Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-1 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 1 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova Souvětí, sloveso, stupňování, příslovce, autor Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 3.4. - 15.4.2012 Celková velikost 348kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

Český jazyk a literatura Test - opakování

Z daných vět vytvoř souvětí s vedlejší větou příčinnou Pršelo. Nešel jsem nikam a) Pršelo, a proto jsem nešel nikam. b) Nešel jsem nikam, neboť pršelo. c) Nešel jsem nikam, protože pršelo. d) Pršelo, a tak jsem nikam nešel.

2. Označ chybný zápis stupňování: a) velký, větší, největší b) tenký, tenší, nejtenší c) tichý, tišší, nejtišší d)lehký, lehčí, nejlehčí

3. Vysvětli přísloví: Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. a) Jak se chováš ty, tak se chová tvé okolí. b) Kdo se neptá, nic se nedoví. c) Kdo připravuje úklady, ten na ně doplatí.

4. Co je to ,amfiteátr‘ a) náhlé zakončení řeckého dramatu b) název divadelní hry c) odborný termín pro vyhraněný typ divadla d) označení místa, kde se hrálo divadlo

5. Autorem knihy ‚Bylo nás pět‘ je: a) M. Twain b) K. Poláček c) V. Čtvrtek d) E. Bass

6. Slavný román z doby renesanční proslavil ušlechtilý rytíř Don Quijote, který se vrhá do boje s větrnými mlýny, bojuje za dobro a lásku. Jak se jmenuje autor tohoto románu? Michael do Ruyter Jan Amos Komenský Miguel de Cervantes William Shakespeare

7. Ve větě ‚ Rozsudek byl vynesen velmi brzo.‘ je sloveso v rodě: a) nedokonavém b) mužském c) trpném d) činném

8. V Povídkách malostranských od J. Nerudy najdeme postavu: a) Pana Rybáře b) Eržiky c) Doktora Galéna d) Viktorky

9. Ve větě ‚Hosté z Prahy nás vřele uvítali.‘ je z Prahy: a) předmětem b) příslovečným určením místa c) podmětem d) přívlastkem

10. Jak se jmenuje rozsáhlá satirická skladba Karla Havlíčka Borovského? a) Král Midas b) Král Vávra c) Král Lávra d) Spravedlivý Král

11. Správný název povídky Jana Nerudy ze souboru Povídky malostranské zní: a) Vodník b) Pan Rybář c) Hastrman d) Starý žebrák

12. Který film byl natočen podle literární předlohy Bohumila Hrabala? a) Kolja b) Postřižiny c) Obecná škola d) Pelíšky

Tabulka po odpovědi 1 a b c d 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12