DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Je Mgr. Zdena Hanušová Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu World of Art quiz Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_14_CANADA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_3_FIG_01_HEALTH.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_17_HOLIDAYS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Star Wars trivia quiz.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_20_Počasí
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Angličtina: Horatio Nelson
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_GHERKIN_03 Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – London: Its Sights Ročník 4. ročník Datum tvorby 1. 8. 2013 Anotace Téma Londýn – místa přitažlivá pro turisty – interaktivní prezentace hlavního města Velké Británie a jeho pamětihodností spojená s nadstandardním procvičením lexikálních dovedností a porozumění textu, jakož i ujasněním základních geografických a historických souvislostí - pro práci ve dvojicích i skupinách, s prostorem pro brainstorming. Metodický pokyn Prezentace je určena jako východisko i obohacení výkladu a práce s textem, podpora samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

Environment-friendly London and Its Sights

Task 1: Read the description below and Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. Another famous skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is generally known as the Gherkin, referring (1) ……. its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is (2) ……. real address. Since its completion in December 2003, the building has (3) ……. a number of prestigious awards for architecture and has become (4) ……. iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would typically consume.

Solution to Task 1 Another famous skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is generally known as the Gherkin, referring (1) to its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is (2) its real address. Since its completion in December 2003, the building has (3) won a number of prestigious awards for architecture and has become (4) an iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would typically consume.

Task 2: Read the description below and Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted words. Another famous skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is generally known as the Gherkin, referring to its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is its real address. Since its completion in December 2003, the building has won a number of prestigious awards for architecture and has become an iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would typically consume.

Solution to Task 2 Another renowned skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is commonly known as the Gherkin, referring to its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is its real address. Since its completion in December 2003, the building has won a number of prestigious prizes for architecture and has become an iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would usually consume.

Task 3: Read the description below and – give the article a heading. ……. ……. ……. Another famous skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is generally known as the Gherkin, referring to its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is its real address. Since its completion in December 2003, the building has won a number of prestigious awards for architecture and has become an iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would typically consume.

Solution to Task 3 The Gherkin Another famous skyscraper of London (41 floors and 180 metres, or 591 ft), designed by Norman Foster, is situated right in the heart of the city´s financial centre and is generally known as the Gherkin, referring to its unusual layout and appearance. Its official name is 30 St Mary Axe, though, as this is its real address. Since its completion in December 2003, the building has won a number of prestigious awards for architecture and has become an iconic symbol of London. The building uses energy-saving methods which allow to use half the power that a similar tower would typically consume.

The Gherkin Foto autorky

Why is it environment-friendly? Who is its designer? Do you mind extra work? Why don´t you answer more questions about this sight? Why is it environment-friendly? Who is its designer? Which other places of interest can be found nearby? Who designed it? Which part of London is it situated in?

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4 Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedeného lexikálního cvičení – doplňování vhodných výrazů – a cvičení čtení s porozuměním nabízí rozšíření povědomí o geografických a historických souvislostech etap rozvoje této světové metropole i o různých aspektech kultury, umění, literatury a politického života tohoto kosmopolitního centra. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Závěrečná sada otázek umožňuje ověřit u žáků jejich míru vnímání i schopnost vyvozovat souvislosti z nápovědy. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: HUMPHREYS, Rob. London. London: Rough Guides Ltd, 2013, ISBN 978-1-84836-274-1. Obrázek na straně 9: Foto autorky