NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika - Numerace v číselném oboru.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_13.
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1.ročník – Matematika a její aplikace - Matematika -Numerace v číselném oboru.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_16 _Obsah obdélníku, obsah čtverce
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2880 ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT NÁZEV A ČÍSLO MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_08_S03-M-2 VYTVOŘENO: Leden 2012 AUTOR: Anna Matějovicová VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: SADA: Matematika pro 2. ročník NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Zaokrouhlování čísel do 100

ANOTACE: Materiál slouží k pochopení zaokrouhlování čísel na desítky, k orientaci čísel na číselné ose. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žák se umí orientovat a ukazovat čísla na číselné ose, zvládá zaokrouhlování čísel na desítky. ROČNÍK: 2. DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace pro interaktivní tabuli STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň POMŮCKY: Učebnice – číselná osa CÍL – INOVACE: Podporuje aktivní zopakování – procvičování - výklad učiva s využitím interaktivní tabule. METODICKÉ POKYNY: Žáci pracují s číselnou osou do 20, seznamují se se symbolem a s výkladem zaokrouhlování. Doplňují tabulku čísel, počítají příklady a výsledky zaokrouhlují na desítky. Řeší jednoduchou slovní úlohu. V materiálu jsou využity animace.

Zaokrouhlování čísel do 100 Matematika 2 Zaokrouhlování čísel do 100

| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Zaokrouhlování čísel do 100. PAMATUJ ! Podtrhni si číslici na místě desítek. Podívej se na číslici na místě jednotek a rozhodni se: číslice 0 , 1 , 2 , 3 , 4 …. desítky zůstávají ZAOKROUHLOVÁNÍ DOLU číslice 5 , 6 , 7 , 8 , 9 …. desítky se o 1 zvětší ZAOKROUHLOVÁNÍ NAHORU 1 4 11 10 12 15 2 18 3 9 7 5

a 24 49 31 70 99 34 75 26 17 zaokrouhli . 24 = Vypočítej příklady a zaokrouhli je na desítky. 68 + 7 = ___ + 5 = ___ + 14 = ___ + 2 = ___ 9 + 7 = ___ - 7 = ___ - 5 = ___ - 6 = ___ - 3 = ___ 8 - 7 = ___ 17 31 54 82 40 85 Zaokrouhli. 4

Kolik pohlednic má Jitka přibližně v každé krabičce? Jitka má pohlednice ve 4 krabičkách. V 1. krabičce má 17 pohlednic. Ve 2. krabičce má 25 pohlednic. Ve 3. krabičce má 41 pohlednic. Ve 4. krabičce má 9 pohlednic. Kolik pohlednic má Jitka přibližně v každé krabičce? POHLEDNICE 1. krabička ____ ____ POHLEDNICE 2. krabička ____ 3. krabička ____ 4. krabička ____ ____ POHLEDNICE ____ POHLEDNICE ____ Kolik má Jitka přibližně všech pohlednic? ___________________________________________________________

V prezentaci byly použity vlastní materiály.