Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní stavby na střední Moravě
Advertisements

Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Strategie dopravy MD ČR
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
Dopravní sektorové strategie ČR, výhled a rizika projektů regionu střední a východní Moravy v období Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor strategie Ministerstvo.
Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta.
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
20. června 2012 Modernizace dálnice D1.
Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru strategie Luhačovice –
Partnerství Úřadu práce ve Vsetíně v projektech financovaných z Evropských strukturálních fondů.
Modernizace a rozvoj přenosové soustavy ČR Ing. Vladimír Tošovský předseda představenstva a generální ředitel.
Žofínské fórum Silnice nebo železnice? Kam s investicemi v DI?
Silnice nebo železnice
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
podmínky a předpoklady –
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Aspe® systém pro řízení stavebně investičních projektů.
Valná hromada Svazku vodovodů a kanalizací Ivančice Svazek vodovodů a kanalizací Ivančice B.M. Kuldy 20, Ivančice IČ DIČ CZ
Střední Morava Křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Aktuální situace na trhu práce v Plzni a v Plzeňském kraji leden 2010 Ing. Zdeněk Novotný Úřad práce v Plzni Úřad práce v Plzni, 9. února 2011
Žofínské fórum 2016 Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Dopravní infrastruktura, legislativní normy a výhled dopravního stavitelství. Programovací období Ing. Dan Ťok ministr dopravy.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Financování dopravní infrastruktury v roce 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Financování dopravní infrastruktury 2015 – 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Ing. Klára Dostálová, náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje Ing. Tomáš Sklenář, ředitel odboru územního plánování.
PREZENTACE ŘSD Moravské dopravní fórum 2016 Ing. Jan Kroupa
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
 projektová dokumentace pro územní řízení 2009  žádost o vydání územního rozhodnutí září 2010  vydání územního rozhodnutí srpen 2011  nabytí právní.
Veřejné zakázky Statistika Rok 2014 a vývoj ÚRS PRAHA, a.s. – inženýrská a poradenská organizace.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Výroční zpráva SFDI za rok dubna RozpočetCelkem Národní zdroje Dluhopisový program D47 EUEIB Schválený
Řízení investičních projektů DSZ DÚR DS ZBV RS DVZ DSP Systém Aspe.
CYKLOSTEZKA VARHANY Ing. Jiří Samšiňák projektový manažer města Česká Lípa.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 1lll INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚST v IOP INTEGROVANÝ.
Kvalitní dopravní infrastruktura Ing. Dan Ťok
Schválením žádosti projekt nekončí
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
PREZENTACE ŘSD Moravské dopravní fórum 2017 Ing. Jan Kroupa
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Koncepce rozvoje sítě a finanční výhledy
Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
XII. Konference samospráv Olomouckého kraje
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
PREZENTACE ŘSD Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Luhačovice Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
a předvídatelnost financování dopravní infrastruktury
PREZENTACE ŘSD VIII. ročník konference MORAVSKÉ DOPRAVNÍ FÓRUM
Průběžné výsledky přípravy VRT
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
Transkript prezentace:

Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD

OBSAH 1.GLOBÁLNÍ ROZPOČET 2.INVESTIČNÍ AKCE Příprava staveb Zahajované stavby v letech 2010 – 2018 Zprovoznění staveb v letech 2010 – 2018 Stavby roku 2016 Modernizace D1 v roce NEINVESTIČNÍ AKCE Plánované a realizované opravy Opravy stěžejních dálničních tahů 4. NEINVESTIČNÍ AKCE 5. PROCES EIA

↓ Tabulka: Rozpočet SFDI a jeho profinancování v letech 2010 – 2016 (tis. Kč) ↓ Graf: Rozpočet SFDI a jeho profinancování v letech 2010 – 2016 (tis. Kč) RokRozpočetProfinancováno celkem na rok 2016 jsou uvedeny požadavky ŘSD ČR v RO a ZŘ, které nebyly naplněny Rozpočet SFDI

