REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový informační systém Je to systém vytvořený za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací o trhu, které Je to systém vytvořený.
Advertisements

Současná pedagogická diagnostika a její metody Pro potřeby výchovných poradců zpracovala Dagmar Ženková.
Pracovní skupina řešení regionálních disparit Souhrnné informace: Doc. Ing. Jiří Patočka, CSc. náměstek ministra.
Informace k přijímacímu řízení obor Matematická studia.
Kdo jsem – živočichové Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):06/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
Otázky a odpovědi Sekce veřejných knihoven SKIP
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/17 Osmileté studium.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
ČAPÍ HNÍZDO. TÉMA PRŮZKUMU: ĆAPÍ HNÍZDO– BŘEZEN 2016 REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr ZADAVATEL: DENÍKY VLP TYP OTÁZEK: multiplechoice.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Postup aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Psychologie v obchodní činnosti firmy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Hodnocení sluchu hendikepovými testy.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
III. Kontingenční tabulky II Grafy Dotazník
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Analýza konkurenčního prostředí
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
Marketingový plán společnosti
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Marketingový informační systém
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.
KRAJSKÉ VOLBY OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY.
METODOLOGIE Donald Trump SANEP s.r.o. kvótní výběr multiplechoice
Rozpisy témat a odevzdávárny
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Z0027 GEOGRAFICKÁ ANALÝZA TRHU PRÁCE
Test z Metodologie – náměty k přípravě
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Hodnocení informačního střediska
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Z oboru zdravotnictví David Zahumenský.
Typy otázek: otevřené přímé uzavřené obecné specifikující spojovací
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Matematika s tajenkou a hádankou
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Transkript prezentace:

REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2

DOTAZNÍK - PRAVIDLA Vhodná volba otázek – obsažení podstatných problémů Vhodná volba otázek – srozumitelnost (minimum cizích slov) Vhodná volba otázek - jednoznačnost formulace (přesné vymezení pojmů, přesný čas místo obvykle, nemožnost dvojznačné odpovědi) Vhodná volba otázek - vyvarování se abstrakcí (odhadněte podíl) Vhodná volba otázek - vyhýbání se sugestivním otázkám (souhlasíte, že) Vhodná volba otázek - napojení na pozdější vyhodnocení Rozlišit postoje a data Vhodná volba pořadí otázek

DOTAZNÍK - PRAVIDLA Otevřené otázky (pretest – 25 respondentů, odpovědi jiné, nevím) x zavřené otázky (kategorie jiné) Ano x ne otázky Výběrové x výčtové otázky Stupnicové otázky – pořadí variant Sémantický výběr protikladů Filtrační otázky Kontrolní otázky Likertova technika sumovaných odhadů

ÚKOL č. 2 Vytvořte návrh dotazníku, jehož cílem je identifikovat hlavní problémy rozvoje Zlínského kraje z pohledu obyvatel kraje s cílem získat náměty pro další činnost pracovníků Zlínského kraje Formulujte hypotézy výzkumu Odevzdání v tištěné nebo elektronické podobě nejpozději týden před zkouškou