Co jsme si odnesli z Evropy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od vigvamů k mrakodrapům.
Advertisements

TENERIFE.
Program Leonardo da Vinci- projekt mobility
Španělsko Referát 5.B.
Stát na stejnojmenných ostrovech rozprostírajících se v Indickém oceánu mezi rovníkem a 10. rovnoběžkou asi 1600 km od Afriky. Originální název: Republic.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Maďarsko Prezentace.
AMERIKA.
CANARIAS VARIADA 7 EN 1 Kanárské ostrovy jsou autonomní společenství Španělska a souostroví sedmi hlavních ostrovů a několika dalších menších ostrůvků.
Velká Británie Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Španělsko Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
Školní atlas světa ☺ fyzické a obecně zeměpisné mapy
Magdalena Martinásková
Program Leonardo da Vinci – projekt mobility
KUBA.
Portugalsko Info a obrázky.
Evropa – poloha, povrch 5. ročník
Portugalsko Pod tímto pojmem si většina návštěvníků představí prosluněné Algarve, za rekreačními středisky se však skrývá nepoznaná země nepřeberných možností.
obrázek je licencován za podmínek public domain
Oblast: Jižní Evropa Španělsko
Pobřeží Afriky Obepluj Afriku prstem po mapě. Je to vůbec po moři možné? Bylo tomu tak vždy? Kterými oceány, moři, zálivy se plavíte? Vyplň slepou mapu.
SLOVENSKO U: s. 58 – 61 Chalupa, P.: Světový oceán. Evropa. Práce, Praha ISBN
Zeměpisná síť III. Jan Dušek.
Peru a Ekvádor.
Téma hodiny: Ekvádor – základní údaje, přírodní a socioekonomické poměry Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník Anotace: Seznámení se s jihoamerickým.
ISLAND.
Peter Gabaĺ – 5.A.
Madeira Eliška Nováková.
Gran Canaria Kanárské ostrovy
Španělsko hymna.
Stát na stejnojmenných ostrovech rozprostírajících se v Indickém oceánu mezi rovníkem a 10. rovnoběžkou asi 1600 km od Afriky. Originální název: Republic.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Evropa – Jižní Evropa Španělsko Andorra. Španělsko – obecně Rozloha: km 2  velká evropská země Obyvatelstvo: 41,2 mil. (2002)  lidnatá země.
Dominikánská republika
COMENIUS – Partnerství škol Sociální učení ve škole a svět práce v Evropě 2009 – 2011 Pracovní setkání žáků a učitelů ve dnech 8. – v I.E.S.
Španělsko (Jižní Evropa) Autor: Mgr. Marian Solčanský Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , leden.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_345.
Seminární práce ze zeměpisu Téma: Kanárské Ostrovy Grosová Monika, G1.
AMERIKA Ekvádor, Peru, Chile. Ekvádor krajina je velmi různorodá – dá se rozdělit do 3 částí, které se od sebe liší klimatem, biotypem, zvyky,… 1.Pobřežní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Evropa-Poloha a členitost Evropy Název sady: Zeměpis 7. ročník.
ŠPANĚLSKO. něco o Španělsku ● Rozloha: km² ● Hlavní město: Madrid ● Počet obyvatel: mil ● Úřední jazyk: španělština, katalánština ●
KANÁRSKÉ OSTROVY. Kanárské ostrovy jsou autonomním společenstvím Španělska a souostroví sedmi hlavních ostrovů a několika dalších menších ostrůvků sopečného.
Š PANĚLSK O Vypracoval Tomáš Ptáčník. Š PANĚLSKO Španělské Království km² Katolické náboženství.
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK AUTOR:Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_ŠPANĚLSKO ROČNÍK: 8. ročník ZŠ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda VZDĚLÁVACÍ.
Šablona. Anotace: výkladová prezentace věnující se Kubě jako státu Autor: Mgr.Hana Hilscherová Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: lokalizuje na mapě stát.
1. AMERIKA POLOHA, ROZLOHA, ČLENITOST VY_32_INOVACE_12_Z5 ZŠ a MŠ HEJNICE 2011 Martina Holoušová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Svatoňová Pavlína Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_52_INOVACE_1B_05_KANADA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Co jsme si odnesli z Evropy Tenerife
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Španělsko “Co jsme si odnesli z Evropy“
Šablona VY_52_INOVACE_Z
AFRIKA RZS, AS , ADS KRAJNÍ BODY :
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Mikronésie.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Seychely Stát na stejnojmenných ostrovech rozprostírajících se v Indickém oceánu mezi rovníkem a 10. rovnoběžkou asi 1600 km od Afriky. Originální název:
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
Řecko Anet a Šárka 5. A.
CANARIAS VARIADA 7 EN 1.
Co jsme si odnesli z Evropy Finská republika – město Tampere 4. 9
Co jsme si odnesli z Evropy ?
Co jsme si odnesli z Evropy
Melanésie
Vypracovala: Veronika Zedníčková, CR3
Co jsme si odnesli z Evropy IRSKO – DUBLIN –
CO JSME SI ODNESLI Z EVROPY
Transkript prezentace:

Co jsme si odnesli z Evropy Pavla Jurková Cukrář II.

Kanárské ostrovy Souostroví 7 hl. ostrovů Sopečný původ Geografická oblast Makaronézie Název podle latinského slova „canis“ = pes podle legendy byly tyto ostrovy hlídány velkými psy

Kanárské ostrovy Autonomní společenství Španělska Člení se na 2 provincie Las Palmas Santa Cruz de Tenerife znak vlajka

Zeměpisné informace Leží v Atlantském oceánu Členitá, rozmanitá krajina 4 Národní parky Nejvyšší bod: Pico de Teide (3 718 m n. m.)

Tenerife Největší a nejlidnatější z Kanárských o. Hl. město Santa Cruz de Tenerife Pico de Teide (nejvyšší hora Šp.) Rozloha cca 2 000 m2 Hornatý ostrov Sever vlhký Jih horký Žijí zde endemity

Pracoviště - Hotel Riu Garoe**** Kontaktní osoba Sebastian Marantes Adresa Calle Dr. Celestino Gonzàles Padrón 3 384 00 Puerto de la Cruz Santa Cruz de Tenerife Španělsko Tel.: +34 922 38 29 88

Náplň práce Hotelová kuchyně Příprava surovin pro další zpracování Porcování, krájení potravin

Manipulace s elektrospotřebiči Pomocná síla kuchařů Prezentace pokrmů Tvorba kanapek Příprava salátů

Příprava ryb, mořských plodů Tvorba dezertů

Obsluha bufetových stolů

Se zaměstnanci hotelové kuchyně

Co jsem získala? Zdokonalení jazykových schopností Poznání místních specialit Nové receptury a techniky Bohaté zkušenosti v oblasti gastronomie

Stáž byla uskutečněna za podpory programu ERASMUS plus