↓ Tabulka: Profinancování prostředků rozpočtu SFDI v letech 2010 – 2016 (tis. Kč) ↓ Graf: Profinancování prostředků rozpočtu SFDI v letech 2010 – 2016 (tis. Kč) Rozpočet SFDI 2010 – 2016 – čerpání k RokČerpáno k 30.6.% čerpání k (fakturace k )

RO a ZŘ červen v tis. Kč Dodatek 1/2016/2RO a ZŘDodatek po RO a ZŘ červen Zdroje SFDI OPD II Spolufinancování OPD II Spolufinancování OPD II ÚD EU (ostatní) V RO/ZŘ červen bylo původně požadováno navýšení národních zdrojů o cca 1,3 mld. Kč Vzhledem k předepsanému limitu ze SFDI nebyly požadavky navýšení plně uspokojeny. Týká se to zejména těchto položek Rozpočet SFDI 2016 RO Rozdíl červen požadovanéčerven na limitnepokryté potřeby (v tis. Kč) Protihluková opatření u sil. I. INV a NIV I/27 Velemyšleves - obchvat a přemostění Chomutovky D A - Trasa dálnice Lovosice-Řehlovice ŘSD opravy a údržba - silnice I. třídy ŘSD opravy a údržba - dálnice

↓ Tabulka: Rozpočet SFDI včetně potřeb ŘSD ve střednědobém výhledu do roku 2019 (tis. Kč) ↓ Graf: Rozpočet SFDI včetně potřeb ŘSD ve střednědobém výhledu do roku 2019 (tis. Kč) Rozpočet SFDI 2010 – 2016 a SDV 2017 – 2019 – potřeby ŘSD Rok Rozpočet národní zdroje Rozpočet OPD Rozpočet vč. SDV

rokvýdajový limitpotřeby ŘSDchybějící prostředky ↓ Tabulka: Výdajové limity národních zdrojů rozpočtu SFDI vs. potřeby ŘSD (tis. Kč) ↓ Graf: Výdajové limity národních zdrojů rozpočtu SFDI vs. potřeby ŘSD (tis. Kč) Rozpočet SFDI 2010 – 2016 a SDV

INVESTIČNÍ AKCE

RokPlánSkutečné profinancováníProfinancování v % % % % % % % 2016 k % Příprava staveb dálnic a silnic I. třídy – rozpočet SFDI vč. profinancování

↓ Graf: Příprava staveb dálnic a silnic I. třídy – rozpočet SFDI vs. profinancování (tis. Kč) Příprava staveb dálnic a silnic I. třídy – rozpočet SFDI vč. profinancování

↓ Graf: Počet (vy)soutěžených zakázek na projekční práce a TDI v letech v otevřeném řízení PDTDI Příprava staveb dálnic a silnic I. třídy – zakázky ↓ Tabulka: Počet (vy)soutěžených zakázek na projekční práce a TDI v letech v otevřeném řízení

↓ Tabulka: Počet zahajovaných staveb celkem na dálnicích a silnicích I. třídy ↓ Graf: Počet zahajovaných staveb celkem na dálnicích a silnicích I. třídy Zahajované stavby v letech Rok zahájeníDálniceSilnice I. tř.Celkem * * *

↓ Tabulka: Celková délka zahajovaných staveb na dálnicích a silnicích I. třídy (km) ↓ Graf: Celková délka zahajovaných staveb na dálnicích a silnicích I. třídy (km) Zahajované stavby v letech Rok zahájeníDálniceSilniceCelkem ,25,430, ,010,210, ,07,87, ,26,942, ,025,325, ,615,762, *74,233,9108,1 2017*141,159,7200,8 2018*86,568,3154,8

↓ Tabulka: Délky zprovozněných staveb na dálnicích a silnicích I. třídy (km) ↓ Graf: Délky zprovozněných staveb na dálnicích a silnicích I. třídy (km) Stavby uváděné do provozu v letech Rok zprovozněníDálniceSilnice I. tř.Celkem ,9894,17153, ,0738,0783, ,2542,7656, ,210,4452, ,296,1131, ,1716,4944, *28,0410,6338, *42,456,8199,21

