Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4028

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Edukace a rozvoj osob s mentálním postižením
Advertisements

„Dílna techniky ve světě dětí“ MŠ U Sýpky a odloučená pracoviště MŠ Jerlochovice a MŠ Děrné.
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
FORMY EDUKACE Beharková Natália. Forma studia: bakalářské kombinované 4. semestr.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu Přednáška č. 4 AR 2014/2015.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Vzdělávání žáků s autismem ve Speciální ZŠ Chrudim Mgr. Jarmila Mazánková.
Úsek prevence Odbor speciálního vzdělávání, prevence a institucionální výchovy.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Studium k výkonu specializovaných činností: Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
Porada ředitelů krajských škol a školských zařízení Kořenov, 26. září 2013.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Seminář aliance Rodiče za inkluzi 8. února 2016 od 13:00 hod Mgr. Veronika Doležilová Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 378/84, Karlovy Vary –
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
Přestavení služeb pro děti a školy Semiramis z.ú. (Specializační studium pro ŠMP) Bc. Miroslav Zavadil, Mgr. Markéta Jírová Exnerová.
Neziskové organizace Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích + příprava.
Individuálně, ale společně a jinak
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
ZMĚNY V RVP ZV SOUVISEJÍCÍ S ODSTRANĚNÍM PŘÍLOHY 2 RVP ZV UPRAVUJÍCÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM MŠMT 21. října 2015.
Diplomový seminář 1. setkání.
Plánování ve školní tělesné výchově
PORADNA Centrum Mateřídouška, o. s. poskytuje
Didaktické metody Androdidaktika.
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4065
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Pedagogika II Lekce 2: Alternativní školství
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Pedagogika školního sportu
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
INKLUZIVNÍ PEDGOGIKA Ladislav Zilcher. INKLUZIVNÍ PEDGOGIKA Ladislav Zilcher.
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Středisko výchovné péče - ALFA
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
Dějepisné soutěže pro SŠ
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_METAFORA_A_METONYMIE Název materiálu:
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Předcházející pedagogická praxe a nadějná současnost
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Inkluzivní vzdělávání jako multiparadigmatický diskurs u odborné veřejnosti (Nitra, ) Ladislav Zilcher.
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Struktura pedagogiky.
Transkript prezentace:

Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4028 Ladislav Zilcher

Požadavky k zápočtu Povinné návštěvy v ZŠ praktické Neštěmice Studentská 297, 403 31, Ústí nad Labem Kontaktní osoba: Mgr. Radek Huťka Přihlášení návštěv https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TqbldyyKiNEKIEk-u08a4O477VrGURinr_GMyW9WpdI/edit?usp=sharing

Požadavky k zápočtu Počet setkání – bude upřesněn na prvním semináři Výstup: Popis instituce, popis třídy, průběh hodiny Výstup: Seznam 3 konkrétních konfliktních situací, kterých jste byli přítomni či řešili + k nim alternativní scénář řešení.

Požadavky k zápočtu Reflexe hodin při kontaktní výuce Závěrečný test z poznatků, více v průběhu seminářů.

Témata 1. Úvod do problematiky, historie speciálního školství 2. specifika žáků s mentálním postižením 3. specifika žáků s kombinovaným postižením 4. specifika žáků s PAS 5. Základní škola praktická, vymezení, zvláštnosti, legislativa 6. Základní škola praktická, RVP, individuální vzdělávací plán, soudobé trendy 7. Základní škola praktická, žáci s poruchami chování ve škole, odlišnost motivace 8. Základní škola speciální, vymezení, stratifikace, zvláštnosti 9. Základní škola speciální, variabilita žáků, RVP, edukační principy 10. Základní škola speciální, edukace jedinců PAS, rehabilitace, terapie 11. Základní škola speciální, restriktivní přístupy při afektivních záchvatech, behaviorální terapie 12. Základní škola speciální, rehabilitační třídy, specifikace, RVP, edukační principy, terapie, rehabilitace 13. soudobý inkluzivní trend v edukační sféře, možnosti, bariéry, didaktické přístupy v rámci inkluze 14. didaktické přístupy v rámci inkluzivního typu edukace.