Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ECVET v Programu celoživotního učení
Advertisements

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
Projekt Infogram aneb P.I.V.O. žije. Eva Svobodová, IVIG 2008, Česká zemědělská univerzita v Praze Praha,
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Evropský program Monika Mrňávková Silvie Pýchová Centrum Euroguidance NAEP.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Seminář pro výchovné poradce SŠ
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Krajské akční plánování
Polytechnické vzdělávání v praxi
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Kariérové poradenství a podnikavost
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR

CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU, 18.ledna Cíle projektu  Rozšířit a inovovat poradenské služby na MU.  Rozvíjet spolupráci se zaměstnavateli na MU.  Podporovat a rozvíjet opatření sloužící k prevenci studijní neúspěšnosti na MU.  Zhodnotit kvalitu poskytovaných poradenských služeb na MU a na základě výsledků plánovat aktivity a rozšířit portfolio nabízených služeb pro studenty na MU.  Rozvíjet vzájemnou spolupráci mezi pracovníky VŠ poradenských center.  Rozvíjet poradenské kompetence a dovednosti pracovníků poradny, zapojených studentů a stážistů na MU.

 Hlavní řešitel: Masarykova univerzita  Spoluřešitelé: České vysoké učení technické v Praze, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Mendelova univerzita v Brně, Slezská univerzita v Opavě, Univerzita Hradec Králové, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Univerzita Karlova v Praze, Univerzita Palackého v Olomouci, Univerzita Pardubice, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Veterinární a farmaceutická univerzita Brno, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vysoká škola polytechnická Jihlava, Vysoké učení technické v Brně, Západočeská univerzita v Plzni  Výše dotace na celý projekt: Kč CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU3 Požadavek MU1 738 Čerpáno MU1 738

Individuální kariérové a rozvojové konzultace, koučování pro studenty (60 konzultací)  individuální kariérové a rozvojové konzultace,  řešení problémů s budoucím uplatněním v praxi, lépe se orientovat sami v sobě, pracovat na svém osobnostním rozvoji, chtěli vylepšit svůj životopis, výběr studijního oboru, jak na vlastní studium.  Uskutečnilo se 140 konzultací životopisů,  54 hodin kariérového poradenství,  76 hodin koučování. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU4

Vzdělávací skupinové programy zaměřené na trénink a rozvoj dovedností: (3 kurzy x 2,5 hodin, 3 tréninky x 4 hodiny, 4 cykly, počet účastníků 600) Zaměřeny na  na rozvoj měkkých dovedností a kompetencí budoucích absolventů pro trh práce,  pro správnou prezentaci u výběrových řízení. Cílem kariérního vzdělávání a poradenství nejen v rámci tohoto výstupu, bylo vést studenty k učinění informovaného rozhodnutí o svém budoucím profesním směřování. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU5

Rozvojová konference JobAcademy, (380 účastníků), Veletrh pracovních příležitostí JobChallenge (30 zaměstnavatelů, 950 studentů) 3. ročník konference JobAcademy, 450 studentů,  hlavní program,  panel přednášek,  workshopy vedené partnerskými společnostmi, 9. ročník veletrhu práce JobChallenge  89 vystavovatelů,  přes návštěvníků z řad studentů brněnských VŠ,  doprovodný program a konzultace životopisů. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU6

Networkingové aktivity na propojování zaměstnavatelů a studentů (9 setkání) Uskutečnilo se 16 networkingových setkání,  cílem bylo propojení studentů se zajímavými a úspěšnými zaměstnavateli,  setkání měla podobu workshopů, na nichž se zaměstnavatelé věnovali především tématům týkajících se náborových procesů a moderních forem výběrových řízení: jak má vypadat správné CV a motivační dopis, jak vnímá personalista uchazeče, jak vypadá přijímací řízení a práce v konkrétní firmě. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU7

Recruitmentový portál JobCheckin, technická specifikace a koordinace vývoje  Kariérnímu centru a univerzitě vytváří efektivní nástroj pro komunikaci se zaměstnavateli i studenty a umožňuje získávat statistiky o uplatnitelnosti absolventů MU na trhu práce a o požadavcích zaměstnavatelů na studenty MU. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU8