Stavby dálnic v roce 2016 Zahájení stavby D7 Postoloprty – MÚK Bitozeves

Stavby dálnic zahajované v roce 2016 Název Stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení realizace Předp. uvedení do provozu Zhotovitel D3 309/I Bošilec – Ševětín ,102/201602/2019Metrostav a.s. D1 modernizace - úsek 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice ,803/201611/2017Metrostav + Swietelski D1 modernizace úsek 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 169 Devět Křížů ,504/201607/2017 Alpine Bau CZ + OHL ŽS + Eurovia D1 modernizace úsek 15, EXIT 112 Jihlava – EXIT 119 Velký Beranov ,008/201606/2018 Vodohospodářské stavby + Firesta-Fišer + BT Beton – technik GmbH D7 Postoloprty – MÚK Bitozeves ,809/20164/2018Sdružení R7 Postoloprty EDS-AZ-SG D3 0309/II Ševětín – Borek ,710/201610/2019Eurovia

Stavby dálnic ve výběrovém řízení Název Před. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení VŘ na zhotovitele Termín podání nabídek Předpokl. zahájení realizace Předp. dokončení Stanovisko EIA Platné SP na hlavní trasu D1 modernizace úsek 04, EXIT 34 Ostředek – EXIT 41 Šternov ,208/201611/201603/201711/2018netýká seano D1 modernizace úsek 10, EXIT 75 Hořice – 81 Koberovice ,004/2016 podány 08/ /201611/2018netýká seano D1 modernizace úsek 12, EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov ,904/2016 podány 08/ /201706/2019netýká sene D1 modernizace úsek 20, EXIT 146 V. Meziříčí – EXIT 153 Lhotka ,308/201611/201603/201706/2018netýká seano

Stavby dálnic ve výběrovém řízení Název Před. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení VŘ na zhotovitele Předpokl. zahájení realizace Předpokl. dokončení Stanovisko EIA Platné SP na hlavní trasu D1 SSÚD Mirošovice ,007/201601/201712/2018netýká seano D48 Rybí - MÚK Rychaltice ,507/201602/201702/ /1992 Sb.ano D46 MÚK Olšany ,009/201612/201611/2017netýká seano

Stavby silnic I. třídy v roce 2016 Zahájení stavby I/38 Znojmo obchvat II

Stavby silnic I. třídy zahajované v roce 2016 Název Stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení realizace Předpokl. uvedení do provozu Zhotovitel I/14 Kunratice – Jablonec n. Nisou ,603/201612/2018M-SILNICE I/38 Znojmo, obchvat II ,407/201612/2018SDS EXMOST I/3 Mirošovice - Benešov, uspořádání ,507/201603/2017PORR + COLAS I/3 Čtyřkoly MÚK ,008/201604/2017BES I/62 Děčín - Vilsnice ,809/201604/2018 Sdružení Děcín-Vilsnice (SILNICE GROUP) I/2 Kutná Hora most ev. č ,211/201612/2018JHP

Stavby silnic I. třídy ve výběrovém řízení Název Předpokl. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení VŘ na zhotovitele Předpokl. zahájení realizace Předpokl. uvedení do provozu Stanovisko EIA Platné SP na hlavní trasu I/53 Lechovice, obchvat ,410/201510/201612/ /1992 Sb.ano I/11 Opava severní obchvat - východní část ,812/201510/201606/ /1992 Sb. 10/2016 I/34 Roušťany - Pohled ,903/201610/201610/ /2001 Sb.ano I/20 Plzeň most gen. Pattona ev.č , ,204/201611/201611/2018netýká seano

Stavby silnic I. třídy ve výběrovém řízení Název Předpokl. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení VŘ na zhotovitele Předpokl. zahájení realizace Předpokl. uvedení do provozu Stanovisko EIA Platné SP na hlavní trasu I/22 Strakonice ,505/201610/201607/ /2001 Sb.ano I/18 Skalka most ev. č ,607/201611/201610/2017netýká seano I/57 Krnov SV obchvat ,808/201603/201703/ /1992 Sb.ano I/68 Třanovice - Nebory ,109/201603/201711/ /2001 Sb předp. 10/2016

