Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ názevVY_32_INOVACE_03_NJ_WOHNEN témaWohnen číslo projektuCZ.1.07/ /

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Wohnung und Wohnmöglichkeiten
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Vztahy v rodině - Jaroslava Bajgarová - ZŠ Hněvotín Metodické pokyny pro učitele Předmět: rodinná výchova Jazyk: NJ Jazyková úroveň: A1 Rok: 2010.
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_460 Nj/6 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_43_NJ_VERBEN Téma VERBEN Číslo projektu.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_19.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_40_NJ_LÄNDERÜBUNGEN téma LÄNDER ÜBUNGEN.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
UNSERE WOHNUNG Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.8.13 Téma: Unsere Wohnung EU PENÍZE.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše Plášilová název VY_32_INOVACE_45_NJ_HOBBYS témaHOBBYS číslo projektu CZ.1.07/ /
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_06 Zu Hause II TEMA:My a svět kolem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_147_Wohnen - Elektrogeräte Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Dativ von Substantiven 3.pád podstatných jmen Proč se učit 3. pád ?  v německém jazyce se tvary členu mění s daným pádem 1.pád der (ein) die (eine)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 11 – Wohin gehen sie? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_14_NJ_MODALNISLOVESA téma Modální slovesa číslo.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Wohnen VY_32_INOVACE_02-36 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Liobochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_22_NJ_ZAHLWÖRTER1-10 Téma ZAHLWÖRTER.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_23_NJ_ZAHLWÖRTER11-20 Téma ZAHLWÖRTER.
Anotace: Prezentace je určena pro žáky 3. ročníku, slouží k výkladu slovní zásoby k tématu Meine Familie. Období: leden-květen 2012 Název školy: ZŠ Varnsdorf,
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_01_NJ_FARBEN témaFarben číslo projektuCZ.1.07/ /
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ59 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 6 - Wohnen Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_459 Nj/9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Kleidung název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Digitální učební materiál
WIEDERHOLUNG Název školy
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice
FAMILIENMITGLIEDER Název školy
ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola VY_32_INOVACE_02_NJ_BERUFE
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice
WOCHENTAGE Název školy
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola VY_32_INOVACE_03_NJ_WOHNEN
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Wohnen
GERMANISMEN Název školy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
ZŠ. J. E. PURKYNĚ a Základní umělecká škola VY_32_INOVACE_05_NJ_OBST
Transkript prezentace:

název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ názevVY_32_INOVACE_03_NJ_WOHNEN témaWohnen číslo projektuCZ.1.07/ /

Anotace a metodika Tato prezentace je určena 7. či 8. ročníku a se zaměřuje na slovní zásobu na téma Wohnen – bydlení. Může sloužit k samotnému výkladu nových slovíček nebo pouze k jejich opakování. Učitel žákům promítne nejprve obrázkový slovník (fotografie s popisky v německém jazyce), který má 2 části (2 strany, celkem 4 obrázky, 8 slovíček). Další slovní zásobu tvoří podstatná jména odvozená od sloves či podstatných jmen, která jsou uvedena, a žáci odhadují významy slovíček z nich vytvořených. Posledním typem slovíček jsou slova cizího původu (uvedena i s překladem do čj). Část procvičovací spočívá v doplnění tabulky (čj / nj) a závěrem je žákům dán ústní úkol – odpovídají na otázky k tématu Wohnen, učitel jejich práci sleduje a koriguje.

Naučte se nová slovíčka das Haus s Einfamilienhaus s Wohnzimmer

e Toilette s Bad / s Badezimmer e Küche e Küchenzeile

Odhadněte slovíčka odvozená od sloves či podstatných jmen arbeiten – s Arbeiteszimmer schlafen – s Schlafzimmer e Eltern – s Elternzimmer s Kind – s Kinderzimmer e Speise – e Speisekammer

Řešení s Arbeiteszimmer - pracovna s Schlafzimmer - ložnice s Elternzimmer – ložnice (rodičů) s Kinderzimmer – dětský pokoj e Speisekammer - spižírna

Další slovní zásoba e Terasse r Balkon e Garage r Garten terasa balkon garáž zahrada

Doplňte tabulku dům s Wohnzimmer záchod s Bad dětský pokoj s Schlafzimmer garáž e Speisekammer zahrada

Řešení dům Haus s Haus obývací pokoj s Wohnzimmer záchod e Toilette koupelnas Bad dětský pokoj s Kinderzimmer ložnices Schlafzimmer garáž e Garage spižírnae Speisekammer zahrada r Garten

Odpovězte na následující otázky Wo wohnst du? Hat deine Familie ein Haus oder wohnt sie in einer Wohnung? Wie viel Zimmer habt ihr? Welche Zimmer sind das?

Použité obrázky Ilustrace aplikace Microsoft PowerPoint

Shrnutí práce s materiálem, užití v hodině Žákům se s učebním materiálem pracovalo velmi snadno, nové slovní zásobě se naučili i díky vizualizaci a především jazykovému uspořádání slovíček do tematických celků rychle a zadané úkoly vyřešili bez problémů.