kilometrické polohy začátku a konce tunelu

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 11 Omezení ve vztahu k infrastruktuře vymezeno kilometricky s možností slovního upřesnění od - do

5. Grafické a obsahové úpravy Tabulka 12

Děkuji za pozornost