Stavby silnic I. třídy s předpokládaným zahájením výběrového řízení v roce 2016 Název Před. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Předpokl. zahájení VŘ na zhotovitele Předpokl. zahájení realizace Stanovisko EIA Platné SP na hlavní trasu I/13 Třebušice MÚK ,209/201609/ /1992 Sb.ano I/58 Příbor - Skotnice ,909/201606/ /2001 Sb.ano I/37 Sklené nad Oslavou, obchvat ,109/201603/ /2001 Sb.ano I/53 Dobšice - průtah ,109/201603/2017netýká seano

Modernizace dálnice D1 v roce 2016 Modernizace dálnice D1, úsek 22 EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět křížů

Modernizace dálnice D1 v roce 2016 Postup modernizace dálnice D1 v úseku Mirošovice - Kývalka

Modernizace dálnice D1– úseky v realizaci Úsek Stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení realizace Předpokl. dokončení Zhotovitel 03, EXIT 29 Hvězdonice – EXIT 34 Ostředek ,605/201511/2016 METROSTAV + SWIETELSKY + HOCHTIEF 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice ,703/201611/2017Metrostav + SWIETELSKY 15, EXIT 112 Jihlava – EXIT 119 Velký Beranov ,008/201606/2018 Vodohospodářské stavby + Firesta-Fišer + BT Beton – technik GmbH 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí, západ ,209/201511/2017 EUROVIA + STRABAG 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět Křížů ,404/201607/2017 ALPINE BAU CZ + OHL ŽS + EUROVIA CS 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka ,506/201511/2016SKANSKA

Modernizace dálnice D1 – úseky ve výběrovém řízení Název Před. stavební náklady (tis. Kč bez DPH) Délka (km) Zahájení VŘ na zhotovitele Termín podání nabídek Předpokl. zahájení realizace Předp. dokončení 04, EXIT 34 Ostředek – EXIT 41 Šternov ,208/201611/201603/201711/ , EXIT 75 Hořice – 81 Koberovice ,004/2016podány 08/201610/201611/ , EXIT 90 Humpolec – EXIT 104 Větrný Jeníkov ,904/2016podány 08/201603/201706/ , EXIT 146 V. Meziříčí – EXIT 153 Lhotka ,308/201611/201603/201706/2018

NEINVESTIČNÍ AKCE

Opravy dálnice D1 v úseku Brno – Vyškov v roce 2016 NázevPředpokládaný termínAktuální stav Rekonstrukce vozovky D1 km 199,3 – 204,6 vpravo7 - 11/2016v realizaci Rekonstrukce CB vozovky D1 km 220,2 – 229,5 vpravo5 - 9/2016v realizaci

Opravy dálnice D2 v úseku Brno - Břeclav v roce 2016 NázevPředpokládaný termínAktuální stav Oprava AB a CB vozovky D2 km -0,4 – 3,2 vlevo04 - 7/2016dokončeno Rekonstrukce CB vozovky D2 km 24,3 – 18,4 vlevo02 - 5/2016dokončeno Rekonstrukce CB vozovky D2 km 18,4 – 11,9 vlevo06 - 9/2016dokončeno Rekonstrukce CB vozovky D2 km 9,7 – 16,2 vpravo /2016v realizaci Oprava AB vozovky D2 km 60, ,2 vlevo /2016v realizaci

Opravy dálnice D5 v úseku Praha – Ejpovice v roce 2016 NázevPředpokládaný termínAktuální stav D5 Oprava AB vozovky v km 11,2 - 19,7 P4 – 7/2016dokončeno D5 Oprava AB vozovky v km 41,8 -48,0 P, 49,5 - 40,7 L5 – 8/2016dokončeno D5 Oprava AB vozovky v km 30,8 - 28,93 L7 – 10/2016v realizaci

Opravy dálnic úseky na původních dálnicích delších než 2 km, bez modernizace D1 Rok Počet opravených km4,39,020,254,744,864,070,870 Nutnost oprav pro trvale udržitelený stav (4-5 % sítě ročně)49

