Odpovědi na otázky ze semináře pro žadatele

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Praxe pro manažery Centrum sportovních aktivit VUT.
Filmová, audiovizuální a mediální výchova Výběrové dotační řízení Odboru médií a audiovize Ministerstva kultury.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Spolupráce podniků s vysokými školami. Kolaboratorní výzkum Účinná spolupráce Smlouva o využití podpory Smluvní výzkum Úvod ČVUT – odbor rozvoje2.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování expertních kapacit – transfer technologií Ing. Irena Havlová Praha, 15. února 2016.
Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/17 Osmileté studium.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
16.1 Dokument v digitální podobě
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Rozvoj kapacit pro výzkum a vývoj Praha, 23. listopadu 2016.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Komplexní systém hodnocení
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
KNIHOVNA KTF UK Magdalena Hornová.
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Podpůrná opatření prvního stupně
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Gymnasium Jižní Město Praha
Interní grantová soutěž 2018 (IGS 2018)
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Výzkum v malých a středních firmách
Realizace Vnitřních grantů 2015
Základní informace o programu
IGA FŽP 2018 rekapitulace Zadávací dokumentace grantové soutěže
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Česká padelová tour 2018 seriál oficiálních soutěžních turnajů vrcholící Mistrovstvím České republiky v padelu vyhlašuje:
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
PŘEDZKOUŠKOVÁ PREZENTACE
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Interní grantová soutěž 2019 (IGS 2019)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Život bez střeva , Praha.
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Transkript prezentace:

Odpovědi na otázky ze semináře pro žadatele Komise IGA PEF ČZU v Praze

Obsah Dokumentace přijetí článku do recenzního řízení časopisu Problematická shoda výzkumu se zaměřením PEF Řešitel dvouletého projektu IGA z r. 2013 - účast v soutěži IGA 2014 Složení řešitelského kolektivu – nestandardní případy Výpočet bodové hodnoty publikačního plánu Seminář pro řešitele (realizátory) projektu

Co znamená „mít článek přijatý do recenzního řízení časopisu“ jako kritérium úspěšného řešení projektu? Článek musí být během doby řešení projektu napsán a odeslán do recenzního řízení časopisu. Navíc nesmí být článek zamítnut editorem časopisu bez recenze (tzv. „fast rejection“). Prokáže se to snadno, prakticky každý kvalitní časopis administruje recenzní řízení prostřednictvím nějakého editorial manageru, ze kterého lze získat aktuální status článku. V době odevzdání závěrečné zprávy článek musí mít alespoň status „Under review“ (nebo ekvivalent, různé systémy to pojmenovávají různě), viz obrázek : Komise výstup definitivně uzná v okamžiku přijetí článku k publikaci, jakmile ji o tom budou řešitelé informovat. Řešitelé jsou povinni poskytnout komisi informace o aktuálním stavu recenzního řízení, pokud si je komise po ukončení realizace projektu vyžádá.

Chci dělat výzkum v oblasti dermatologie, počítám s využitím statistických metod. Je takový projekt v souladu s výzkumným zaměřením PEF? Lze ho vůbec podat? Formálně nic nebrání takový projekt podat. Shoda s výzkumným zaměřením PEF je hodnotící, nikoliv eliminační kritérium, pokud hodnocení ve všech ostatních kritériích bude maximální, projekt dostane 95 bodů a pravděpodobně bude podpořen. Takto obecně (bez konkrétnějších informací) lze jen spekulovat, ale pravděpodobně projekt zbylých 95 bodů nedostane, protože: těžko je na PEF vypsána disertační práce na výzkum v oblasti dermatologie, tj. projekt nejspíš nebude podporovat kvalifikační práci řešitele; v týmu nebude nikdo, kdo by byl expertem v oblasti dermatologie (nelze přizvat externistu), tj. srážky budou v oblasti rolí členů týmu a asi i předchozích publikací; atd. Lze doporučit jinou grantovou soutěž, buď CIGA, pokud je třeba na FAPPZ pracoviště, které by se tímto zabývalo, nebo GA ČR, pokud je plánována spolupráce různých institucí.

Jsem hlavním řešitelem dvouletého projektu IGA z roku 2013, tj Jsem hlavním řešitelem dvouletého projektu IGA z roku 2013, tj. letos dobíhá druhý rok řešení. Mohu si podat další projekt jako hlavní řešitel? Ano, můžete, účast v projektech z minulosti vás nijak nelimituje v soutěži roku 2014, tedy pokud vám nebyla uložena sankce zákazu účasti v soutěži IGA 2014 z důvodu nesplnění minulých projektů. Jen zvažte, zda na řešení dalších projektů máte dostatečnou kapacitu a zda dokážete v daném čase vytvořit všechny plánované výstupy všech projektů s tím, že dedikace publikací k více projektům IGA jsou zakázány.

Jak zjistím, zda je zamýšlené složení řešitelského kolektivu v souladu podmínkami výzvy a pravidel IGA? Situaci včas konzultujte s členem komise IGA z vaší katedry, případně s předsedou komise IGA. Různých nestandardních situací opravdu může nastat celá řada, vždy je třeba individuální posouzení.

Grantová komise vyžaduje uvést odhad bodové hodnoty publikačního plánu Grantová komise vyžaduje uvést odhad bodové hodnoty publikačního plánu. Jak postupovat v případě, že je v metodice RV uveden pro danou kategorii relativně široký interval bodů, které publikace může získat? Kde najdu metodiku? Pro potřeby výpočtu použijte metodiku, která je k dispozici na stránkách Rady pro výzkum, vývoj a inovace: http://www.vyzkum.cz/FrontClanek.aspx?idsekce=685899 Pro výpočty použijte tabulku 1.2, ta je platná pro rok 2014 a další roky. Najdete ji na str. 30 (je součástí Přílohy 1) . Pokud jsou u některé kategorie uvedeny intervaly (např. Jsc  <10; 305>), použijte dolní mez intervalu.

V případě, že náš projekt bude podpořen, bychom uvítali podobný seminář k problematice realizace projektu, finančního řízení, apod. Plánuje se taková akce? Ano, pro úspěšné žadatele komise IGA zorganizuje seminář, který se bude věnovat výše uvedeným aspektům řešení projektu. Seminář se uskuteční v první polovině dubna, úspěšní žadatelé na něj budou pozváni e-mailem.