Aktualizace webových stránek pro informování studentů a veřejnosti o aktivitách projektu  nové webové stránky jsou zaměřeny na dvě cílové skupiny: studenty MU a zaměstnavatele,  každý den je na novém webu propagováno deset nejnovějších pracovních pozic z Tržiště práce, které si zaměstnavatelé sami administrují v prostředí IS MU,  studenti se po registraci na nový web mohou přihlašovat na kurzy, workshopy a další aktivity pořádané KC MU, vypracovat si svůj kariérní plán nebo nahrát svá CV,  v kalendáři akcí najdou studenti novinky a informace o zajímavých akcích. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU9

Zapojení studentů univerzity, jako organizátorů aktivit, příprava a realizace programů (6 studentů)  spolupráce se šesti studentskými spolupracovníky KC, kteří zajišťovali organizaci hromadných akcí, konferencí, veletrhu, podíleli se na organizačním zajištění kurzů a skupinových programů,  dále byli zapojeni studenti do administrativních činností centra, organizace informačních happeningů, eventů, konferencí i veletrhu. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU10

Zapojení stážistů, jako organizátorů AC, AC nanečisto (počet účastníků 75, stážistů 43, počet realizací AC 8)  povinná praxe studentů je součástí moderního přístupu k rozvoji odborných kompetencí studentů. Stala se také součástí téměř každodenního života našeho centra,  praxi vykonalo 27 studentů oborů psychologie z FF a FSS, někteří opakovaně,  podíleli se na realizaci celkem 14 AC, kterých se zúčastnilo 110 studentů,  uskutečnilo se o 6 AC více a účastníků bylo o 35 více, stážistů bylo 27, 16 z nich bylo zapojeno opakovaně. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU11

Organizace supervizních setkání pro pracovníky týmu MU, pro stážisty MU, pro spolupracovníky (22 setkání)  supervizní setkávání byla nedílnou součástí naší poradenské práce, probíhala skupinově i individuálně,  úkolem supervize bylo vytvoření bezpečného prostoru pro témata supervidovaných a podněcování k novým pohledům na problémy, které přinášejí do konzultací nebo skupinových setkání studenti/klienti poradny MU a k objevování nových způsobů řešení,  supervizní setkání se uskutečnila pro studenty vykonávající svou povinnou praxi a pro lektory nabízející individuální poradenství. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU12

Účast pracovníků realizačního týmu MU na odborných, rozvojových seminářích a na konferencích (9 účastí)  kurz Kompetence budoucích HR, dva účastníci,  kurz zaměřený na kompletní postup ve výběrovém řízení, dva účastníci,  konference kariérového poradenství, vyhlášeny výsledky 7. ročníku soutěže Národní cena kariérového poradenství, Centrum Euroguidance, ocenilo celkem 26 příspěvků. KC MU přihlásilo dva příspěvky, bylo oceněno za trvalou kvalitu služeb pro studenty VŠ, tři účastníci,  konference Reflexe poradenské praxe na vysokých školách v ČR a v zahraničí, KC MU mělo přihlášené dva příspěvky, zastoupeno bylo čtyřmi pracovnicemi. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU13

Návštěva zahraničního poradenského pracoviště, 5 návštěv - Anglie, Švédsko, Rakousko, Německo, Itálie  pro inspiraci a pro další úvahy o rozvoji a nabídce služeb centra odjeli pracovníci do zahraničí. Uskutečnily se pracovní návštěvy do Anglie, Rakouska a Německa a Velké Británie,  navštíveno pět univerzit v Londýně, dvě kariérní centra University of London (LSE a UCL) a jedno na City University London, dále pracoviště zajišťující služby na prestižní Cambridge a Oxfordské univerzitě,  diskutována byla organizační struktura, služby směřované ke studentům a zaměstnavatelům, softwarové zajištění i finanční otázky fungování center, CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU14

Návštěva zahraniční - pokračování  Konference CareerCon ve Vídni se setkali pracovníci centra se zástupci evropských i amerických kariérních center, také s Faroukem Dey ze Stanfordu, přednesl svůj článek o budoucích trendech v oblasti kariérních služeb, další řečníci z MIT, University of Colorado a Birminghamu,  zapojování studentů do aktivit, evropští prezentátoři řešili problematiku pracovních veletrhů, financování aktivit a síťování univerzit,  účast 60 profesionálů, délka konání dva dny, z KC MU se zúčastnily dvě pracovnice. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU15