Isprofond opravy dálnic, opravy delší než 2 km: ,4 CELKEM ,6 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 134, ,8 L2,5 D1 Oprava AB voz. km 61, ,038 L2,9 D1 Oprava AB voz. km 59, ,043 P2,9 D1 Oprava AB voz. km 89, ,044 L1,2 D5 Oprava AB voz. km 57,5 - 60,5 L3,0 D2 Oprava AB vozovky km 48, ,25 L2, ,3 D8-806 rekonstrukce4, ,0 D5 Oprava AB vozovky v km 22, ,00 L4,4 D5 Oprava AB vozovky km 31, ,055 P2,4 D11 Přetah CB vozovky v km 19, ,004 P2, ,2 D11 Přetah CB voz. km 18,0 - 13,7 L4,3 D1 Rekonstrukce CB vozovky D1 km 211,0-214,6 P3,6 D5 Oprava AB voz. D5 km 34, ,300 L2,7 D5 Oprava AB vozovky v km 14,5 - 11,0 L3,5 D2 Oprava AB vozovky D2 km 53,3-56,2 P2,9 D1 Oprava AB vozovky km 87,1 - 90,3 P3, ,7 D5 Oprava AB vozovky km 40,7 - 34,0 L6,7 D5 Oprava AB vozovky km 61, ,6 P5,5 D8 Oprava AB vozovky km 17,7 - 11,2 L6,5 D11 Přetah CB vozovky km 13,7 - 7,8 L5,9 D11 Přetah CB vozovky km 23, ,550 P2,3 D1 Oprava AB vozovky km 193, ,3 L5,5 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 214, ,2 P5,6 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 220, ,85 L5,7 D2 Přetah CB vozovky km 48,7 - 42,6 L6,1 D2 Oprava AB vozovky km 55,3 - 50,3 L5, ,8 D1 Oprava AB vozovky km 9,400-1,275 vlevo, I.etapa4,1 D1 Oprava AB vozovky D1 km 193, ,3 P5,5 D1 Rekonstrukce CB vozovky D1 km 220, ,0 vlevo5,5 D1 Rekonstrukce CB vozovky D1 km 229, ,15 vlevo3,4 D2 Rekonstrukce CB vozovky D2 km 16,2 - 19,2 vpravo3 D2 Oprava AB a CB vozovky D2 km 24,4 - 28,4 vpravo4 D2 Oprava AB a CB vozovky D2 km 42,7 - 48,7 vpravo6 D8 Oprava AB vozovky v km -2, ,151 P7,4 D11 Oprava CB vozovky km 7,8 - 13,7 P5, ,0 D1 Oprava AB vozovky km 9,400-1,275 vlevo, II. etapa4,1 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 204, ,0 vpravo5,4 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 215, ,0 vlevo5,0 D1 Rekonstrukce CB vozovky km 199, ,6 vlevo5,3 D2 Oprava AB a CB vozovky km -0,4 - 3,2 vpravo3,6 D2 Oprava CB vozovky km 28,4 - 42,7 vpravo14,7 D2 Rekonstrukce CB vozovky km 19,2 - 24,4 vpravo6,3 D5 Oprava AB vozovky km 34, ,815 P včetně MÚK Žebrák7,8 D5 Oprava AB vozovky v km 58, , 15 L7,5 D11 Oprava CB vozovky 13,7 - 18,0 vpravo4, ,8 D1 Rekonstrukce vozovky D1 km 199, ,6 vpravo5,3 D1 Rekonstrukce CB vozovky D1 km 220, ,5 vpravo9,3 D2 Oprava AB a CB vozovky km -0,4 - 3,2 vlevo3,2 D2 Rekonstrukce CB vozovky D2 km 9,7 - 16,2 vpravo6,5 D2 Rekonstrukce CB vozovky D2 km 18,4 - 11,9 vlevo6,5 D2 Rekonstrukce CB vozovky D2 km 24,3 - 18,4 vlevo5,9 D2 Oprava AB vozovky D2 km 60, ,2 vlevo4,3 D5 Oprava AB vozovky v km 11,2-19,7 P8,5 D5 Oprava AB vozovky v km 41,8 - 48,0 P6,2 D5 Oprava AB vozovky v km 49,5 - 40,7 L8,8 D8 Oprava AB vozovky v km 12, ,350 P6, , ,0

