NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Procvičení a upevnění učiva
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Digitální učební materiál
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 20
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Násobení racionálních čísel
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Násobení a dělení číslem 5
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_15_Člověk Téma: Člověk
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
20.1 Malá násobilka - násobení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2880 ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT NÁZEV A ČÍSLO MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_15_S03-M-2 VYTVOŘENO: Březen 2012 AUTOR: Anna Matějovicová VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: SADA: Matematika pro 2. ročník NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Násobení číslem 2

ANOTACE: Materiál slouží k pochopení spojů násobilky čísla 2. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žák umí řadu násobků čísla 2, zná spoje násobilky čísla 2, řeší slovní úlohy na násobení. ROČNÍK: 2. DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace pro interaktivní tabuli STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň POMŮCKY: Učebnice - obrázky CÍL – INOVACE: Podporuje aktivní zopakování – procvičování - výklad učiva s využitím interaktivní tabule METODICKÉ POKYNY: Žáci vyhledávají násobky čísla 2 na číselné ose, vyznačují a spojují násobky 2. Řeší příklady násobení 2, zaměňují činitele a umí řešit jednoduché slovní úlohy. Doplňují součiny do tabulek násobení. V materiálu jsou využity animace.

Matematika 2 Násobení číslem 2

l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l POZOR! NÁSOBENÍ = SČÍTÁNÍ stejných sčítanců. 2 + 2 + 2 + 2 = kolikrát sčítáme číslo 2 ? ……. ____ x 2 = ____ činitel činitel součin l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 1 3 5 7 9 11 13 15 17 19 Zapiš vyznačená čísla. Co o nich můžeš říct? _________________________________________________________________________ Zvětšují se o 2, říkáme jim násobky čísla 2. Zakroužkuj násobky čísla 2. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Doplň výsledky násobilky 2. Nauč se je zpaměti. 2 x 0 = 2 x 6 = 2 x 1 = 2 x 7 = 2 x 2 = 2 x 8 = 2 x 3 = 2 x 9 = 2 x 4 = 2 x 10 = 2 x 5 = 0 x 2 = 6 x 2 = 1 x 2 = 7 x 2 = 2 x 2 = 8 x 2 = 3 x 2 = 9 x 2 = 4 x 2 = 10 x 2 = 5 x 2 = Zaměníme - li činitele, součin se nezmění. PAMATUJ !!

Spoj násobky čísla 2. 18 10 4 12 20 8 2 16 14 6 SOUTĚŽ Vypočítej. dívky chlapci 2 x 5 = ___ 6 x 2 = ___ 10 x 2 = ___ 2 x 1 = ___ 8 x 2 = ___ 2 x 4 = ___ 3 x 2 = ___ 7 x 2 = ___ 2 x 0 = ___ 2 x 2 = ___ 9 x 2 = ___ 10 12 20 2 16 8 6 14 4 18 a b axb 2 4 1 8 5 9 7 a b axb 6 2 10 1 4 9 8 2 16 10 18 14 12 4 20 2 8 18 Můžeš si zahrát dvě kola. Vyměň si tabulky.

Počítej i do školního sešitu. V kurníku se za jeden den vylíhnou 2 kuřátka. Ta se líhla 3 dny. Kolik kuřátek se vylíhlo? __________________________ __________________________________________________ _________________________________________________________________________ V háji poletovaly páry zamilovaných ptáčků. Za čas se ve větvích objevilo 6 hnízd. Kolik ptáčků teď poletuje v háji? __________________________ __________________________________________________ ________________________________________________________________________ Pro ŠIKULKY. Sestav z trojice čísel dva příklady na násobení. 6, 2, 3 2 , 16, 8 2, 10, 20 10, 5, 2 _____________ _____________ _____________ _____________

V prezentaci byly použity vlastní materiály.