Návštěva zahraniční - pokračování  Mezinárodní seminář Cross Border v Retzu v Rakousku, zúčastnila se jedna pracovnice KC,  program byl sestavený z workshopů a přednášek na téma Guidance Crossing Borders. Mezi účastníky byli poradci z České republiky, Slovenska, Slovinska, Maďarska, Chorvatska, Švédka i Rakouska.  uskutečnily se paralelní přednášky a workshopy, jejichž cílem bylo sdílení zkušeností a metod práce poradenských pracovníků na různá témata: kariérní rozhovory, nezaměstnanost, imaginativní techniky aj. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU16

Návštěva zahraniční - pokračování  Workshop Hertie Social Impact Collaborative se konal v Berlíně ve Spolkové republice Německo, za účasti jednoho našeho pracovníka,  zaměřený na podnikání s veřejným dosahem a sociální inovace,  prezentace projektu JobCheckin zaměřeného na propojování studentů VŠ a zaměstnavatelů a jeho dopad na změnu formy recruitmentu VŠ studentů. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU17

Konference pro poradce a pracovníky poradenských center (předpokládaný počet účastníků za univerzitu 3)  konference Reflexe poradenské praxe na vysokých školách v ČR a v zahraničí, se konala ve dnech 1. a 2. října 2015 v Kutné Hoře. Příspěvky byly zaměřené na sdílení zkušeností a poznatků z univerzitních vysokoškolských poradenských center ze zahraničí a tuzemských poradenských pracovišť, a to napříč celým spektrem poradenských služeb,  konference se zúčastnily čtyři pracovnice MU, všechny byly aktivní prezentující, vystoupily s příspěvkem v hlavním panelu konference. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU18

Hodnocení kvality realizovaných seminářů (pro 600 účastníků, respondentů 370) Pro potřeby výstupu a hodnocení aktivit projektu byl zpracován hodnotící dotazník,  návratnost dotazníkového šetření, byla v jarním semestru 100%, byla zvolena papírová forma dotazníků, v podzimním semestru bylo přistoupeno k elektronickému sběru dat, návratnost 44,8 %.  mezi účastníky kurzů převládali studenti E-sF (25 %), FF (16 %) a FSS (13 %),  dle pohlaví převládaly ženy (téměř 75 %),  a studenti magisterského typu studia (55 %). CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU19

Hodnocení poradenského zařízení a kvalitativní sonda zaměřená na analýzu potřeb studentů (25 oslovených)  proběhlo kvalitativně koncipované empirické šetření,  cíl výzkumu se odvíjel od předpokladu, že poradenské služby jsou efektivnější, pokud reagují přímo na potřeby uživatelů služeb,  sledovali jsme dvě výzkumné otázky: jaké potřeby mají studenti v průběhu studia a jak tyto potřeby vznikají,  výsledkem je typologie potřeb studentů vytvořená na základě mechanismů vzniku potřeb a popis procesů, které vedou k vyjádření potřeb, tj. k vyhledání poradenské služby. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU20

Vytvoření dokumentu o stavu VŠ poradenství v ČR a ve světě (jeden společný dokument)  publikace je věnována tématu kariérních služeb na VŠ,  v kontextu konkrétních systémů VŠ a profesních organizací kariérních poradců je mapována situace těchto služeb na evropských a amerických univerzitách,  představuje různé modely, poskytované služby a způsoby financování kariérních center na řadě univerzit v pěti zemích, v USA, kde se centrum tradičně těší velkému zájmu firem, a v Evropě, Velká Británie, Německo a Rakousko. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU21

Evaluační setkání s řešiteli dílčích částí projektu a závěrečná zpráva z řešení projektu za celý projekt  na evaluačních setkáních a na koordinačních schůzkách nebyly zjištěny žádné nedostatky,  úvodní setkání řešitelů CRP projektu leden 2015,  druhé evaluační setkání řešitelů projektu se uskutečnilo v Malé zasedací síni, v Karolinu na UK,  třetí při příležitosti konference v Kutné Hoře,  závěrečné setkání v prosinci, opět na UK. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU22

Rozpočet  projektu navýšen nebyl,  celkový objem rozpočtu zůstal beze změny,  došlo ke změně struktury rozpočtu. CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU23

Děkuji za pozornost. Šárka Karmazínová CRP 2015, Prezentace projektu Strategické plánování a inovace poradenských služeb s cílem zvyšování kvality vysokoškolského poradenství v ČR, Kariérní centrum MU24