Plánovaná výběrová řízení Modernizace dálnice D1 Ostrovačice - Kývalka

Plánované zahájení výběrových řízení v roce 2016 NázevPředpokládaná hodnota zakázky v mil. Kč bez DPH D1 modernizace - úsek 02, EXIT 21 Mirošovice – EXIT 29 Hvězdonice 1 523,140 D Otrokovice obchvat JV924,677 D48 (R48) - Frýdek – Místek, obchvat – I.etapa, včetně D56 (R56) Frýdek – Místek, připojení na D ,967 D48 (R48) Frýdek Místek, obchvat – II. etapa1 738,025 D Hradec Králové – Smiřice8 946,380 D Smiřice – Jaroměř4 475,000 D Časy – Ostrov4 645,000 D Opatovice nad Labem – Časy4 977,000

Plánované zahájení výběrových řízení v roce 2016 NázevPředpokládaná hodnota zakázky v mil. Kč bez DPH I/16 Slaný - Velvary1 467,769 D6 Nové Strašecí - Řevničov1 139,180 D6 Řevničov, obchvat1 499,420 D6 Lubenec, obchvat1 195,270 I/42 Brno VMO Žabovřeská I. etapa400,492 I/21 Trstěnice - Drmoul594,534 D3 0310/I Úsilné - Hodějovice3 158,002 D3 0310/II Hodějovice - Třebonín4 384,771

Plánované zahájení výběrových řízení v roce 2016 NázevPředpokládaná hodnota zakázky v mil. Kč bez DPH I/15 Kravaře obchvat205,990 D Říkovice-Přerov6 811,300

Proces EIA Dálnice D11

Schéma postupu hodnocení EIA podle zákona č. 100/2001 Sb. ZÁMĚR Kategorie II Kategorie I (změna záměru) „Malá EIA“ Oznámení Závěr zjišťovacího řízení Územní řízení Předložení DÚR Územní rozhodnutí Stavební řízení Předložení DSP Stavební povolení Řízení o změně stavby před dokončením Lhůta pro ukončení zjišťovacího řízení: 45 dnů Pozn.: na základě praxe ZZŘ probíhá 2 – 3 měs. Zpracování oznámení (podle dispozice podkladů): 3 – 6 měs. Zveřejnění informace a rozeslání oznámení: 7 pracovních dní Kategorie I „Velká EIA“ Oznámení 3- 6 měs. Závěr zjišťovacího řízení Dokumentace EIA Posudek Veřejné projednáníStanovisko EIA Lhůta pro ukončení zjišťovacího řízení: 45 dnů (2 – 3 měs.) Zpracování dokumentace (podle požadavků v ZZŘ, existence podkladů, nutnosti provedení průzkumů) 5 – 18 měs. Zveřejnění informace a rozeslání dokumentace – 10 prac. dní Lhůta pro vyjádření k dokumentaci: 30 dnů Lhůta pro zpracování posudku: 60 – 90 dnů Zveřejnění informace o posudku a posudku na internetu - 10 prac. dní Lhůta pro vyjádření k posudku a případné nařízení veřejného projednání: 30 dnů Lhůta pro vydání stanoviska EIA: 30 dnů Verifikační stanovisko (pouze záporné) Verifikační stanovisko Podání žádosti o verifikaci Podání žádosti o verifikaci ( 30 dnů před SŘ) Podání žádosti o verifikaci ( 30 dnů před ŘZSD) Rozhodnutí o změně stavby před dokončením EIA ano EIA ne

Stavby dálnic a silnic I. třídy, které mají proces EIA dle z. č. 244/1992 Sb. Přehled projektů ŘSD ČR s vyznačením prioritních staveb se stanovisky EIA dle zák. č. 244/1992 Sb.

