HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
Advertisements

HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Dana Zajíčková Název prezentace (DUMu)Nepravidelnosti a nedostatky ve stavbě věty Tematická oblast:Česky jazyk a literatura.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
ČASOVÝ HARMONOGRAM Montáž………………………………………………………………………………… – Oficiální zahájení + tisková konference……………………………… (Tisková.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Individuálně, ale společně a jinak
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Věcné autority v roce 2016
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
EVIDENCE DOCHÁZKY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Ing. Aneta Hornychová Vedoucí realizačního týmu
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
SAMOSTATNÁ PRÁCE Mgr. René Szotkowski
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Exkurz do historie a kultury Romů
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Seminář „Psychologie ve školní praxi“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
VY_32_INOVACE_ Regulace
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SLOH ‒ úvaha.
Informační a komunikační technologie Informatika
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Informační modelování staveb (BIM)
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Náplň kurzu 1. Hudba, její definice a typologie 2. Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music 3. Hudba v persuazivní komunikaci 4. Psychologické aspekty hudby 5. Sociální a komunikační aspekty hudby 6. Sémantické aspekty hudby 7. Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě 8. Využití hudby v dalších oblastech marketingové komunikace 9. Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety) 10. Hudba v pracovním procesu BAČUVČÍK, R. Hudba v reklamě GRAAKJAER, JANTZEN. Music in Advertising LUSENKSKY. Sounds Like Branding ZAGER. Writing Music for Television and Radio Commercials FRANĚK, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, ISBN BEK, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, ISBN POLEDŇÁK, I. Hudba jako problém estetiky. Praha: Karolinum, ISBN Doporučená literatura

Zápočet 1. Prezentace zajímavé ukázky využití hudby v MK -stručná analýza - v čem je to zajímavé, jak to působí (hudební prostředky, estetická stránka věci), čím to přispívá k efektivitě MK + jakákoliv další informace k tomu -podněty a otázky k diskuzi -výsledek je třeba odevzdat, nejlépe jako prezentaci, stačí ukázka (link) a stručný komentář (klidně formou odrážek) - e- mailem na adresu 2. Seminární práce na podobné téma v rozsahu cca 5 stran 3. Výzkum - Hudba v obchodním prostředí. Navštívíte 15 komerčních prostor (obchody i jiné, viz protokol), kde hraje hudba, a zpracujete záznam (online, k dispozici tištěný protokol) + samozřejmě docházka :-)))