Stavby dálnic a silnic I. třídy, které mají proces EIA dle z. č. 244/1992 Sb. D0 SOKP 511 D1 - Běchovice I/34 Lišov - Vranín I/12 D0 - Úvaly I/38 Znojmo obchvat I (napojemí II/413 na I/38) I/20 Pištín - České Vrbné D0 SOKP 518 D0 SOKP 519 I/61 Propojení R6 a R7 D Křelov - Slavonín, 2.etapa D6 Olšová Vrata - Žalmanov I/13 Kr. Studánka - Dětřichov I/27 Přeštice, obchvat D3 0310/I Úsilné - Hodějovice D3 0310/II Hodějovice - Třebonín D Říkovice - Přerov D55 Otrokovice, obchvat JV D6 Lubenec obchvat I/43 Hradec nad Svitavou -Lačnov I/27 Šlovice - Přeštice, přeložka I/27 Klatovy, přeložka 1.stavba D4901 Hulín - Fryšták I/3 Olbramovice přeložka I/42 Brno, VMO Žabovřeská I I/11 Opava, severní obchvat - vých. část D48 Frýdek-Místek, obchvat I/11 Ostrava,prodloužená Rudná I/21 NOVÁ HOSPODA - KOČOV, 2. STAVBA I/16 Nová Paka - obchvat D Hradec Králové - Smiřice D48 MÚK Bělotín - Rybí D6 Nové Strašecí - Řevničov D6 Řevničov obchvat

Stavby dálnic a silnic I. třídy, které mají proces EIA dle z. č. 244/1992 Sb. D6 Krupá - přeložka D6 Hořesedly přeložka D6 Hořovičky obchvat D6 Petrohrad - Lubenec D6 Knínice - Bošov D6 Žalmanov - Knínice D6 Karlovy Vary - Olšová Vrata I/21 Trstěnice-Drmoul I/67 Karviná - obchvat I/57 Semetín - Bystřička, II.stavba I/42 Brno, VMO Tomkovo náměstí I/42 Brno, VMO Rokytova D4 Milín - Lety I/27 PLZEŇ, TŘEMOŠENSKÝ RYBNÍK - ORLÍK D35 Opatovice -Časy D35 Časy - Ostrov D Třebonín - Kaplice nádraží D3 0312/I Kaplice nádraží - Nažidla D3 0312/II Nažidla - Dolní Dvořiště, st.hr. D4 Čimelice - Mirotice I/35 Lešná - Palačov I/37 Chrudim obchvat úsek I/17-Slatiňany I/20 Hněvkov - Sedlice I/36 Sezemice obchvat I/36 Pardubice Trnová- Fáblovka -Dubina D4 Mirotice rozšíření I/19 Chýnov I/13 Kladrubská spojka D7 Louny, zkapacitnění obchvatu I/13 MÚK Třebušice - bodová záv. D56 Frýdek-Místek, připojení na R48 D48 Rybí - MÚK Rychaltice

Stavby dálnic a silnic I. třídy, které mají proces EIA dle z. č. 244/1992 Sb. D Lovosice - Řehlovice D Přerov - Lipník n. Bečvou I/35 Valašské Meziříčí - Lešná, 3.etapa I/34 Božejov - Ondřejov - Pelhřimov I/26 Staňkov přeložka I/14 Kunratice - Jablonec n.N. I/53 Lechovice obchvat I/38 Znojmo obchvat II I/44 Červenohorské sedlo jih D4 Skalka - křiž. II/118 I/57 Krnov SV obchvat D4 Lety - Čimelice Přeložka silnice I/14 - Nové Město n.M. I/34 Vranín - Třeboň I/9 Dubice - Dolní Libchava I/27 Klatovy, přeložka 2. stavba I/20 Losiná, obchvat I/26 D5 - Stod, přeložka I/20 Chválenice - Seč, přeložka I/20 Kasejovice, obchvat I/26 Stod - Ohůčov I/27 Železná Ruda, přeložka I/27 Přeštice - Štěpánovice I/27 Klatovy, přeložka 3. stavba I/38 Krchleby - Nymburk I/38 Zdiby - Líbeznice I/38 Luštěnice-Újezd I/26 Babylon, obchvat I/27 Planá - Trstěnice, přeložka I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice I/39 Horní Planá I/27 Zkapacitnění silnice Most - Litvínov

© ŘSD 2016 Děkuji za pozornost Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR